"Baba oluyorsun."İki kelimelik cümle.
İçinde fazlaca anlam barındıran iki kelimelik bir cümle.
Baba olmak.
Bu nasıl bir şeydi?
Nasıl baba olunurdu ki?
Ben?
Ben mi baba olacaktım?
Hem de Yadenin dudaklarından çıkan o cümlenin anlamını tam olarak bilmiyorken.
Yutkunmaya çalıştım.
Sanki bir el boğazıma sarılmış orayı sıkıyordu.
Kurtuldum sandığın düğümler olmasın o Ömer?
Bir kez daha yutkunmayı denedim.
Başaramadım.
Çenemi kastım ve dişlerimi olabildiğince sıkı bir şekilde birbirine bastırdım.
Yade karşımda gözleri heyecandan dolu dolu bana beklentiyle bakarken bu boğazımdaki tuhaf şeyle uğraşmanın hiç de zamanı değildi.
Bakışlarım sevdiğim kadının gözlerinden elinde tuttuğu bir çift bebek ayakkabısına düştüğünde dudaklarımın titrediğini hissettim.
Alt dudağımı sıkı sıkı birbirine bastırdığım dişlerimin arasına aldım.
Durması gerekiyordu.
Titrememesi gerekiyordu.
Bakışlarım Yadenin karnına düştü bir anlığına.
Ama öyle hızlı bakışlarımı ordan çektim ki, Yade eminim ki fark etmedi bile bunu.
"Ömer?" diye seslendi tekrar.
Sesi tereddütlüydü.
Gözlerine baktığımda dolan gözlerindeki o heyecanlı ifadenin yerini başka bir duyguya bıraktığını gördüm.
Farklı bakıyordu.
Sanki, sanki biraz kırgın.
Bana mı kırılmıştı?
Ömer kızın heyecanla yaptığı sürprize hiçbir tepki vermiyorsun kaç dakikadır kız ne yapsın sence?
Tekrar yutkunmaya çalıştım.
Yutkunamadım.
Lanet olsun!
Neden şu an böyle oluyordu ki?
Neden tekrar- tekrar o hislerle boğuşmak zorunda kalıyordum?
Geçmemiş miydi?
Yade tüm düğümlerimi çözmemiş miydi.
En büyük düğüm çözülmemiş demek ki Ömer.
Ellerimi iki yandan göğüs hizasında kaldırdım.
Yadeye sarılmak istiyordum.
Onu içime sokarcasına sarılmak.
Ama yapamadım.
Ellerim havada kaldı.
Adım atamadım.
Tutukluk yaşıyordum ve bu halim Yade açısından oldukça yaralayıcı görünüyor olacak ki bana arkasını döndü.
Hızlı adımlarla sırt çantasına yaklaşıp elindeki minik ayakkabılıları birkaç dakika önce çıkardığı yere tekrar geri koydu.
Hızlı hızlı hareket ederken bir yandan da yanaklarını kuruluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz'ın Siyah'a Sevdası (Tamamlandı)
RomanceOnunla olamazdım. Buna benden 9 yaş büyük olması, abimin en yakın arkadaşlarından biri olması engeldi. Onu sevemezdim. Ama sevmiştim. Onu, kendimi kaybedecek kadar, bir gülüşüyle bir hafta mutlu olacak kadar, gözleri gözlerime bir an değsin diye an...