"Hadi şişe çevirme oynayalım." dedi Tae heyecanla. Yemeğimizi yemiştik ve özel bir şömineli salonda oturuyorduk. Üyeler ünlü olduğu için diğer insanlardan ayrı bir kısım ayrılmıştı bize.
"Şişe çevirme mi? İlk okulda mıyız?" dedi Jimin yüzünü buruşturarak.
"Ben varım." Jungkook koltuktan inip bağdaş kurarak yere oturdu. Tae de hemen karşısına geçti.
"Sen de Minoh." V kolumdan beni çekince dengemi kaybedip yanına düştüm.
"Nasıl onanıyor bilmiyorum." dedim. Bu doğruları söylediğimiz oyun muydu? Kaçsam iyi olabilirdi.
"Son oynadığımızda ne olduğunu hatırlamıyor musunuz?" Jimin kızgın görünüyordu.
V dizlerinin üstünde ilerleyerek dolaptan birkaç içki ve bardak aldı sonra geri döndü. "Evet, çok eğlenmiştik."
"Telefonumda hala ifşalarınız var." Jimin bu defa şeytanca sırıttı.
"İfşa mı?" diye sordum.
"Mezara kadar kimsenin göremeyeceği şeyler." diye uyardı Jungkook Jimin'i.
"Ne oldu şimdi? Utandınız mı? Minoh göremez mi? O da gruptan sonuçta."
"Hyung!" Jungkook kaşlarını çatmıştı.
"Eğer oynarsan benimkini gösterebilirsin." dedi V. Çok da umurunda gibi görünmüyordu. "İstersen bu sefer de seni öperim."
Jimin'in gözleri ardına kadar açıldı ve telefonunu arka cebine koydu.
"Oynayalım lütfen." Tae oldukça ısrarcıydı.
"Oyunu bilmiyorum." diye tekrarladım.
"Şimdi şişeyi çevireceğim ve şişenin ucu kime gelirse o kişiye şişenin arkası denk gelen kişi bir soru soracak ya da görev verecek."
"Tehlikeli görünüyor." dedim popomun üstünde sürüne sürüne geri kaçarken.
"Hey! Bir yere gitmek yok. Bu akşam burada olan burada kalacak. Minoh, Jimin siz de oynuyorsunuz. Yoksa karın içinde olanları herkese söylerim."
Tae'nin tehtidi üzerine şaşkınlıkla Jimin'e baktım.
"Karın içinde olanlar mı? Ne oldu ki?" diye sordu Jungkook.
"Hadi oynayalım!" Jimin inip yere oturdu ve şişeyi çevirdi. Tae heyecanla alkışladı.
Şişenin ucu bana ve arkası Jungkook'a geldiğinde ona döndüm.
"Peki...hımm" Jungkook duraksadı. "Şimdiye kadar kaç sevgilin oldu?"
"Bu mu gerçekten? Sorduğu soruya bak..." diye dalga geçti Tae.
"Ne yapayım aklıma bir şey gelmedi, daha ilk tur bu."
Cevap vermek için ağzımı açtım ancak sonra kapadım. Neredeyse hiç olmadı diyecektim ama bunu söyleyemezdim. "Bir tane, sana söylediğim kız." dedim.
"Bir mi? Woaaah! Minoh çok geri kalmışsın." dedi V.
"Ben çeviriyorum." şişeyi çevirdim ve arkası Tae'yi, ucu Jimin'i gösterdi.
"Şimdi soru görün." Tae parmaklarını çatırdatıp sırtını dikleştirdi. "Jimin, sana uzun zamandır soru soramamıştım bir düşünelim...Eğer bu gruptan biriyle yatacak olsaydın, hangimiz olurdu? Bu defa Jokerin J-hope da yok oyunda. Onu söyleyemeyeceksin."
Jimin hepimize teker teker baktı gözlerini sıkıca yumdu ve "Jungkook." dedi.
Jungkook gözleri büyüyerek Jimin'e baktı sonra bir yeri açık kalmış gibi elleriyle üstünü kapattı. "Tehlikede hissettim şimdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfiction3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...