Aku terjaga dari tidur apabila satu tangan merangkul kemas pinggang aku. Mata digosok dan melihat sekeliling. Aku dimana? Apabila aku menoleh sedikit ke belakang barulah aku ingat. Aku mula ingin menangis. Kejadian semalam mula menghantui diri aku. Rasa jijik dengan diri sendiri. Pelukan pada pinggang terasa makin erat.
"Don't cry, rose. It hurt me so much" bisiknya.
Aku hanya menghiraukannya. Air mata makin deras mengalir. Selimut yang menutupi tubuh aku dipegang erat.
"Sera. I am so sorry" bisiknya lagi dan terasa leher aku dikucupnya.
Aku menangis sepuas-puasnya. Tak sangka nasib aku begitu malang selepas berjumpa dengan lelaki ini.
"I love you, Sera"
Jantung aku berdegup kencang bila mendengar luahannya di telinga. Terasa juga leher dan telinga aku dikucupnya. Perlahan-lahan dia menarik tubuh aku supaya tidak membelakanginya. Mata kami segera bertembung. Rambut aku diusap dan di letakkan di belakang telinga. Kenapa hati aku rasa selesa even perkara buruk baru sahaja terjadi?
"You must try to remember me. I'm a special person to you, Sera" katanya.
Aku hanya diam tidak berkutik. Aku cuba untuk bangun dari baring tetapi terasa sakit di celah kangkang aku.
"Ahh!" perut aku dipegang.
"Why, Sera? Kenapa ini?" Dia cuba menyentuh aku tetapi dengan pantas aku menepis.
"Jangan sentuh saya" tegas aku.
Aku segera bangun. Lantaklah sakit ke tak. Biarlah dia nampak sekali lagi tubuh aku. Aku mencapai semua pakaian aku yang berselerak di lantai dan terus masuk ke dalam bilik air yang tersedia. Pili air dibuka. Air membasahi tubuh aku. Aku kotor. Terasa jijik. Waktu itu aku menangis sepuas-puasnya.
Taeyong. Awak tak patut buat saya begini! Kenapa? Apa salah saya pada awak? Kenapa?
Awak jahat. Saya benci awak, Lee Taeyong.
***
"Aku hantar kau balik"
"No!"
"Sera. Don't try to challenge my patience"
"And how about me?"
Mata aku tajam memandangnya. Tidak kurang dia juga. Patutnya aku yang marah sekarang bukan dia.
"Awak dah hancurkan kepercayaan saya pada awak. Saya benci awak sangat-sangat. Saya akan berhenti kerja. Saya tak kira!"
"Please. Don't do that. Aku bagi kau cuti. Ikut suka hati kaulah nak cuti berapa lama. But, if you ready, please come back to me" dia cuba memegang tangan aku tetapi aku pantas menepis.
"Saya taknak. Awak..." aku hilang kata-kata dan terus menangis.
"Sera.." dia melangkah ke arah aku.
"No! Jangan dekat dengan saya!" tangan aku diangkat supaya jangan dekati aku.
"I'm sorry about yesterday, rose. Tapi aku ada hak atas kau"
"Hak? Hak apa yang awak cakap ini? Awak tu cuma boss saya dan saya adalah pekerja awak. Sejak bila pula boss boleh sesuka hati sentuh pekerja dia sendiri?" marah aku.
Dia kehilangan kata-kata.
"Saya benci awak. Kali ini awak dah melampaui batas dan tahap kesabaran saya dah habis. Kepercayaan saya pada awak musnah macam itu sahaja, Taeyong. Awak... awak rogol saya awak tahu tak?"
"No. I am not"
Aku geram dengan kata-katanya. Dia masih tak mahu mengaku atas kesalahan yang dia lakukan kepad aku.
YOU ARE READING
TY's
Fanfiction"She's TY's. You touch her, you die!" Cast: Lee Taeyong Kim Sera as You Start: 24/7/2021 End: 09/03/2022 Most Impresive Ranking #02 in Yuta #03 in Taeyong #08 in Mark Other Ranking #28 in Jeno #91 in NCT