Part 34

199 10 0
                                    

Aku bergerak ingin memusingkan badan. Aduh! Sakitnya belakang aku. Kenapa terasa sakit sangat ini? Aku pun mengurut pinggang aku dan tiba-tiba ada satu tangan memeluk aku dari belakang. Mata aku serta-merta terbuka luas.

"Morning, rose" bisik suara di telinga aku dari belakang.

Kepala aku mula teringat apa yang terjadi malam semalam. Oh patutlah badan aku sakit-sakit.

"Termenung apa tu? Hmm?" aku terasa di mencium bahu aku yang terdedah akibat masih tidak berpakaian.

"Tak adalah. Saya mamai je" jawab aku.

Dia memasukkan tangannya ke dalam selimut dan memeluk erat pinggang aku. Terasa kulitnya dan kulit aku bersatu. Malu.

"Thank you, rose" dia mencium leher aku pula.

"Thank you? Untuk apa?" soal aku.

"Everything" jawabnya.

"I love you so much, rose" sambungnya dan menarik aku lagi ke dalam pelukannya.

Aku cuba untuk memusingkan badan tetapi badan aku terasa sakit sangat.

"Au!" aku mengaduh sakit dan memegang pinggang aku.

"Why, rose?" dengan pantas dia melepaskan pelukan dan menarik aku supaya menghadapnya.

"Pinggang saya sakit. Badan pun terasa lenguh sangat" jawab aku.

Entah kenapa senyuman nakal pula terukir di bibirnya. Eh, tak risaukan aku ke?

"Nampaknya saya terlampau ganas lah semalam" ujarnya.

"What do you mean, Lee Taeyong? Jangan mulakan" aku menyembunyikan rasa malu aku.

Dia pula malah bangun dan mula naik atas badan aku. Serta merta badan aku ditindih dengan badan besarnya. Dapat terasa hangat bila kulit kami bersatu di dalam selimut tebal ini.

"Why? Bukan ke semalam awak yang goda saya dulu?" sengaja dia mahu kenakan aku.

Wajah aku terasa panas dan membahang. Aku tahu pasti muka aku kemerahan malu sebab dia sudah tertawa kecil.

"Lepas ini, pakai je macam itu hari-hari. Saya suka. Pasti hari-hari kita melekat macam ini" dia mendekatkan wajahnya pada celahan leher aku.

🛑 18+

"You're so sexy, rose" bisiknya.

Dia mula mencium dan menjilat leher aku. Aku pula memeluk lehernya perlahan. Tangannya mula merayau ke dalam selimut.

"Haaa, Taeyong ah"

Desahan aku membuatkan dia makin menurunkan ciumannya pada dada aku. Cadar katil aku genggam erat. Menjadi-jadi ciumannya pada tubuh aku. Tangannya makin turun ke bawah memegang bahagian di bawah sana.

"Ahh!" serta merta tangan aku ingin menolak jarinya yang sudah berada di dalam bahagian bawah aku.

"Taeyong ahh"

Ciumannya makin turun ke bawah dan terus berhenti pada bahagian bawah. Selimut dibuka luas olehnya. Tangannya mengusap bahagian bawah aku membuatkan aku makin kuat berbunyi. Kaki aku dibuka luas olehnya dan wajahnya mendekati bahagian itu.

TY'sWhere stories live. Discover now