"Ne?" okuldan gelen belgeye inanamayarak baktım. Sınıfta kalmıştım ve yaz okuluna gitmem gerekecekti. Ama notlarım kötü değildi ki bu nasıl olmuştu?
"Ne oldu?" diye sordu Jimin elindeki zarfı açarken. "Bir sıkıntı mı var?"
Okul çıkışında birkaç kişiye zarf verilmişti, Jimin'le yakınlardaki kafeye giderken Taehyung da peşimize takılmıştı ve şimdi üçümüz etrafı kapalı bir masada oturmuş zarfları açıyorduk.
"Sınıfta kalmışım." dedim inanamamaya devam ederek.
"Ben de." dedi Taehyung ve elindeki kağıdı salladı.
Jimin kaşlarını çatarak kendi kağıdına baktı. "Yok artık."
"Ne oldu, ne?" eğilip elindeki kağıda baktım. Benimkinin aynısıydı. Ağzım açık kaldı. "Jimin, sen nasıl kalmış olabilirsin? Sınıftaki en yüksek notlar senindi."
"Jimin kalmış mı?" Taehyung masanın üzerinden eğilip kağıdın içine girdi. "Rüyamda görsem inanmazdım."
"Rüya olmalı zaten.. Ya da kabus." dedi Jimin ve kağıdı sinirle buruşturdu.
"Alt paragrafta devamsızlık yüzünden kaldığım yazıyor." diye mırıldandım kağıdı incelerken.
"Bende de öyle yazıyor." dedi Tae.
Jimin'in buruşturduğu kağıdı da alıp kontrol ettim. "Sende de aynı şey yazıyor. Acaba şirket okula devamsızlıkla iligili bilgileri vermedi mi? O yüzden kalmış olabilir miyiz?"
"Bizim devamsızlığımız hadi neyse de senin ne alakan var ki?" diye sordu Tae. O an ne söylediğimi fark ederek irkildim.
"Mina da bizim programlarımızda makyaj ekibinde bulunuyor ya, şirket ona da devamsızlık dilekçesi yazıyor olmalı." dedi Jimin. Bir defa daha beni kurtarmıştı... benim sevgilim ne kadar zekiydi böyle.
"Yah... fazlalık gibi hissettirmeyin bana." Taehyung aramıza elini sokup yukarı aşağı salladığında Jimin'in yüzüne gözlerimden kalpler fışkırarak baktığımı fark edip toparlandım.
"Fazlalık gibi hisset, fazlalıksın çünkü. Ne işin var sürekli yanımızda?" diye çıkıştı Jimin.
"Ben olmasam hakkınızda bir ton dedikodu çıkar, teşekkür edeceği yerde ne diyor." Taehyung yüzünü buruşturup ağlamaya başladığında Jimin'in yanından kalkıp onun yanına geçtim ve bana sarılmasına izin verdim.
"Jimin, o bizim arkadaşımız biraz daha kibar olabilirsin." diye mırıldandım göğsüme kapanıp ağlayan Tae'yi teselli etmek için yavaşça sırtına vururken.
"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK OYUNU (BTS) Maknae Line
Fanfic3 hikayeniin ilkidir. İkinci hikaye Bias mı İdol mü ve üçüncü hikaye Milyonda Bir Kız'dır. Mina bir gün bir kaza sonucu idol seçmelerine katılır. Ancak idol seçmeleri bir erkek grubu içindir. BTS grubu. Mina erkek kılığında grubun içinde kimliğini g...