Bölüm 26

607 36 31
                                    

25 ve 26. bölümleri bugün paylaştım. 25'i okumayı unutmayın


"Oha!" diye bağırdı Chae ve ellerini çırptı. "Aşk üçgeni!"

Tae benden uzaklaştığında yüzümün domates gibi kızardığına emindim elimi yanağıma yasladım utanarak. O sırada Jungkook ve Tae'nin arasındaki bakışmayı görmemiştim. Başımı kaldırdığımda Jimin'le göz göze geldim ama gözlerini çevirdi.

"Sıra sende Mina." dedi Chae içkisini tepeye dikerken.

"Ben... hiç sevmediğim birini seviyormuş gibi davranmadım." dedim. Hedefim Jimin'in canımı yakışını itiraf etmesiydi.

Jimin elini kaldırdı ama başka kimsede hareket yoktu. Kalbimin kırılması artık önemli değildi. "Jimin ne kötüsün." deyip koluna vurdu sevgilisi. "Kimdi o? Lise 1'deki kız arkadaşın mı?" Jimin omuz silkti ve içkisinden içti.

"Yaptım veya yapmadım oyunu bu, ayrıntı vereceğim oyunu değil." dedi Jimin. "Tae sor."

"Hiç..." Tae duraksadı. "Hiç arkadaşımın eski kız arkadaşıyla yatmadım."

Tae ve Jungkook'un elleri havaya kalkarken Jimin kaşlarını çatarak onlara baktı ve sonra gözleri bana döndü. "Uyumaktan bahsediyorsunuz heralde." dedi.

"Bu yaptım yapmadım oyunu, ayrıntı vereceğim oyunu değil." dedi Jungkook onu taklit ederek.

"Omo... bu çocuklar çok kötüymüş." Chae kıkırdarken Jk ve Tae biraz daha içki içtiler.

"Uyumaktan bahsettiklerine eminim." dedi Jimin gözlerimin içine bakarken. Tae ile ilgili gördüğüm rüyayı hatırlayınca gözlerimi kaçırdım.

"Sıra bende sıra bende." Chae yaslandığı yerden doğrulurken yalpaladı. "Hiç üçlü seks yapmadım."

Tae ve Jungkook'un elleri yine havaya kalkınca şaşkınlığımı gizleyemedim. Aklımdan geçen soruyu Chae'nin sormasına teşekkür edeceğimi bilmezdim ancak tam o anda sordu. "Yoksa birlikte mi yaptınız?"

Tae ve Jungkook birbirlerine bakıp gözlerini kaçırdılar ve Jungkook'un eli ensesine giderken Tae çenesine götürmüştü elini.

"Cidden mi?" diye sordum şaşırarak.

"Şey... Jungkook Amerika'dan döndüğünde ikimiz barda takıldık da." diye mırıldandı Tae yerinde kıpırdanarak. "Biraz fazla içmişiz."

"Ben iki kızla yaptığım defayı düşünerek el kaldırmıştım." dedi Jk gözlerini kısarak.

"Yani birden fazla defa yaptın birinde Taehyung da vardı?" diye mırıldandı Jimin.

"Yorum yok." dedi Jungkook. "Sor Jimin." ikisi de içkilerini içtiler. Bu gidişle ayık kalabileceğime inanmaya başlıyordum.

"Hiç ikiden fazla üçlü seks yapmadım." dedi Jimin.

Jungkook kısık sesle bir küfür savurdu ve bir elini kaldırıp diğer eliyle de içkisini içti. Tae de elini kaldırınca kaşlarım havalandı. Ona baktığım sırada bakışlarını benden uzak tutuyordu.

"Jimin, aşkım sen bir meleksin." dedi Chae onun boynuna sarılarak.

"Sıra bende. Hiç hemcinsimle sevişmedim." dedi Jungkook ve sırıttı.

Jimin, Chae ve Taehyung'un elleri havaya kalkınca kaşlarım daha da havalandı. Neler öğreniyordum bu akşam.

"Acaba bir ihtimal Jimin ve Tae'ninki aynı anda olmuş olabilir mi?" diye mırıldandı Kook. Tükürüğümde boğularak öksürmeye başladım.

ERKEK OYUNU  (BTS) Maknae LineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin