Aku cuba menggerakkan tangan aku. Tidak berjaya. Terasa tangan aku di belakang. Mata aku yang berat cuba dibuka sedaya upaya. Aku dimana? Sekeliling tempat itu aku cuba teroka. Gudang apa pula ini? Aku pula diikat di atas kerusi dan tangan aku cuba meleraikan ikatan. Tapi malangnya, tidak berjaya.
"Hello! Ada sesiapa tak?" jerit aku.
Tetapi tiada jawapan. Aku cuba meleraikan ikatan lagi sekali.
"Hello!"
Kemudian, aku terdengar pintu dibuka. Mulut aku terus terkunci. Dua lelaki berbadan tinggi mendekati aku.
"Kau dah sedar?"
Aku terkejut. Dia lelaki yang ingin merogol aku haritu. Terketar-ketar aku melihat dua lelaki tinggi ini.
"Kenapa? Terkejut nampak aku? Apa kau ingat suami kau tu boleh bunuh aku ke?" katanya, sinis.
"Siapa suami dia? Lee Taeyong tu ke?"
Johnny mengangguk. Lelaki satu lagi itu menjeling ke arah aku dan ketawa sinis.
"Mesti kau tak kenal aku kan? Aku Hendery. Nice to meet you, pretty" dia cuba mengusap pipi aku tetapi aku terus mengalihkan muka.
"Wow! Garangnya. Macam suami dia jugaklah" ejeknya.
Mereka berdua ketawa terbahak-bahak mengenakan aku.
"Aku tak sempat nak rasa dia haritu. Suami dia dah serang aku mati-matian. Risau agaknya gadis dia ditebuk aku" cerita Johnny.
Mereka ketawa lagi.
"Kau rasa kalau kita buat, sempat tak sebelum dia datang?"
Mereka berdua memandang aku. Aku mula ketakutan.
"J-jangan apa-apakan saya" rayu aku dan sebutir air mata menitis di pipi aku.
"Lah, menangis pula dah" Hendery mendekati aku dan cuba mengelap air mata aku tetapi aku mengalihkan wajah aku.
"Ey perempuan ini. Aku lempang kang" tangannya dinaikkan kepada aku.
"Relaks bro. Kau nak belasah dia? Aku pon nak join jugak" sampuk Johnny.
"Kau nak apa hah? Apa yang kau nak dari aku?" tanya aku dengan berani.
Mata Hendery menoleh kepada aku.
"Aku nak laki kau mati. Kau tahu tak, kawan aku terseksa sebabkan kau" dia menunjal kepala aku.
"Kenapa pula? Apa yang suami saya dah buat pada awak?" soal aku lagi.
"Kau tanya dia buat apa?" matanya berubah tajam. Geram dengan soalan aku.
Pang!!
Pipi aku terasa kebas dan kepala aku terteleng ke kanan. Dia tampar aku.
"Don't stare at me like that, Kim Sera!" amarannya.
Aku terasa pedih di hujung bibir aku. Pasti bibir aku pecah.
"Tiada sesiapa berani tenung aku macam tu. Kau jangan cari pasal dengan aku, perempuan tak guna. Kenapa kawan aku tu syok sangat dekat kau?"
Aku kembali memberanikan diri untuk memandangnya. Aku tenung dia tajam. Dan...
Pang!!"
Kepala aku terteleng ke kiri pula. Pipi aku terasa kebas akibat tamparannya yang kuat. Kemudian, rambut aku ditarik sehinggalah kepala aku terdongak ke atas.
"Kau dengar sini, aku akan pastikan kau mati sama macam appa kau tu. Kalau dia tak sampai hati, aku sendiri yang akan bunuh kau"
Tersentak aku mendengarnya.
YOU ARE READING
TY's
Fanfiction"She's TY's. You touch her, you die!" Cast: Lee Taeyong Kim Sera as You Start: 24/7/2021 End: 09/03/2022 Most Impresive Ranking #02 in Yuta #03 in Taeyong #08 in Mark Other Ranking #28 in Jeno #91 in NCT