Mina yurtta kalmaya başladıktan sonra Taehyung onun evindeki eşyalarını kendi evine taşıtmıştı. Kızın yurttan çıkmaya fazla fırsatı olmuyordu, genelde günü pratik odasıyla üniversitenin online dersleri arasında geçiyordu. Ancak bugün bir projesinde sıkıntı olduğu için okula uğramak zorunda kalmıştı. Pandemiyle beraber her yerin kapanmasına ve girişlerin yasaklanmasına hala inanamıyordu. Hayalet kasaba gibi korkutucu görünüyordu her yer.
İşini halledip yurda geri dönmek üzere yürüdüğü sırada birkaç kızın saçına yapışmasıyla acıyla yere düştü.
"Sen kendini ne sanıyorsun? Haddini bildirmemiş miydik daha önce? Ne cesaretle Taheyung ve Jimin oppanın etrafında dolaşıyorsun?"
"Yediği dayak yetmemiş buna." dedi kızlardan biri.
"Biraz daha dövelim de aklı başına gelsin."
***
"Mina?"
Kız gözlerini açtığında beyaz ışıkla bir anlık kör olduğunu zannetti. Ancak gözleri ışığa alıştığında baktığı şeyin beyaz bir tavan olduğunu fark etmişti. Üstelik elini tutan Taehyung'u da görmüştü.
"Tae?"
"Yorma kendini." dedi Taehyung gülümseyerek ve kızın saçını okşadı.
"Hastanede miyiz?" diye sordu Mina biraz daha ayıldığı esnada. Doğrulup oturdu ve gözlerini ovuşturdu.
"Evet, başına gelenler için çok özür dilerim aşkım." Taehyung başını iki yana sallayarak olanları silmeye çalışırmış gibi bir surat ifadesi takındı. "Ne yapacağımı bilmiyorum. Benim yüzümden oldu. O programa çıkmasadık.."
"Taehyung... Run bts zaten yayınlanacaktı."
"O da benim yüzümden zaten."
"Benim tatlı Taehyung'um." Mina gülümseyerek avcunu onun yanağına koydu ve okşadı. Dudağı gülümsediğinde biraz acımıştı çünkü kabuk tutan yara tekrar açılmıştı. "Yaptıkların benim için hayatımın en güzel şeyleriydi tamam mı? Pişman olacak hiçbir şey yok."
"Ama zarar görmene neden oldu."
Kız omuz silkti. "Olsun...birkaç damla kanım aktı diye ölecek değilim. Sen yanımdasın sonuç olarak."
Taehyung gözleri dolu doluyken uzanıp kızı usulca öptü. Canını yakmamak için hassas davranmaya çalışıyordu. "Bunu yapanları bulacaklar merak etme. Şikayette bulunduk."
"Önemli değil. Biraz daha böyle tatı tatlı bakarsan seni yiyeceğim."
Taehyung güldü ve gözlerini elinin tersiyle sildi. "Seni koruyacağım bundan sonra tamam mı?"
"Biliyorum aşkım."
O esnada içeri giren doktor konuşmalarını sonlandırmıştı. "Kötü bir şey yok değil mi Bay Lee?" diye sordu Taehyung ayağa kalkarak.
"Başındaki darbe iç kanamaya yol açmamış. Yüzeysel bir kanama sadece. Ayak bileğinde çatlak var. Ancak en büyük sıkıntı karnına aldığı darbelerdi. Neyseki bebeğe zarar gelmemiş. Yine de biraz riskli bir dönemde olduğundan dikkat etmeli."
İkisi de donakalarak doktora baktılar. "Bebek mi?" diye sordu Mina telaşla.
"Evet, 13 haftalık."
"Ü-üç ay..." diye kekeledi Taehyung. Dördünün birlikte yattıkları geceye denk geliyor olmalıydı.
Kapı açılıp da grubun diğer üyeleri içeri girdiklerinde karşılarında buldukları şaşkın suratlara şüpheyle baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfiction3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...