- És most mi a helyzet? Ha nem tartanálak, már rég a padlón csücsülnél, Sheppy.
- Ez nem félelem, és nem vagyok Sheppy!
Kitépte a kezét a kezemből, aztán eszement módjára nyomkodni kezdte a lift hívógombját.
- Akkor sem fog gyorsabban jönni, ha még kétszer gyorsabban nyomkodod.
- Leszarom. A lényeg, hogy jöjjön már.
- Pedig a liftben még veszélyesebb vagyok, mint egyébként.
- A megoldás az, hogy ketten külön megyünk. Ó, nézd az enyém meg is érkezett. Jó éjt!
- Ha megígérem, hogy jó srác leszek, akkor jöhetek veled együtt?
- Igen.
Közvetlen Sheppy mellett álltam meg, úgy, hogy a karjaink egymáshoz érjenek. Nem akartam jó fiú lenni. Ki akartam a szart is passzírozni belőle - bármilyen hülyén hangzik - azt akartam, hogy Isla is azok közé a szőke, sminkelt, műbabák közé tartozzon, akik eladnák a tüdejüket, hogy rájuk nézzek, és ha megtörténik, attól egyből össze is pisilik magukat. És ahogy ez megtörténik Sheppyvel, leállok, és abbahagyom a kínzását.
Becsukódott a lift ajtaja, és elindultunk lefelé. Magamban számoltam a másodperceket, és összesen háromig jutottam el, amikor is Isla megragadott oldalról, lehúzott a pólóm gallérjánál fogva, majd szenvedélyesen megcsókolt. Miután felfogtam, hogy mi történik belemordultam a csókba, és magamhoz szorítottam, miközben hátulról meghallottam, hogy vészesen közelítünk a földszint felé. Sheppy kigombolta a pólóm felső gombját, mire elkaptam a kezét.
- Várj, gyere.
Kinyílt a lift ajtaja, én pedig húzni kezdtem magammal a tárgyalótermek felé. Odalent még lézengtek az emberek, de ennek ellenére az első terembe benyitottam, és magunkra zártam az ajtót. A falak annyira vastagok voltak, hogy szinte lehetetlen volt, hogy kiszűrődjön bármilyen hang.
Újra magamhoz rántottam Sheppyt, mire ő felugrott a derekamra. Beletúrtam az éjfekete hajába, aztán letettem a hatalmas asztalra.
Felgyűrtem a rusnya szoknyáját, végigsimítottam a combja belső oldalán, aztán becsúsztattam az ujjam a bugyijába. Isla angyalian felnyögött, majd elégedetlenül rángatni kezdte a nadrágszíjam, hogy minél hamarabb lekerüljön rólam a nadrág, miközben hevesen csókolt. A farmer egyszerűen csak lecsúszott, így már az sem takarta az egyértelmű izgalmam. Sheppy végighúzta a puha ujjait lentről felfelé a combomon, aztán elhúzta az alsóm korcát, és belecsúsztatta a tenyerét.
Felnyögtem, aztán megcsókoltam, de sikerült megharapnom az ajkát, mert rosszkor mozdult. Felszisszent, a nyelvem pedig találkozott a hamisítatlan fémes ízzel. Úgy tűnt, Sheppy nem foglalkozik vele, éppen ezért engem sem érdekelt az egész.
Kifulladva, a homlokának döntött homlokkal álltam a lábai között. Még egyszer megcsókoltam, aztán felhúztam a gatyám, ami a bokámnál lejjebb sosem került.
- Ugye szedsz fogamzásgátlót?
- Nem, de spirálom van.
- Bocs, az ajkad miatt.
- Túlélem.
Elvigyorodtam, aztán megsimítottam a sebhelyét. Sheppy elhúzta a száját, hiszen nyilvánvalóan még érzékeny volt neki.
YOU ARE READING
Businessman
RomanceEthan New Orleans leggazdagabb családjának sarja, és mint ilyen, már gyerekkora óta arra nevelték, hogy egy napon majd ő fogja átvenni a szállítmányozással foglalkozó Riley's céget. Ethannek látszólag mindene megvan, ami kell. Egy nagy házban lakik...