"Tekrar soracağım ama biz neden burada yatıyorduk?" Jungkook'un sinir olmuş sesi salonda yankılanmıştı. Gecenin kaçı olduğu belli değildi ama Taehyung'un evinde sığışabildikleri kadarıyla birlikte uyuyorlardı.
"Mina'nın doğumu yaklaştı. Biz olmazsak Taehyung panikten kendi doğurur. O yüzden kalıyoruz." diye yanıtladı Jimin onu.
"Ben de hamile olabilir miyim acaba?" Jin yemek yemekten şişmiş karnını sıvazlıyordu. Tekli koltukta oturmuş, bacaklarını koltuğun kolundan aşağı sallandırmıştı.
"Hyung, karnın çok şişmiş hakikaten." Hobi kıkırdadı. "Belki de hamilesindir."
"Sorumluluk almam." dedi Yoongi gözlerini açmadan. O da tekli koltuklardan birinde cenin pozisyonunda uyumaya çalışıyordu.
"Neden misafir odasını kimse kullanmıyor da burada böyle sıkışıyoruz?" Jungkook ayağını sallayınca Jimin midesine gelen tekmeyle inledi.
Jin ufladı. "Namjoon horluyor orada. Gönüllü olan varsa gitsin, ben gitmem."
"Bu çocuk milyoner değil mi? Daha büyük ev alamadı mı?" diye sızlandı Jungkook.
"Hepimize gerek var mıydı? İkişer ikişer kalsaydık ya her akşam. Salaklar." dedi Yoongi ama yine de yerinden kıpırdamadı.
"Ben tek başıma kalırım demiştim. Herkes neden kaldı bir fikrim yok." Jimin artık kafasına kadar ulaşmış olan Jungkook'un ayağını itekledi. "Ağzıma sok ağzıma."
"Boyum uzun o yüzden sığamıyorum, sen bilmezsin." Jungkook'un sözleriyle Jimin üstüne atlayıp onu gagalamaya başlamıştı.
"Öf, şu çocuk doğsun artık. Yemin ederim bıktım." dedi Jin.
O sırada bir koşuşturma sesi duyuldu ve Taehyung yarı dağılmış halde salona girdi. Onu görünce herkes doğrulup bakmıştı. "Doğum mu?" diye sordu Hobi.
"Mandalina." diye cevap verdi Taehyung.
"Bilirim..." Yoongi iç çekip kollarını göğsünde bağladı ve uykusuna geri döndü.
"Hyung, mandalinayı mı bitirdin?" Taehyung'un mutfaktan gelen fısıldar ama bağırır gibi olan sesiyle Yoongi kaşlarını çatmıştı.
"Hamile kadınların bir şeyi bir kere aşermesi gerekmez mi? O yedikten sonra gerisinin açık büfe olduğunu düşündüm."
"Hyung! Ben nereden bulacağım şimdi mandalinayı?"
"Portakal ver, gecenin bu saatinde farkını anlamaz." Jin karnını sıvazlıyordu.
"Taehyung!"
"Efendim aşkım?" Taehyung kendisine seslenen karısının yanına koşarken çorapları parkede kaymış ve yere yapışmıştı.
"Patinaj yaptı." diyip kıkırdadı Jungkook.
Taehyung ona dil çıkarıp ayağa kalktı ve hızla odasına gitti.
"Taehyung'un ailesi burada kalmıyor muydu?" diye sordu Hobi.
"Birkaç günlüğüne Daegu'ya dönmüşler. Büyükbabası rahatsızlanmış." diye cevap verdi Jimin.
Az sonra Taehyung tekrar nefes nefese salona dönmüştü. Ayağına kapının önündeki ayakkabıları geçirdi hızla.
"Nereye?" diye seslendi Jungkook.
"Mandalina almaya."
"Lan bu saatte mandalinayı nerden bulacaksın?"
"Bulmam lazım ne yapayım? Kız tutturdu mandalina da mandalina diye."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfiction3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...