"Öpersen bırakırım." dedi Jungkook alçak bir sesle.
"Saçmalama." diyip daha fazla çırpındım. Sonunda gitmeme izin verdi ve sudan çıktı.
"Yah Jungkook, nereye gidiyorsun?" diye bağırdı Tae arkasından. Ancak Jungkook havlusunu üzerine atıp havuz alanını yarılamıştı bile. Sonunda gözden kaybolduğunda Tae bana döndü. "Ne oldu?"
"Bir şey olmadı." dedim kollarımı ovuştururken. "Jimin?" etrafımda dönerek Jimin'i arıyordum ancak burada gibi görünmüyordu.
"Jimin gitti sanırım." dedi Tae kaşlarını çatarak. "Neden ikisi de bir anda çekip gitti ki?"
"Bilmiyorum..." diye mırıldanırken kendime bile yalan söylüyor gibi hissediyordum. "Üşüdüm, ben de gideceğim."
"Ben de geliyorum o zaman." dedi beni takip ederken. "Giderken pizza yiyelim mi çok açım."
"Olur yiyelim." dedim. Bir zararı yoktu bunun.
****
Kulübeye döndüğümüzde dışarıda bıraktığım eşyalarımı çantama doldurdum ve fermuarı kapatıp sürükleyerek odadan çıkardım.
"Neden toparlandın?" diye sordu Jimin. Onu içeri girdiğimden beri ilk görüşümdü.
"Kendi odama gideceğim." dedim valizi dış kapıya çekerek.
"Neden?"
"Böyle daha iyi olacak gibi hissediyorum."
"Bana kızgın mısın?" diye sorup gözlerimin içine baktı.
"Sen bana kızgın mısın?" diye sordum karşılık olarak ancak sorularımız havada çarpıştığında ortaya çıkan tek sonuç sessizlikti. "Odamda kalsam daha iyi hissedeceğim."
*** 3 saat önce**
-Jimin açısı:
"Jungkook? Jiletin var mı?" odasının önünde duruyordum ancak cevap gelmiyordu. "Jungkook? İçeri giriyorum haberin olsun." bir elimle her ihtimale karşı gözlerimi hafif örterek kapıyı açtım ancak ses yoktu. Elimi yüzümden çektiğimde odanın boş olduğunu gördüm. Telefonu masanın üzerindeydi ancak kendisi yoktu.
İçeri girip jilet bulabileceğimi düşündüğüm birkaç çekmeceye ve çantaya baktım ancak hiçbir yerde yoktu. Küçük bir çalışma masasının çekmecesini açtığımda bir çizim defteri gördüm. Jungkook'un son zamanlarda çizim yapmaya iyice daldığını biliyordum ancak defterdeki yüz tanıdıktı. Resmi çekmeceden çıkarıp masanın üzerine koyduğumda oturma ihtiyacı hissettim. Dizlerimin bağı çözülmüş gibiydi... Mina'nın yüzü ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfiction3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...