Bölüm 24

631 42 33
                                    

Bugün iki bölüm yayınladım arkadaşlar 23 ve 24. Bakmadıysanız öncekine bakmayı unutmayın ki aklınız karışmasın :)


Tae'yle yürüyüş yolundaydık. Tanınmamak için kafasına bir şapka ve suratına bir maske takmıştı. Yolu görüp göremediğini merak ediyordum. Ona uyumlu olsun diye ben de aynı şeyi yapmıştım çünkü ne olur ne olmaz...

O akşam çimlerin üstünde oturup saatlerce sohbet ettik. Onunla gülmek kolaydı, ne bir laf sokma vardı ne de hassas konular. Hiçbir şeye kötü tepki vermiyor ve söylediklerimin altında anlamlar aramıyordu. Kolaydı kısacası, onunla konuşmak doğal ve kolaydı. Taehyung'un hafif saf ama aynı zamanda da zeki bir kişiliği vardı. Bazı zamanlar o da ergen erkekler gibi davranmıyor muydu elbette davranıyordu.

Kar tatilindeyken bize oynattığı şişe çevirmece oyununu hala hatırlıyordum ve beni öptüğünü de. Ama üyelerle anılarını anlattıkça onun hepsiyle çok samimi olduğunu da anlayabiliyordum. Onları öpmekten, sarılarak bunaltmaktan çekinmiyordu. Jimin'in de yakınlık alışkanlığı vardı ancak o dikkat çekmek ya da karşısındakini iyi hissettirmek için yapıyordu.

Tae ise sadece küçük bir çocuk gibi sokulmayı seviyordu.

Jimin ve Jungkook'un hastanede kaldığı bir haftayı Taehyung'la geçirmek onu daha çok tanımamı sağlamıştı. Canı sıkılınca gelip kucağıma yatmaktan çekinmiyor ve etrafımızda kim olduğunu unursamıyordu.

"Son birkaç röportajınızda içine kapanık görüyorsun." dedim elimdeki lolipopu ağzıma götürürken. Resim sınıfındaydık ve ona çaktırmadan onu çiziyordum. Bir haftadır yapıyordum bunu aslında. Bitmek üzereydi.

"Öyle mi" elini ensesine götürüp gözleri kısılarak gülümsedi.

"İyi misin Tae?"

"Son zamanlarda kendimi çirkin hissediyorum." diye mırıldandı.

"Çirkin mi? Eskiden yakışıklı mı hissediyordun?"

"Mm...sanırım."

"Şu anda çok daha yakışıklı görünüyorsun ama."

"Öyle mi?"

"Kesinlikle. Sana nasıl göründüğünü göstereceğim."

"Nasıl?" küçük bir çocuk gibi kaşlarını kaldırdı.

Elimdeki fırçayı bırakıp yaptığım resmi ona çevirdim. "Böyle"

"Bu yüzden mi bakmama izin vermedin?" diye sordu gülümsemesi büyürken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu yüzden mi bakmama izin vermedin?" diye sordu gülümsemesi büyürken.

"Evet sürpriz olması gerekiyordu çünkü."

"Çok güzel olmuş."

"Sence de yakışıklı görünmüyor musun?"

"Senin için yakışıklı görünmem yeterli." diyip uzandı ve yanağıma bir öpücük kondurdu.

ERKEK OYUNU  (BTS) Maknae LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin