Bölüm 9

964 56 10
                                    


"Neden bana bakıyordun?" diye sordu gözlerini ovuştururken.

"Seni öpmek istediğim için."

Bir anda gözleri faltaşı gibi açıldı. "Ne?"

"Jungkook'un bana yaptığını sana yapmayı denedim. Sanırım tepkim aşırı değilmiş." ona o an neden onu öpmek istediğimi söylediğimi ben de bilmiyordum. Ancak aklıma gelen en iyi yalan buydu.

"Bunu uyurken de mi takıyorsun?"  boynumdaki kolyeyi avcunun içine alıp inceledi.

"Unutmuş olmalıyım. "diyip kolyeyi elinden çektim. Ayağa kalkıp valizimden birkaç parça eşya aldım ve banyoya koştum. Burası da oldukça eski bir banyoydu. Kıyafetlerimi çıkarıp suyun altına girdim. Su buz gibiydi, az kalsın ciyaklıyordum ancak kendimi tutup hızlıca yıkanmaya başladım. 

Az sonra kapı sesi duyunca donup kaldım. Alel acele vücuduma bir havlu sarıp ıslak saçımı peruğun altına tıkıştırdım.

"Kapıyı kilitlemeye mı çalıştın sen?" dedi Jimin içeri girerken. "O kapı yıllardır boz- neden havluyu kız gibi tutuyorsun?"

Göğsüme kadar çektiğim havluya kuşku dolu gözlerle baktı. " Ben utangaç biriyim." deyip zorla güldüm.

"Saçın da bir garip görünüyor... krem falan sürmedin mi?"

"Sürdüm, birazdan düzelir. Benim çıkmamı neden beklemedin?"

"Erkek erkeğeyiz zaten, birlikte duş alınıyor burada. Görmüyor musun bir sürü yer var. Köy evinde kendine tahsis edilmiş banyo bulacağını mı düşündün?"

Konuşurken üstündekileri çıkarıyordu bir yandan.

"Benim işim bitmişti gidiyorum." deyip hızla banyodan çıktım. 

Hızla koştuğum odada giyinirken onun soyunuşu gözlerimin önüne geldi. İnce ama kaslı bir vücudu vardı ve bacakları... gerçekten kaslı bacakları vardı.

Gözümün önündeki görüntüyü silmek için başımı iki yana salladım. Ne oluyordu bana böyle?

***

"Hep bunları mı yapıyorsunuz?" diye sordum çilek toplarken.

"Mevsimine göre değişiyor tabii." diye mırıldandı. "Açıkçası bunu yapmanın rahatlatıcı olduğunu düşünüyorum."

"Boş zamanını çilek toplayarak geçirmeyi mi seviyorsun yani?"

"Aslında boş zamanımda gezmeyi seviyorum."

"Sanırım gruptaki kimsenin sevgilisi yok."

"Bunu söylemek bana düşmez, kendileri söylemek isterlerse söylerler."

"Senin peki?"

"Benim mi? Hayır sevgilim yok."

"En son ne zaman vardı?"

"Aslında gruba girdiğimden beri kız arkadaşım olmadı."

"Gruba ne zaman girdin?"

"2 yıl olmuş olmalı..."

"Yalnız kalmayı mı seviyorsun?"

"Beni sorguya mı çekiyorsun?" diye sordu elinde çilekle bana dönerek.

"Sen de sorabilirsin."

"Pekala, kaç ilişkin oldu?"

"Pek ilişki insanı değilimdir." diye mırıldandım.

"Yani tek gecelik mi tercih ediyorsun?"

"H-hayır. Yani henüz ilişkim olmadı demeye çalışıyorum."

ERKEK OYUNU  (BTS) Maknae LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin