Bölüm 49

502 37 24
                                    

Aynada karnımı inceliyordum.. bir tık daha şişmişti son bir iki haftadır. 

"Yarın için hazır mısın?" diyip arkamdan sarılan Taehyung'la derin bir iç çektim.

Aramızda küçük bir nikah yapmaya karar vermiştik. Taehyung'un anne babası ve iki kardeşi artı olarak Bts üyeleri. "Hazırım."

"Sana kocaman bir düğün yapmak istiyordum."

Aynadan boynuma gömdüğü dudaklarına baktım ve sonra yansımalarımız göz göze geldi. Gülümsedim... o kadar tatlıydı ki. Hayatımda hiç bu kadar şanslı hissetmemiştim. "Seninle evlendiğim sürece büyük ya da küçük bir törenin önemi yok."

"Güzelim.." boynuma burnunu dayayıp derin bir nefes aldı. Gıdıklanarak kıkırdadım, o da gülüp yanağımı öptü. Elleri belimden eşofmanımın içine doğru kayınca kollarının arasında debelendim.

"Yaaa Tae, napıyorsun?"

"Resim çekelim."

"Ne?"

"Resim çekelim diyorum. Bizi ve bebeğimizi çek hadi."

Bir an duraksadıktan sonra cebimden telefonumu çıkardım ve aynaya döndürdüm. Taehyung ellerini karnımda kalp şekline getirmişti.

 Taehyung ellerini karnımda kalp şekline getirmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çok kaliteli oldu fotoğraf gerçekten." diye dalga geçti.

"Ne yapayım ellerim titredi." somurttum.

"Seni titretecek başka şeyler de yapalım mı? Hm, ne dersin?" dudakları tekrar boynuma kayınca başımı o tarafa doğru eğip ondan uzaklaştım.

"Evlenmeden olmaz."

Bir kahkaha patlattı. "Evlenmeden olmaz öyle mi?"

"Evet."

"Buna da söyledin mi onu?" işaret parmağıyla karnımı dürttü.

"Baban kötü bir adam bebeğim." dedim karnıma eğilip.

"Babası..." diye mırıldanıp sırıttı. "Annesi çok güzel."

"Beni kandıramayacaksın Tae. Evlenene kadar dokunmak yok."

"Tamam aşkım. Yarın dokunurum o zaman." ayaklarımı yerden keserek beni kucakladığı gibi yatağa taşıdı. "Şimdi uyuyalım ki yarın çabuk gelsin."

***

"Tebrik ederim." diyen üyelerle birlikteydik. Nikahımız yapılmıştı ve bir restaurantda yemek yiyorduk. Taehyung'un yeni tanışdığım kardeşleri de bizimle beraberdi. Anne ve babası erkenden gitmişlerdi.

"Şimdi evlendi mi bu velet?" diye mırıldandı Yoongi.

"Evlendiler inanamıyorum woaah." Jhope her zamanki gibi formundaydı.

"Hediyelerinizi vermişsinizdir diye umuyorum." dedi Jin.

"Vermediler hyung. Döv onları." Tae alt dudağını büktü.

ERKEK OYUNU  (BTS) Maknae LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin