Kırık Neşter

1.8K 153 16
                                    


Kemal: Nazlı seni çok uzun zamandır seviyorum . Sana deliler gibi aşığım. Her sabah kalktığımda yanımda seninle uyanıp kokunla güne güzel başlamak istiyorum. Benim hayatım olur musun ? Benimle evlenir misin?

Nazlı birkaç dakika geçirdiği şok sırasında aklına geçirdikleri zamanlar geldi , Kemal'in ona destek oluşu , onu mutlu etmek için elinden geleni yapması ...

Nazlı: (Tebessüm ederek) Evet , seninle evlenirim .

O sırada herkes Ali'ye bakmıştı . Ferman Ali'ye bilmiyordum gibi kaş göz hareketi yaptı . Ali ise acı bir şekilde tebessüm etmişti . Daha sonrasında söze girdi .

Ali: Hayırlı olsun Kemal bey ve Nazlı hanım . Mutluluklar dilerim . Demir ve Açelya benimlesiniz . Acildeyiz bugün .

Kemal Nazlı'nın kendisine ait olduğunu Ali'ye göstermenin keyfini yaşıyordu . Tabii ki Nazlı'nın evlenme teklifi kabul etmesinin mutluluğunu da yaşıyordu . Açelya ve Demir birbirlerine bakıp harekete geçtiler . Nazlı Ali'nin bu tepkisine şaşırmıştı . O iç dünyası ile savaşırken üçlü koridorda yürüyordu . Ali cebine elini attı ve bir zamanlar abisinin verdiği oyuncak neşter kırıldığında Nazlı'nın ona hediye ettiği neşteri çıkardı . Açelya bu neşteri çok iyi biliyordu . O gün Nazlı büyük bir heyecanla almış ve akşama kadar Ali'nin nasıl sevineceğini tahmin edip ona anlatmıştı . Ali neşteri ortadan ikiye kırıp deske fırlattı . Arkasından gelen ikili bu duruma tepki verememişti .

Ekip öğle molasına kadar çalışmıştı . Özellikle acil çok yoğun geçmişti ve devam ediyordu . Ali hırsını acilde hastalara bakarak geçiriyordu . Açelya ve Demir'e öğle molalarını kullanmalarını söylemişti . Kendisi az daha hasta bakacaktı . Onlar konuşa konuşa ilerlerken deskte oturan ekibi gördüler .

Açelya: Oh dedikodu var bakıyorum !

Gülin: Yok be Açi . Havadan sudan konuşuyorduk . (Sandalyenin altında olan neşteri eline alır ve inceler.) Bu Ali'nin neşteri değil mi ?

Açelya: Evet onun neşteri . Çöpe atabilirsin . (O sırada deske arkadan gelen Nazlı konuşmayı duymuştu .)

Nazlı: O benim aldığım neşter değil mi ? Sakın atmayın Ali çok üzülür . Nasıl kırılmış o acaba ?

Açelya acı bir şekilde gülümsemişti .

Açelya: Nazlı sen içerde evlilik teklifini Ali'nin gözünün içine baka baka kabul ettiğin zaman Ali kırıp attı o neşteri .

Açelya böyle dedikten sonra deskten ayrıldı . Nazlı ise Açelya'nın dediğini düşünüyordu . Neşteri Ali'nin kırıp attığını inanası gelmiyordu . Fakat dediği doğru olabilirdi . Evet evlilik teklifini gözünün içine baka baka kabul etmişti ama o Kemal'e aşık değildi . Evet ona karşı bir sevgisi vardı ama Ali'ye karşı olan duygularını geçemezdi . Acaba Ali'ye inat mı kabul etmişti . Neden böyle davrandığına anlam veremiyordu . Bunları düşüne düşüne kafeteryaya ilerlemeye başladı . Bu sırada Ali çatıda ellerini arkaya birleştirmiş bir şekilde manzarayı izliyordu . Düşünceli bir şekilde manzarayı izlerken kafeteryadan yemeğini alıp terasa gelen Alev'i farketmemişti . Alev Ali hocasında garip bir şeyler olduğunu ilk geldiği zaman anlamıştı . Diğer asistanlara olan bakışı , konuşmaları ve tavrı . Özellikle de Nazlı'ya karşı olan tavrı göze batabiliyordu . O da Ali gibi kendisini bu hastanede yalnız hissediyordu . Nadirdi sohbetlere dahil olduğu . Belki de Ali'yi en iyi anlayacak kişilerden biri de oydu . O bunları düşünürken Ali kaşarlı tost kokusu almıştı . Terasta etrafına bakınırken Alev'i bir köşede yemeğini yerken gördü . Alev'i biraz inceledi . Onun dosyasını okumuştu . Bir zamanlar anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş bir kızdı . Akrabaları ona sahip çıkmamış ve yetimhanede büyümüştü . Daha sonrasında seslenmeye karar verdi . 

Kırık KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin