35. Fejezet

141 12 0
                                    

Péntek este semmit sem hallottam Sheppy felől, és ez egyszerre idegesített fel, és nyugtatott meg. Valahol dolgozott bennem az önzőség azon formája, hogy ha Dewitt sohasem jön vissza, akkor Sheppy az enyém, de tudtam, hogy a helyzet azért ennél jóval bonyolultabb, arról meg aztán már nem is beszélve, hogy utálnám magam, ha Sheppy szomorú lenne, én meg csak a saját érdekem nézném.

A telefonom szombaton is néma maradt, nem győztem nézegetni a képernyőjét, közben viszont arra kellett volna koncentrálnom, hogy Rachelnek sikerüljön jövőre egyetemet választani.

- Ethan! Figyelsz te egyáltalán?

- Nem, bocs, teljesen elbambultam. Mit mondtál?

- Azt, hogy itt sokkal jobbak a tandíjak, mint a másikon.

- Jó, de a pénz ne érdekeljen. Amúgy is simán bejutsz ösztöndíjjal. Meg szerintem a meglévőt is át lehet konvertálni valahogy az európai szabványoknak megfelelően.

- Igen, viszont ugyanazt kapom többért az egyik helyen, mint a másikon.

- Akkor? Itt az a kérdés, hogy te mit akarsz. Hova akarsz egyetemre járni, Rach?

- Koppenhágába - vágta rá.

- Akkor azt hiszem, hogy eldöntöttük.

- Nem egészen, mert...

A többit már nem hallottam, mert újra a telefonom ellenőrizgetésével kezdtem foglalatoskodni.

- Ethan! Mi a franc bajod van? Komolyan elveszem a telefonod! - Csattant fel Rachel.

- Ne haragudj. Sheppy tegnap kapott egy hívást, hogy Dewitt felszívódott, lemondta a randinkat, hazarohant ebédidőben, és azóta nem is hallottam felőle. Komolyan kezdek aggódni.

- Tapasztalatom szerint az a Dewitt, aki felszívódik, előbb vagy utóbb úgy is előkerül - motyogta. Nehezen álltam meg, hogy ne forgassam meg a szemem, mert voltaképpen teljesen igaza volt.

Curtis Dewitt, Cliffton bátya is mindig ott volt, amikor úgy érezte, hogy körbe kell mutogatnia magát. Mollyék esküvőjén is ott díszelgett, és minden jeles alkalommal. Tulajdonképpen neki köszönhettük, hogy megismertük Mollyt, mert neki akkor is ott kellett lennie. Ő volt a felesleges harmadik egy kapcsolatban. Ja várjunk, az valójában az öccse.

- Remélem, hogy igazad van.

- És ha nem kerül elő? Az lenne a legjobb, nem?

- Nekem de, de Sheppynek valószínűleg nem. Még mindig ragaszkodik ehhez a barom, állat, idióta... mindegy, hagyjuk is. Rendes' kihoz a sodromból. Mégis hogy a jó életben lehet, hogy az egész városban ketten vannak, de mindketten a mi családunkat vették célzásba?

- Nem akarok okoskodni, de nem lehet, hogy szándékosan? Mármint, talán az egész egy nagyobb terv része.

- Milyen terv, Rachel? Nagyon bénák lehetnek, ha húsz éve nem sikerült véghez vinniük. És különben is, Curtis nem tudta, hogy Molly a tesónk.

- Honnan tudod? És mi van, ha csak azután jutott az eszükbe, hogy rájöttek?

- És öt évet vártak, mire akcióba lendültek? Különben is, mi van Sheppyvel?

- Lehet, hogy fizet neki, és ezért nem tudja otthagyni.

- Nem tudom mire akarsz kilyukadni.

- Elgondolkoztál már egyszer is azon, hogy miért pont Sheppy?

- Mi az, hogy miért pont Sheppy? Miért vele jöttem össze, miért őt vettem fel, vagy mit miért?

- Igen, pont ezt a két kérdést, feltetted valaha is magadnak?

BusinessmanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang