Podziękowania

123 7 29
                                    

Sheesh

W końcu dotarliśmy do końca tej części!
Przyznam, było dużo trudu z napisaniem epilogu. Emocje targały mną jak opętanym dzieckiem bo zbyt bardzo wczuwałem się w przedstawione postacie i ich sytuację, przez co nie raz i nie dwa musiałem odstawić pisanie by ochłonąć. Czuję, że pewnie przy czytaniu epilogu, będziecie mieć te same odczucia albo chociaż zbliżone emocje.

Bardzo, bardzo ale to bardzo chcę wam podziękować, że zajrzeliscie do tej książki i ją przeczytaliście. Dziękuję za wszystkie gwiazdki oraz komentarze które dodawały mi motywacji i weny by kontynuować to dzieło.

A przede wszystkim dziękuję Yuukariko która jako pierwsza ujrzała ten słaby zlepek tekstu, dzięki czemu mogłem poznać osobę która posiada te same marzenia i odczucia. Że dzięki jej cichej decyzji, poznałem siostrę której tak bardzo nie wiedziałem, że potrzebowałem. Dlatego teraz, proszę was a wręcz rozkazuję i błagam byście udali się na profil tej cudownej osóbki i dali jak najwięcej miłości oraz wsparcia jej twórczość. Zasługuje na to ^^

Chciałbym też podziękować ninjagoooforever która również udzielała się przez całą książkę. Byłaś moją drugą musą weny, za co jak najbardziej ci dziękuję. Czytanie twoich komentarzy i odpisywanie na nie było równie przyjemnie i motywujące, dzięki czemu jestem ci wdzięczny, bo dodawałaś mi pewności siebie, że warto kontynuować tą książkę. Dlatego też zachęcam was do zajrzenia na jej profil i pozostawienia śladu miłości, bo również zasługuje (p.s. w końcu wezmę się z wczytanie twojej twórczości więc przyszykuj się na spam komentarzy hihi).

I jeszcze raz chciałbym podziękować wszystkim którzy towarzyszyli przez ten czas jak i osobom które dopiero dołączają i zaczynają przygodę z tą książką.


Young&FreeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz