"Aku akan sediakan seseorang untuk sentiasa ada dengan kau"
"Ha??"
Dia mengerling ke arah aku dan aku terus menundukkan kepala.
"Aku akan carikan bodyguard untuk sentiasa perhatikan kau. Mana lah tahu kalau-kalau kau buat hal lagi. Tiada bantahan"
"Kenapa pula? Saya taknak. Lagipun untuk apa? Tuan Lee saya betul-betul tak faham apa yang Tuan dengan lelaki itu borak"
Dia mendekati aku dan dagu aku ditolak supaya memandangnya. Mata kami bertemu.
"Aku cakap apa tadi?"
Aku diam. Dalam hati jawab soalannya tapi mulut hanya terkatup rapat.
"Tiada bantahan. Kalau kau berani menjawab, cubalah"
"Tuan Lee. Saya tahu saya salah sebab terdengar apa yang Tuan Lee berperang mulut tadi. Tapi satu pun saya tak faham. Ia bahasa Jepun macam mana saya nak tahu"
Keningnya terangkat selepas dengar bebelan aku.
"Percayalah. Jadi, Tuan Lee tak perlu susah susah bazir duit untuk carikan bodyguard untuk saya. Saya janji lepas ini saya takkan ingkar arahan Tuan Lee lagi. Saya jan-" sambung aku.
Chu.
Aku terkejut apabila dia menyatukan bibirnya dengan bibir aku. Dengan segera aku menolaknya jauh dari aku.
"Kenapa dengan awak ini? Dari tadi lagi layan saya macam ini" marah aku padanya dan menjelingnya.
"Kau marah aku lah sekarang?"
Terdiam. Semestinya aku marah. Memang aku hanya pekerjanya sahaja tapi mana boleh dia buat aku macam ini. Aku bukan tempat dia lepaskan segala nafsu itu. Tidak dan takkan jadi wanita begitu.
"Okay. Kau taknak tapi aku akan tetap perhatikan kau dari jauh tanpa pengetahun kau. Lagi-lagi bila kau keseorangan"
***
Warning 🔴
Dia menindih tubuh aku dan tangan aku dipegangnya erat. Bibir aku menjadi sasarannya.
"Haaa...i need you now, Sera"
Aku hanya membalas ciumannya dan ciumannya turun pada leher aku.
"Awak. Kenapa ini?" leher aku dicium bertubi-tubi olehnya dan pasti ada beberapa kesan di situ.
"Please... stop it now..."
Tangannya cuba aku tolak daripada memegang tubuh aku.
"Jangan awak..."
Baju aku dibukanya dan aku cuba menghalangnya tetapi tangannya terus memegang tangan aku dan dipegang erat. Dia mencium seluruh tubuh badan aku dan semestinya aku ingin cuba menolak.
"Awak mabuk ke? Lepaskan saya"
Dia malah tidak menjawab dan masih mencium tubuh aku. Kemudian, tangannya melepaskan sebelah tangan aku dan membuka tali pinggang seluarnya.
"Awak, jangan. Saya taknak semua ini"
Dia malah diam dan seluar aku pula ditanggalkannya. Aku menolak tubuhnya apabila dia makin menindih badan aku.
"Ahhh!!" aku terjerit kecil bila terasa sesuatu di bawah.
Aku hanya membiarkannya melakukan itu kepada aku. Tidak mampu melawan.
Aku terus terjaga dari tidur. Dahi aku terasa basah akibat peluh. Aku bangun dan menyentuh seluruh tubuh aku. Itu mimpi atau realiti? Adakah itu benar-benar berlaku kepada aku sebelum ini? Siapa lelaki itu? Dia merogol aku kah?
YOU ARE READING
TY's
Fanfiction"She's TY's. You touch her, you die!" Cast: Lee Taeyong Kim Sera as You Start: 24/7/2021 End: 09/03/2022 Most Impresive Ranking #02 in Yuta #03 in Taeyong #08 in Mark Other Ranking #28 in Jeno #91 in NCT