Bölüm 46

500 32 7
                                    


-Dış açı:

Mina az önce çocuğun gamzesine dokunup gülümsedi mi? diye düşündü Taehyung. Niye bu kadar yakın olmuşlardı ki bir anda?

Sahneye çıkma vakitleri gelmişti ancak odaklanamıyordu bile. Performansları sırasında kafası karışmış ve Jhope'un önünden çekilmekte geç kalmıştı. Delirecek gibiydi. 

"İyi misin Taetae?" diye sordu Jimin kulise döndüklerinde elini arkadaşının omzuna koyarak.

Taehyung kısaca başını salladı. Ancak çok da iyi olduğu söylenemezdi. Mina ve grubunun debut sahnesini izlerken de çok iyi hissetmiyordu. Kız gayet iyi idare etmişti performansı ve izleyicilerden güzel tepkiler almışlardı. Ama Taehyung'un gözü onların ardından sahneye çıkarken Mina'yla sarılan Soobin'deydi. Ne yapmaya çalışıyorlardı?

Gün boyunca Mina'yla tekrar yanyana gelme fırsatları olmamıştı ve bu Taehyung'un daha da fazla sinirinin bozulmasına neden oluyordu. Normalde karşı cinsten kişilerle kuliste dahi yakın durup konuşamazdınız çünkü muhakkak bir problem çıkardı. Yurda döndüğü sırada da problemin çıktığını öğrenmişti zaten.

'Txt Soobin ve Passion Mina sevgililer mi?' başlığıyla kızın Soobin'e sarıldığı bir fotoğraf ekteydi. Üzerini değiştirip yönetim katına indiğinde içeride bu konuşuluyordu.

"Kuralları düzgün anlatmadınız mı?" diye sordu Ceo menejerlere. "Bay Kim?" Taehyung'u görünce eğildi.

"Çözümünüz var mı?" diye sordu Taehyung masanın yanındaki sandalyeye oturarak.

"Aslında diğer şirketlerde gruplar birbirleriyle etkileşim verebiliyor ve bu gruplara yarar sağlıyor." dedi menejerlerden biri. "Biz de bu şekilde lehimize çevirebiliriz."

"Sevgili etkileşimi mi verecekler yani?" diye sordu diğer menejer.

"Arkadaşlık olarak sunabiliriz."

"Bighitte kız grubunun olmasının problem yaratacağını söylemiştim." dedi Ceo. "Txt'nin yarınki programı nedir?"

"Man on a Mission programına katılacaklar." dedi menejer.

"O zaman Passion'u da programa ekleyin birlikte çıksınlar. Bakalım aile şirket numarası işa yarayacak mı..."

"Beraber programa mı çıkacaklar?" diye sordu Taehyung. "Bunun iyi bir çözüm olduğunu mu düşünüyorsunuz?"

"Belki kardeş grup şeklinde bir algı yaratabiliriz." dedi Ceo.

"Öyleyse Bts de gidecek." dedi Taehyung.

"Yarınki programınız bu şekilde değil." dedi Ceo. "Ayrıca Bts'i böyle bir denemenin içine atamayız."

"Madem aile şirketiz ve kardeş gruplarız bir sorun olmamalı." Taehyung gülümsedi. "Ayarlayın."

"Ama..."

"Ayarlayın." diyip odadan ayrıldı Taehyung. Böyle bir çift isminin doğmasına tahammülü yoktu.

***

"Man on a Mission mı?" diye sordu Jungkook. "İyi de oraya en son gideli 2 yıl olmadı mı?"

"Özlemişlerdir bizi işte." dedi Taehyung.

"Üyelere danışman gerekirdi Taehyung." dedi Namjoon.

"Bence eğlenceli olur." dedi Jin.

"Taehyung ne oldu?" diye sordu Jimin çocuğun sırtına elini koyup sıvazlarken.

"Kardeş gruplar imajı yaratacaklarmış TXT ve Passion arasında. Mina ve Soobin'le ilgili haberler çıkmıştı ya."

"Biz bunun neresindeyiz?" diye sordu Yoongi uykulu gözlerini ovuştururken.

ERKEK OYUNU  (BTS) Maknae LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin