27. Fejezet

186 9 0
                                    

- Úristen, ilyenkor otthon már régen durmolnék. Nem a hátsó bejáratotokon szöknék be.

- Leszarom. Ez sokkal jobb, mint az alvás - vigyorogva megcsókoltam Sheppyt, aki a folyosó falának szegezte a hátát, de az is lehet, hogy azt is én csináltam.

- Azt had döntsem én el, Riley.

- Ahogy kívánod, Shepard. De remélem nem bánod, ha előre iszok a medve bőrére.

Isla felnevetett. A lépcső felé kezdtem húzni, keresztül a folyosón. Odakint egy autó fékezett le. Sheppy szája elé tettem a kezem, aztán elengedtem, és újra megcsókoltam.

Kulcscsörgés szűrődött a folyosóra a bejárati ajtó irányából. Ez után egy csattanás, és egy "bassza meg" Rachel hangján. Cipősarkak kopogtak, és végigrobogtak a lépcsőn felfelé.

- Hogy lehet, hogy Rachel csak most ért haza? - kérdeztem suttogva.

- Várnia kellett az autóra.

- Tényleg.

A falhoz préseltem Sheppyt, ő pedig felugrott a derekamra. Szorosan összekulcsolta a combját, aztán felnyögött, amikor az állát felemeltem, és a nyakát kezdtem szívni.

- Ha megint lelépsz, Isla...

- Mi?

- Múltkor is itt hagytál totál K.O-n.

- Miért, nem végeztünk akkor? - Isla lihegve túrt bele a hajamba, én pedig a fallal párhuzamosan oldalazva az emelet felé kezdtem cipelni.

- Nem, akkor még csak kezdtünk.

- Ethan...

- Hmm?

Lassan megrázta a fejét, aztán lágyan felnyögött. Bármit is akart mondani, belefojtottam a szót, egészen a lépcső tetejéig.

- Tudod, hogy maradok - nyögte két csók között.

- Nagyon helyes.

Körülnéztem odafent, aztán megráztam a fejem. Mégsem tűnt jó ötletnek az emelet. A legjobb szoba erre odalent volt. Hangtalanul felkaptam Islát, mint egy menyasszonyt, és visszacipeltem a földszintre, be a könyvtárszobába, ahol a biliárdunk is volt, és ami messze a legjobban hangszigetelt helyiség volt a házban.

A lábammal becsuktam magunk mögött az ajtót, aztán Sheppyt a játékasztalra ültettem.

- Szeretnéd még felvenni a ruhát? - Álltam meg egy pillanatra.

Isla elvigyorodott, aztán bólintott. A háta mögé nyúltam, a fejem a nyaka és a válla közötti hajlatba hajtottam. Lassan kigomboltam a gombokat, így Sheppy háta szabaddá vált.

- Jó ez a köztes megoldás. Csupasz is, meg nem is.

Megcsókoltam Sheppy nyakát, ahol már szintén csak részben volt ruha. Lehúztam egészen a derekáig, így mindene szabaddá vált, ugyanis a ruha alatt nem viselt melltartót. Elvigyorodtam, újra megcsókoltam. Sheppy az ingem után nyúlt, a nyakkendőm már ott hevert a kocsi hátsó ülésén. A zakóm a földön landolt, nem sokkal utána az ingem is. Egy pillanatra felemeltem Islát, csak hogy végleg megszabaduljak a ruhától, azzal együtt pedig a bugyijától is. Hagytam, hogy kikapcsolja az övem csatját, majd lerántottam magamról az alsónadrágot is.

Hanyatt döntöttem Islát, ő lélegzetvisszafojtva feküdt az asztalon. Vigyorogva odahajoltam, hogy megcsókoljam, viszonozta, miközben angyalian felnyögött. Életem top öt pillanatából az egyik volt, ahogy Sheppyvel a biliárdasztalon szeretkeztünk.

• • •

Felmentünk a szobámba, beálltunk a tus alá, és ott folytattuk. Sheppy nagyon készült, a kis táskába, amit hozott, belerakta a másnapi ruháját egy pizsama szettet és még piperét is.

BusinessmanWhere stories live. Discover now