"Yadeee!"Azra'nın attığı çığlık abisinin birkaç dakika önce koridoru inletmesiyle aynı etkiye sahipti.
Ömer'in gözlerinden gözlerimi çekebilmeyi başardığımda çoktan bize doğru hızlı adımlarla ilerleyen Azra'ya baktım.
Onu daha önce sanırım hiç bu kadar telaşlı görmemiştim.
Büyük ihtimalle ya "bir kadının boğazına bıçak dayadılar" diye duyup gelmiş ve o kadının ben olduğumu görmüştü ya da hiç habersiz bir şekilde buradan geçerken deminki sahneye şahit olmuştu.
Her iki ihtimalde de ne kadar sarsıldığını gözlerindeki ifadeden anlamıştım.
Sanırım ben demin ne yaşadığımı yeni yeni idrak ediyordum.
Ömer olmasaydı ölmüş bile olabilirdim.
Bu dünyada kadın olmak zordu, özellikle bizim ülkemizde maalesef kadın olmak çok zordu.
Bugün ben hemcinsimi korumak için bir bıçağın boğazıma dayanmasıyla sınanmıştım, yarın başka bir kadın metroda hemcinsini korumaya çalışırken bıçaklı bir şerefsiz üzerine yürüyebilirdi.
Ağırca yutkunup Ömer'in kucağından yanındaki sandalyeye geçtim.
Bir an sonra Azra bana sıkıca sarıldı.
"Yade kuşum çok korktum"
Sesinden ve görünüşünden bunu zaten anlamıştım.
Sırtını sıvazladım.
"İyiyim Azroşum sakin ol"
Emre abi bir Ömer'e bir bana bakıyor ve göz ucuyla da bana sarılan ve çok korkmuş sevgilisini merakla ve çaresizlikle izliyordu.
Bir an sonra Emre abi konuştu.
"Azra Yadeyi şu odaya alıp bir tansiyonunu ölç istersen? ben çocuklara söyledim su getirecekler"
Azra benden yeni yeni ayrılırken bakışları sevgilisine döndü ve kendini toparlamaya çalıştı ve başıyla onayladı Emre abiyi.
"Kalkabilecek misin Yade kuşum?"
Tam iyi olduğumu tekrarlayan bir cümle kuracaktım ki Ömer konuştu.
"Ben Yadeyi içeri taşırım Azra"
Duraksadı.
Azra'nın gözlerinin şaşkınlıkla irileştiğini gördüm.
"Ayağını burktu zaten o yüzden hastahaneye geldik"
Açıklamasıyla birlikte Azra'nın bakışları ayaklarıma düştü.
Kıza şok üstüne şok yaşattın, ben bile içine kaçtım bu yaşananlarla, Azra bayılmadı ya valla helal olsun.
Azra öyle çok karmakarışık hissediyor olmalıydı ki önümde eğilen bedenini dikleştirdi ve muhtemelen önce ne soracağını bilemediği için konuşmadan Emre abinin gösterdiği odaya ilerledi.
Ömer ayağa kalktığında bende kalkmak için yeltenmiştim ki kendimi bir anda yine ve yeniden kucağında buldum.
Bu da sanki seni kucağına almak için önceden idmanlıymış gibi bana mısın demiyor Yade!
"Ben hallederdim" dedim içime kaçan sesimle.
Bana cevap vermedi, sadece derin nefesler aldı.
Koridordan odaya girerken gördüğüm ve sonrasında yanaklarımın kızarmasına neden olan son görüntü Emre abinin muzipçe yukarı kıvrılan dudaklarıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz'ın Siyah'a Sevdası (Tamamlandı)
RomanceOnunla olamazdım. Buna benden 9 yaş büyük olması, abimin en yakın arkadaşlarından biri olması engeldi. Onu sevemezdim. Ama sevmiştim. Onu, kendimi kaybedecek kadar, bir gülüşüyle bir hafta mutlu olacak kadar, gözleri gözlerime bir an değsin diye an...