42. Fejezet

55 9 0
                                    

- Ártatlannak vallja magát. De szopó a helyzet.

- Miért mi van?

- Ne itt. Itt a falnak is füle van! Valami sterilebb környezetben. Viszont a jó hír az, hogy ma még bent tartják, de holnap hazaengedik, vagyis szabadlábon védekezhet.

- Visszamehet arra a drogtanyára?

- Úgy érted a lakására? Igen.

- De házi őrizetben van?

- Nem, nincsen. Oda megy, ahova akar.

- És mondjuk ügyvédi tanácsra nem lakhatna egy rendes helyen?

- Mire gondolsz, Ethan?

- Arra, hogy van pár szolgálati lakásom. Jobban örülnék, ha ott lenne.

- Nekem erre nincs jogom.

Kiértünk az épület elé, Abby kotorászott a táskájában, aztán elővett egy doboz cigit. Felém nyújtotta a dobozt, mire bólintottam. Kivettem egy szálat, Abby pedig meggyújtotta.

- Kösz - fújtam ki a füstöt.

Normális esetben nem cigiznék, de kibaszott ideges voltam. Plusz a passzív dohányzás állítólag amúgy is ártalmasabb volt, mint az aktív.

- És ha Sheppy nem tudna róla?

- Ethan. Mit tervezel?

- Láttad, hogy rám nem hallgat. Nem mondhatom meg neki csak úgy, hogy maradjon nyugton, és költözzön be az egyik lakásba. Kibaszottul makacs, de te, mint felsőbb hatalom talán...

Abby felnevetett, megrázta a fejét, aztán megsimította a karom.

- Legyen, de csak most az egyszer. Hogy én mit meg nem teszek érted, Riley.

- Abby, egy istennő vagy.

- Tudom.

Bólintott aztán ledobta a cigit a földre. Rátaposott, és ugyanezt tettem én is. Elindultunk a kocsik felé.

- Az irodába - adtam ki az utasítást a sofőrnek.

Az utunk némán telt, aztán amikor végeztünk, mindketten bementünk. Egészen az irodám ajtajáig, ott aztán magam elé engedtem Abbyt.

A szekrényhez léptem, amiből kivettem két kristálypoharat, meg a whiskys üveget. Némán Abby felé lendítettem az egyik poharat, mire bólintott.

- Szóval? Mi volt bent?

- Ő is és Cliffton is ártatlan, legalább is Sheppy szemében.

- Miért, szerinted ő a vétkes?

- Nem. Szerintem Isla ártatlan.

- Na és az a seggfej?

- Nem tudom, őt nem kérdeztem ki.

- Túl diplomatikus vagy, Abby. És mire épül a védelem, akkor?

- Állítólag pénteken házibuli volt náluk. Sheppy azt mondja, hogy volt ott elég, törvényen kívüli, valamelyik biztosan odatette.

- És erre hogyan fogsz tanúkat találni? - Leültem a székembe, és felhörpintettem az italt.

- Az legyen az én dolgom. De ha nem találok, hát szerzek.

- És mi van Clifftonnal? Nem egyértelmű?

- De. Az.

- Akkor miért ne kevernénk gyanúba?

- Azért, Ethan, mert nem.

- Miért nem? Ellene sokkal hamarabb találsz tanút meg bizonyítékot. Példának okáért itt vagyok én.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BusinessmanWhere stories live. Discover now