2. S.O.S.

50.6K 1.6K 286
                                    


Önümdeki sofraya bir bakış attım.

Her şey hazır görünüyordu.

Duvardaki saate bir bakış attım.

08:15

Yüzümde gururlu bir gülümseme belirdi.

Umarım annem uyanınca kalp krizi geçirmezdi.

Dün gece her şeyi yanlış anladığımı öğrendikten sonra eve gelmiş, odamda kulaklığımı takıp delice dans etmiştim.

Ömer evlenmiyordu.

Şimdilik.
Bugün sen bile keyfimi bozamazsın iç ses bozuntusu.
Sen nesin pardon?

Gülümsedim ve son olarak çayın altını kıstım, iç seslerim kavga ededursunlar valla ben hiç o toplara girmeyecektim bugün.

Tam telefonumu tezgahtan almıştım ki telefonum titredi.

Azroşum: Yade kuşum günaydııınn

Hayırdır inşallah bu neden bu kadar erken uyandı ki?

Siz: Günaydıııınn Azroşum erkencisin?

Azroşum: Annemler akraba ziyaretine gittiler erkenden, akşam geç gelebilirlermiş.

Gülümsedim.

Bunun anlamını çok iyi biliyordum.

Azroşum: Yani Yade kuşum 🆘

Saatlerce Ortam Sakin.
Kızlar günü.

Kocaman gülümsedim.

Bunu Azra'yla çok sık olmasa da arada bir yapardık.

Genellikle ev boş olduğunda kimse yokken deli gibi bakım yapar, bağra bağra şarkı söyler, film izler, yemek yapar, dedikodu yapardık.

Tam bir kızlar günü.

Güne mükemmel bir enerjiyle başladığım için zaten mutluydum ama Azra'yla S.O.S. günü yapmak sanırım uzun zamandır ihtiyacım olan o şeydi.

Siz: Hemen geliyorum 😍

Tam mutfaktan çıkmak için hareketlenmiştim ki annem içeri girdi.

İlk önce bana, sonra sofraya, sonra tekrar bana baktı ve gözlerini elleriyle ovaladı.

Kadın gözlerine inanamadı Yade.
N'apsın görmüşlüğü mü var Yade'nin bu kadar erken uyanıp üzerine üstlük kahvaltı hazırladığını, bir de pazar pazar.
Haklısın.

Bunlar demin dövüşmüyor muydu hangi ara bir olup beni gömdüler.

Annemin yanına ilerledim ve ona sıkı sıkı sarıldım ve yanaklarından öptüm.

"Günaydın Sevim sultan, ben kahvaltıyı hazırladım, siz babamla baş başa romantik bir kahvaltı edin, ben Azra'ya geçiyorum, Hatice teyzeler akraba ziyaretine gitmiş, tüm gün Azra'yla olurum, akşam gelirim"

Annem daha ayılmamış olacak ki yanağına bir öpücük daha kondurup mutfaktan hızlıca çıktığımda başını usulca sallamakla yetindi.

Hızlı adımlarla odama geçtim ve dolabımın önüne geçtim.

Dolap kapağını aralayıp en alt çekmecedeki küçük çantayı aldım.

S.O.S. çantası.

Bu çantanın içinde yok yoktu.

Manikür/Pedikür seti, Kağıt maskeler, mini hoparlör, vücut kremleri, ufak masaj aleti ve bir sürü başka kızlar günü itemi.

Çantayı yatağımın üzerine koydum ve sonra üzerimdeki geceliği çıkardım.

Beyaz'ın Siyah'a Sevdası (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin