Yorum yapan melek okuyucum için bir bölüm daha <3
Yaklaşık bir haftadır yaz okulundaydık ve bizim dışımızda sadece alt sınıflardan çocuklar vardı. Onlarla da pek karşılaşmıyorduk doğrusu. Hepimize şirketten dans çalışma planları geliyordu ve atolye vaktimizde onları uyguluyorduk.
Henüz gruba ait olmadığımdan bana onların dans koreografileri gelmiyordu elbette. Ayrıca nedense birkaç gündür Tae de bana soğuk davranmaya başlamıştı. Normalde melek gibi olan çocuk şu an yüzüme bakmıyordu, aynı Jimin gibi. Jimin'in ona bir şey söyleyip söylemediğini merak etsem de böyle bir şey yaptığını zannetmiyordum. Beni daha az umursayamazdı. Resmen bir haftadır yüzüme bile bakmamıştı. Dolayısıyle ben Jk'e kalmıştım. Nedensizce birlikte vakit geçiriyorduk.
"Sanki pek sigara kokmuyorsun." dedim beraber kafetaryaya girdiğimizde.
"Öyle mi olmuş?"
"Öyle olmuş..." yemeğimizi alıp bir masaya oturduk ve yemeye başladık. Biz yemek yerken alt sınıflardan birkaç kişi gelip Jungkook'tan imza almak istemişlerdi. Ne kadar imza alsalar da doymuyorlardı gerçekten.
"Oppa, imza verir misin lütfen?"
"Ben senin oppan değilim." Jungkook'un bir anda agresifleşen yüzüne şaşırarak baktım.
"Ama neden oppaaa?"
"Yaşın kaç senin?"
"18." dedi kız.
"Sen B sınıfından değil misin? Aynı yaştayız."
"Jungkook." dedim hafif koluna dokunarak. Yüzünü bana çevirdi ve omuzları aşağı indi. O ana kadar omuzlarını kastığını fark etmemiştim. Kıza imza verip yolladı.
"Neden öyle yaptın ki? Biliyorsun kızlar sevdikleri idollere oppa diyor genelde."
"Ben sevmiyorum." diyip kafasını hafif yana eğip kaldırdı. Bu onun için bir tik gibiydi. Bir şey hoşuna gitmeyince kafasını yana doğru hafifçe silkiyordu.
"Jungkook, Taehyung iyi mi?" diye sordum yemek yerken.
"İyidir herhalde niye ki?"
"Benimle konuşmuyor pek. Acaba bir şey mi yaptım diye düşündüm."
"Kıskanmıştır şerefsiz."
"Jungkook! Niye şerefsiz diyorsun çocuğa?"
"Hep Jimin, Taehyung cici çocuk dimi." dedi gözlerini devirerek. "Yemeğini ye."
"Yiyorum ya işte."
"Hayır yemiyorsun yemeğini dürtüyorsun. Kaç gündür böyle yaptığının farkında mısın? Kilo verdin iki haftadır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfiction3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...