-Mina açısı:
Bir şey olmamış olma ihtimali var mıydı? Durumu düşündüm. Uyanmıştım ve yanımda ikisi yatıyorlardı diğeri de yatağın ucundaydı. Hepsi çıplaktı... Ben de dahil. Bir şey olmamış olması mümkün müydü? Üstelik kasıklarım ağrıyordu ve vücudumda bir sürü iz vardı. İlk seksimi 3 kişiyle birden yapmış olabilir miydim cidden? İnleyerek klozetin kapağına oturdum. Ne yapacaktım ben? İçeri dönmeli miydim?
Birkaç dakika tırnaklarımı yiyerek öylece durduktan sonra beklemenin bir faydası olmayacağına karar verip ayağa kalktım. Dağılmış makyajımı yıkayarak çıkardım ve saçlarımı köşedeki tarakla düzelttim. Dişlerimi de fırçaladım sonuçta kötü görünmek istemezdim müstakbel seks partnerlerime. Ağlamak istiyordum cidden.
Banyodan çıkıp odaya girdiğimde üçü de yatakta oturmuş birbirlerine bakıyorlardı. Beni gördüklerinde Jungkook bir iç çekti.
"Ah Tanrıya şükür. Bir an bu ikisiyle üçlü yaptım sandım." elini göğsünün üstüne koydu. "Kalbime iniyordu."
"İyi misin Mina?" Jimin yataktan kalkıp bana yaklaştığında ellerimi yüzüme kapattım.
"Jimin bir şeyler giyer misin?" dedim parmaklarımın arasından bakarken. Yerdeki boxerını alıp giydi. "Beyler, hepiniz?"
Taehyung ve Jungkook etraflarına bakınıp iç çamaşırlarını buldular ve onlar da giyindiler. Jimin'in bana uzattığı kollarının arasına girip ona sarıldım. Şeftalimsi kokusu etrafımı sarmıştı yine. "Bir yerin acıyor mu?" diye sordu.
"Birazcık..." diye mırıldandım.
"Canın mı yanıyor?" Taehyung kalkıp yanımıza gelmişti. Bir anda Jimin'i üzerimden çekip bana sarıldı. "Neren acıyor?"
"Kasıklarımda biraz ağrı var."
"Öpeyim de geçsin mi?" diyip sırıtan Jungkook'a bir bakış attım.
"Ne ya?"
"Sırası mı şimdi?" Jimin Jungkook'un ensesine bir tane yapıştırdı.
"Lütfen bana bu gerizekalıyla yatmadığımı söyleyin." diyip inledim.
"Aşkolsun Mina." Jungkook dudak büküp başını eğdi. Taehyung geri çekilince kendimi kötü hissedip gidip Jungkook'a sarıldım.
"Tamam ya özür dilerim. Ama şakanın sırası değil ki yani." dedim sırtını okşayarak.
"Öpersen affederim."
Gözlerimi devirip geri çekildim. "Tatlılık buraya kadarmış." Jungkook'a dil çıkardım. "Sanırım seks yaptık değil mi?" diye sordum üçüne de teker teker bakarak.
"Biraz bulanık bende." dedi Jungkook.
"Bunlara merhem sürelim mi?" diye sordu Jimin elini boynumdaki izlerin üstünde gezdirerek. Sonra izlerin göğüslerime kadar gittiğini fark etmiş olacak ki kaşlarını çattı.
"Bir koca tüp gerekebilir." diyip bacağımın iç tarafını gösterdim. "Ben böyle bir şeyi nasıl yaptım inanamıyorum." yatağın üstüne oturup başımı ellerimin arasına aldım yine. Başımın ağrısını bile önemseyemiyordum şu an.
"Bebeğim, senin suçun değil ki." diye mırıldandı Jimin ve yanıma oturup bacağımı sıktı.
"Çok içtik." dedi Jungkook onaylarcasına. Kollarını belime sardı ve çenesini omzuma dayadı. Tavşan suratıyla yüzüme baktığını hissedebiliyordum. Ancak beklediğim diğer dokunuş gelmiyordu. Gözlerimi açıp karşımda ayakta duran Taehyung'a baktım. Gözlerini yere dikmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfiction3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...