Tangan digenggam erat olehnya seolah-olah tidak mahu langsung melepaskan aku. Dia sanggup berikan aku cuti semata-mata mahu bersama aku. Dia pula? Bos kan suka hati dia jelah nak datang kerja ke tak.
"I love you"
Aku tersenyum manis. Hari ini sahaja dia asyik katakan perkara yang sama.
"Ye, awak dah ulang itu banyak kali tau. Saya tahu" aku mengusap pipinya.
"I know. Tapi dah tiga tahun saya tak cakap and I want you to know it that I love you so much, rose"
"Why rose?"
Keningnya diangkat dengan soalan aku.
"Saya kan tak ingat. Why you keep calling me rose? Ceritalah. Kata nak tolong saya ingat kan"
"Because I love rose so much" jawabnya.
"Ha?"
Dia tersenyum dan menarik aku ke dalam pelukannya. Kepala aku disandarkan pada dadanya dan tangan memeluk pinggangnya.
"Saya sukakan bunga rose sebab dia cantik sangat. And one day I meet you, I fall in love. That's why I call you rose. I love rose and you so much, sayang" ubun-ubun kepala aku dicium.
Aku tersenyum. Pelukan kepada pinggangnya dieratkan.
"Macam mana kita kenal dulu?" soal aku lagi.
Tiba-tiba Taeyong ketawa kecil. Entah apa yang digelaknya. Aku mendongakkan kepala.
"Kenapa?"
"Sebab perkenalan kita very funny" jawabnya.
"Then, tell me"
"How about you try to remember that?"
Aku menjuihkan bibir. Dia malah makin ketawa. Aku menampar-nampar dadanya perlahan sehinggalah dia mengaduh sakit. Dia memegang kedua-dua tangan aku dan tubuh aku tersandar pada hujung sofa. Badannya naik ke atas aku. Matanya bertentangan.
Jantung mula memainkan peranan. Laju berdetak lagi-lagi bila matanya turun memandang bibir aku sambil menggigit bibirnya. Matanya naik kembali memandang mata aku.
"Can I kiss you?" soalnya membuatkan aku mencebik.
"Sejak bila pula awak minta izin nak kiss saya ini? Sebelum ini suka hati je kiss saya kan. Dulu pun sama, nak ngurat orang dengan ciuman rakus dia tu" bebel aku.
"You remembered" ujarnya.
Mata aku terbuntang mendengarnya.
"Saya cuba ngurat awak because sikap jual mahal, sayang. So, I'm using my hot lips to make you fall in love with me. Tapi saya ditampar oleh sayang" sambungnya.
Aku terus ketawa kecil. Ya. Aku baru ingat kejadian itu. Taeyong merupakan pelajar hot dan popular di University kami. Disebabkan sikap nakalnya dia fikir dia berjaya buatkan semua wanita jatuh cinta padanya tapi bukan aku. Aku seorang yang tidak akan melayan jadi dia tercabar dan terus mencium bibir aku dengan rakus pada pertemuan kami yang pertama. Kerana itulah pipi dia makan penampar aku.
"Finally you fall in love with me" sambungnya lagi dengan senyuman penuh makna.
"Yes. I love you so much" ujar aku.
Dia tersenyum. Aku pun terus mencium bibirnya sekilas. Wajahnya kelihatan terkejut dengan tindakan aku.
"Why? Tak suka ke?" tanya aku dengan sengihan.
Dia tersenyum nakal dan terus mencium bibir aku pula. Rahang aku ditolak ke atas dan dia mencium bibir aku rakus. Ciumannya turun pada leher putih aku.
YOU ARE READING
TY's
Fanfiction"She's TY's. You touch her, you die!" Cast: Lee Taeyong Kim Sera as You Start: 24/7/2021 End: 09/03/2022 Most Impresive Ranking #02 in Yuta #03 in Taeyong #08 in Mark Other Ranking #28 in Jeno #91 in NCT