Taehyung'un beni çekiştirmesi nedeniyle onunla beraber evine gelmiştim. Kapıdan girdiğimizde beni öpmeye çalışmasıyla ellerimi dudaklarının üzerine koyup onu engelledim.
"Önce bana anlatman gereken şeyler yok mu Taehyung?"
"Nö göbö?" diye sordu elim ağzının üzerindeyken. Gülmemi tutmaya çalışarak elimi geri çektim.
"Büyükannenin mezarının başında söylediğim şeyi nereden biliyorsun mesela?"
Elimi tutup beni koltuklara doğru çekti ve beraber oturduk.
"Pandemi patlak verince erken döndüğümüzü biliyorsun. O gün mezarını ziyaret etmek için oraya gitmiştim. Ama seni gördüm ve izledim."
"Neden gelip konuşmadın?"
"Çünkü sana kırgındım." omuz silkti.
"Neden?"
"Birlikte olduğumuz geceyi hatırlamadın ve üstüne üstlük Jungkook ve Jimin'le de yattığını düşündün."
"Sen olsan ne düşünürdün? Hem sen hatırlıyordun ama bana söylemedin bile."
"Konuşturmadın ki beni? Her söylemeye çalıştığımda lafımı kestin!"
"Öyle bir şey yapmadım."
"Gayet de yaptın. Ağzıma tıkıp durdun lafı. Olan oldu Taehyung, boşver Taehyung." beni taklit edince göğsüne vurdum.
"Salak! Birkaç kere daha denemek aklına gelmedi mi?"
"O kadar istemişsin ki üçümüzle aynı anda yatmayı başka bir şey olabileceği aklına gelmedi herhalde."
"Ne dedin?" sinirle yüzüne baktım.
"B-bir şey demedim."
"Duydum ama ben."
"Mina kabul et yani. Gayet de öyle bir fantezin vardı. Kızmayacağım kabul edersen."
"Yaa, kabul edeyim de 3 ay daha konuşma."
"Ettin işte. "
"Yoo etmedim."
"Ettin. Yok mu senin şu makyöz arkadaşın? Getir onu ben de ikinizle birden yatayım o zaman ödeşelim."
"YAH! TAEHYUNG!"
"Şaka şaka şaka."
"Her şakanın altında bir gerçek yatar."
"Sence istesem bütün makyaj departmanıyla çoktan yatmış olmaz mıydım?" göz kırptı.
"Sen çok pisliksin."
"Birazcık..."
"Bunu duymamış gibi yapacağım... Sadece seninle yattığımı hatırladığımı nerden bildin peki?"
"Weverse'de fanlardan biri instagramını paylaşmıştı. Son resmin altına hatırlıyorum ama söyleyemem yazmıştın."
"Benim hesabım olduğunu nasıl anladın?" diye sordum şaşırarak.
"Senin imzanı tanımayacağımı mı düşündün? Ayrıca vantesgirl? Geçen yıl ressam Anteyi çok sevdiğimi söylemiştim ve Vante diye kendi çizdiklerimi paylaşmıştım."
"Biraz belli mi etmişim... ya army de anlarsa?"
"Muhakkak çoktan ajanlığa başlayanlar olmuştur. Vantesgirl." güldü. "Benim kızım."
"Popon havalanmasın hiç. Kullanıcı adı bulmak zor sadece."
"Tabii tabii..."
"Yeni gördün yani paylaşımımı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfiction3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...