34. Fejezet

154 9 3
                                    

Vasárnap még bent tartották őket, de hétfő reggel Molly és Meg hazaérkeztek. Ahogy a kisbaba a rokonok környezetébe ért, mindenki letámadta a bébi hordozót, ezzel esélyt adva Mollynak, hogy kicsit felfrissüljön.

Kyle feltámogatta a lépcsőn, és Molly odafent volt egy darabig, aztán lezuhanyozva, új ruhában visszaérkezett a körünkbe.

- Anya! - Mike ledobta, és otthagyott engem a Legóval, közben pedig megragadta Molly lábát.

- Igen, nyuszkó?

- Csinálsz nekem tejbepapit?

- Persze - Molly mosolyogva felállt a kanapéról, mire Kyle odapattant mellé.

- Majd én csinálok, jó?

- Vagy én - ajánlkozott Meghan.

- Nem, majd én. Te különben is odaégetnéd. Mind tudjuk, hogy nem értesz a konyhához - Molly Kyle-ra nevetett, de a férje nem díjazta a viccet.

- Lényegtelen, akkor se te csináld. Pihenned kell.

- Kyle, az elmúlt két napban mást se csináltam, csak pihentem. Tudod már mennyire unom? És különben is tartozom ennyivel Mikeynak.

- Mike meg fogja érteni. Igaz pajti, nem baj, ha a mama csinál neked tejbepapit? - Kyle felkapta a kissrácot, mire Mikey határozottan megrázta a fejét.

- Nem, én anyát akarom!

- Látod? - Molly elégedetten kinyújtotta a karját, hogy átvegye Mike-ot, Kyle viszont lerakta a földre.

- Ne emelgesd, légy szíves.

Molly nem válaszolt, megforgatta a szemét, aztán elindult a konyhába a győztesek mosolyával. Én felálltam, és odamentem Sheppyhez, aki Rachel mellett állt, és ketten beszélgettek.

- Bocs, hogy ez ilyen vitatkozós hétvége, általában nem ilyen szokott lenni.

- Nincs semmi baj, teljesen megértem a nővéred. - Sheppy halkan szólalt meg, de tisztán és érthetően. Mindenki felé kapta a fejét, mire megvonta a vállát. - Én sem tudnék egy helyben ülni, ott a másik kicsi is, róla is kell valakinek gondoskodnia.

- Igen, de itt vagyunk kismillióan, gondoskodunk Mikeyról, és Molly is tud pihenni - válaszoltam.

- Lehet, de egyszerűen nem viszi rá a lélek, nem hagyhatod csak úgy ott a gyereked, főleg nem, ha kicsi. Neki is rosszat tesz, és neked is.

Anya és Molly sejtelmesen összenéztek, aztán hevesen bólogattak.

- Legyen, de ha te lennél terhes, akkor én sem hagynám, hogy akár csak egy papírlapot is felemelj.

- Hogyne. Mert ez pont így működik. Annyira pasi vagy. - Isla megforgatta a szemét, mire felvontam a szemöldököm.

- Mert te annyira tudod, hogy mi merre hány óra.

- Hát azért többet tudok róla mint te.

- Igen? Három kistesóm van.

- Én meg végigbabáztam a gyerekkorom.

- Te műanyagokra alapozod az anyai ösztöneid? - Elnevettem magam, mire Sheppy oldalba bökött.

- Nem, azok genetikailag kódolva vannak, de mindegy is, hogy mi van velem, teljesen jogos, ha Molly fel akar kelni, és ne akard megakadályozni. Te se, Kyle.

- Köszönöm! Mike gátszakadása után egy szimpla szüléssel simán elbírok.

Molly lehajolt, és kivett egy lábast, amit feltett a gázra. Kyle feltette Mike-ot az egyik bárszékre. Anya és Meghan is a konyhába sereglettek, hogy minden egyes lépését kövessék Mollynak.

BusinessmanWhere stories live. Discover now