Bölüm 3

1.1K 66 4
                                    


Yurt odasına döndüğümde Jungkook yatakta uzanıyordu. "Okul nasıldı?" diye sordu aniden

"İyiydi." dedim gergin bir sesle. "Seninki nasıldı?"

"Ah beden dersi vardı, kollarım çok fena ağrıyor. O kadar çok şınav çektim ki..."

Ne desem bilemeden odanın içinde yürüdüm.

"Masaj yapsana."

"Masaj mı? Ben mi?"

"Evet, Jimin hep yapar."

"Neden gidip Jimin'den istemiyorsun?"

"O da şınav çekti, benim kadar yorgundur."

"Bu kadar yorulacaksanız neden kendinizi zorluyorsunuz?"

Ağlamaklı bir ses çıkardı. "Yapsan ne olur sanki?"

"Peki peki..."

Videolardan gördüğüm kadarıyla grup bu konularda oldukça samimiydi, kendimi uzakta tutmam çok şüphe uyandırırdı. Yatağın yanına çöküp kollarına masaj yapmaya başladım.

"Ah.. çok acıyor."

"Belki de bu kadar çok şınav çekmemelisin, alışkın gibi durmuyorsun."

"Şirket benim spor yapmamı istedi kısa bir süre önce ve antrenmanlarımı başlattı. Aslında en çok spor yapanımız Jimin'di, vücudunu korumak için günün yarısında dans pratiği yapıp geri kalanında da spor yapardı. Nedense onun bunu kesmesini istediler."

Kaşlarımı kaldırdım, bu oldukça garipti. Eğer grupta kaslı bir üye istiyorlarsa neden hali hazırda bunu yapmaya gönüllü olan kişiyi durduruyorlardı?

"Sanırım spor yaparken irileşiyor diye olabilir" diye mırıldandı gözleri kapalı bir şekilde.

"Ama senin irileşmen sıkıntı olmuyor?" dedim soru sorarcasına.

"Jimin'in yuvarlak bir yüzü var. Kilo aldığı anda dalga geçiyorlar, belki ondandır.Bence oldukça tatlı."

Kaşlarımı çattım, benim gördüğüm Jimin'in oldukça köşeli bir yüzü vardı...gerçi oldukça da zayıftı.

"En zayıfınız o gibi duruyor."

"Evet, konserler ve geri dönüş çekimleri için birkaç aydır haftada bir öğün yiyordu."

"Haftada bir öğün mü?" şaşkınlıktan sesim yükselmişti.

"Biz de yeni öğrendik. Yedim deyip duruyordu."

"Ölmeye mi çalışıyor?" diye mırıldandım.

"Kendini öldürene kadar pratik yapar ve bir şeyi kafasına koyduysa ne pahasına olursa olsun ona ulaşır."

"İnternette öyle biri gibi durmuyor."

"Mochi Jimin olayını diyorsun değil mi?O lakaptan nefret eder sakın ona söyleme.Biliyorsun  şirketin hepimizi gösterme biçimi var. Jimin'in tatlı yanını yakaladılar ve oradan devam etmek istediler."

"Senin hangi yanını yakaladılar?"

Başını kaldırıp yüzüme yaklaştı. "Her şeyi iyi yaparım."

"Çok mütevazısın."

"Kimin mütevazılığa ihtiyacı var ki?" omuz silkip gözlerini kapattı. "Masaj için teşekkürler."

Elimi çekip yatağından uzaklaştım.

"Nerelisin Minoh?"

"Ben yarı Koreli yarı Türk'üm." dedim yatağıma oturup. Bunları söylememde bir sakınca olduğunu sanmıyordum.

ERKEK OYUNU  (BTS) Maknae LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin