(Pazartesi Sabahı 08:00)
Ali , hasta yatağında başındaki hareketlenme ile gözlerini açtı . Tavandaki gözlerini indirdi ve sağa sola baktı . Soluna baktığında kendisinin durumunu kontrol eden Alev'i gördü . Alev hocasının uyandığını görünce gülümsedi .
Alev: Günaydın hocam . Amacım sizi uyandırmak değildi , kusura bakmayın .
Ali: Problem değil Alev . (Kendisini inceledi.) Ben bu hale nasıl geldim ?
Alev: Iıı... Hocam mahallenize girerken bir kamyon size çarpmış . Adil hocalar sizi tam zamanında görmüş . Ambulans ile hastaneye getirildiğinizde göğsünüzde cam parçacıkları vardı . Bazıları akciğerinize bazıları ise kalbinizde yakındı . Ameliyat ile parçaları çıkardık . Ama bir süre göğüs ağrısı ve nefes alıp verme de sıkıntı yaşayacaksınız . Kendinizi çok yormayın lütfen .
Ali: Peki Alev . Teşekkürler bilgilendirdiğin için . Ayrıca size çok zorluk çıkartmamışımdır inşallah ameliyatta .
Alev: Bazı problemler yaşandı hocam fakat çözüldü ve sapasağlam karşımızdasınız .
Ali: Anladım . Tekrardan teşekkürler .
O sırada odaya Adil ve Ferda girdi . Ferda kardeşini uyanık görünce dikkatlice yaklaştı ve sarıldı . Adil ise bu manzaraya gözü dolu bir şekilde şahit oluyordu . Alev anı bozmamak için odadan çıkmak üzere iken Adil seslendi .
Adil: Alev , kızım ben Tanju hocan ile konuştum . Bugün Ali hocanın başında kal . Zaten o da seni görevlendirecekmişti bu konuda .
Alev: Peki hocam . Ben birazdan gelirim .
Alev baş selamı vererek odadan ayrıldı . Adil ise oğlunun başucuna sandalye çekti ve oturdu .
Adil: Çocuk iyi misin ? Ağrın sızın veya acıyan bir yerin var mı ? Yatağın yüksekliği nasıl istediğin gibi ayarlayabilirim ?!
Adil art arda sorduğu sorulara cevap beklerken Ali ve Ferda bakışmış ufak bir kahkaha atmışlardı.
Ali: Hocam sakin olun . Ben gayet iyiyim sadece nefes alıp verme problemim var . Bu yaşananlar da normal zaten . Aklınız bende kalmasın. (Adil ile Ferda'nın yüzünü inceler.) Ayrıca siz ikiniz uykunuzu almamışsınız ! Bakın ben burada iyiyim . Hem Alev de yanımda kalacak aklınız bende kalmasın . Şimdi eve gidip dinlenin . (Adil ve Ferda tam karşı çıkmak için konuşacaktı ama Ali ikisini de susturdu .) İtiraz istemiyorum beni hasta hasta kırmayın . Lütfen gidin hadi .
Adil ve Ferda bakışarak mecburi onayladılar . Ardından Ali'ye bol bol dikkat etmesini söyledikten sonra dinlenmek üzere yola çıktılar . O sırada ise odaya elinde Ali'nin sevdiği tosttan yaptırmış olan Alev girdi . Kendisine de birkaç atıştırmalık almıştı . Sandalyeye oturdu ve söze girdi.
Alev: Hocam size turşusuz tost yaptırdım . Selvi abladan öğrendim böyle sevdiğinizi . Enerji toplamalısınız . Kendinizi yormamanız adına size ben yedireceğim . (Ali itiraz edecekti ama Alev ağzını bile açmasına izin vermedi .) Hocam eğer reddederseniz sizi Ferman hocaya kendini yoruyor diye şikayet ederim . Demedi demeyin size baya çektirir . Siz yoğun bakımda iken bile ortalığı dağıttı .
Ali Ferman'ın inadını ve yapacaklarını az çok tahmin ediyordu . Onunla da yüz yüze gelmemek için ellerini pes etmiş gibi havaya kaldırdı . Alev ise yüzüne galibiyet gülüşünü yerleştirdi .
Ali: Bakıyorum da kazanmış gibi mutlusunuz Alev hanım ?
Alev: Sizin inadınızdan bahsettiler de hocam . Açıkçası böyle hemen ikna edebileceğimi tahmin etmiyordum . Bunu bir galibiyet olarak algılıyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
Lãng mạnMucize Doktor'un 45. bölümünde Nazlı'nın '' Hayatıma devam etmem için seni unutmam gerek ! '' sözünden sonrasını yazıyorum . Hayali sahne olduğu için dizinin geçmiş bölümlerinde bazı kısımları değiştirilmiş olarak görürseniz şaşırmayın . İyi okumala...