40. RÜYA GİBİ

21K 849 136
                                    


"Kızım, babasının bir tanesi, uyanmış mı benim kızım, uyanmış mı güzelim?"

Kulağıma ulaşan boğuk ses o kadar güzel ve ince bir tınıdaydı ki, sonsuza kadar o sesi dinlesem sıkılmazdım sanki.

"Babam, babacım, sessiz oluyoruz değil mi, sessiz oluyoruz ki anne uyanmasın, sessiz oluyoruz ki biraz olsun dinlenebilsin senin dünyalar güzeli annen."

Mızmızlanan bir bebek sesi ilişti kulağıma o güzel naif sesin ardından.

"Babam ama ne anlaştık biz, mızmızlanmak yok demedim mi ben sana, anneyi uyandıracağız kızım."

Ömer'in sesiydi bu güzel ses, öyle naif öyle kısıktı ki duymakta güçlük çekiyordum sanki.

Gözlerimi kırpıştırarak açmaya çalıştım.

Ağır ağır aralanan göz kapaklarımın ardından gördüğüm görüntü ise ağırca yutkunmamı sağlamıştı.

Ben, yüz üstü uzandığım yatakta başımı sağıma doğru çevirmiştim ve sağımda da sırtı yatak başlığına dayalı Ömer vardı.

Ömer'in çıplak göğüsünde de bir bebek.

Ağırca yutkundum tekrar ve dudaklarımı dilimle ıslattım.

"Ömer." dediğimde sesim fısıltıyla çıkmıştı.

Ömer'in göğüsünde yüzükoyun yatan bebekte olan bakışları duyduğu sesimle bana döndü.

"Aha uyandırdık anneyi güzel kızım." diye hafifçe hayıflandı.

Sağ eliyle göğüsündeki bebeğin sırtını sıvazlamaya devam ederken onda olan gözlerimi bebeğe çevirdim.

Bana kapkara gözleriyle bakan bir kız çocuğu.

Derin bir nefes aldığımda burnumun direği sızım sızım sızladı.

Bebeğin ağızından çıkan birkaç anlamsız mırıltıyla birlikte bakışlarımı tekrar Ömer'e çevirdim.

"Günaydın sevgilim, kızımız dayanamadı, seni uyandırdı."

Biraz bana doğru eğilip aynı kucağında uzanan bebeğe yaptığı gibi diğer eliyle de benim sırtımı sıvazladı, saçlarımı sevdi.

Gözlerimi sıkıca yumduğumda burnumun direğinin hala sızladığını hissettim.

Hafif bir hareketle olduğum yerden doğrulmaya çalıştığımda ise bir kez daha bir sızı hissettim.

Fakat bu sefer burnumda değil, göğüslerimde.

"Ah." nidası döküldü dudaklarımdan.

Gözlerimi aynı anda açtığımda Ömer'in ani bir hareketle doğrulduğunu ve doğrulurken de kucağındaki bebeği incitmemeye özen gösterdiğine şahit oldum.

Çatık kaşlarıyla bana bakıyordu.

"Noldu yavrum?" diye sordu meraklı bir ses tonuyla.

"Ağrın mı var?" dedi telaş içinde.

Göğüslerimin neden sızladığını anlamaya çalıştım.

Tamamen doğrularak oturduğumda sırtımı yatak başlığına yasladım ve bir elimle sanki adet olacakmışım gibi sızlayan göğüslerimi üstünkörü ovdum.

O an ellerime gelen ıslaklık benim de kaşlarımın çatılmasına neden oldu.

Başımı eğip göğüslerime baktığımda geceliğimin kumaşının iki göğüs ucumun da hafifçe lekelendiğini gördüm.

Beyaz'ın Siyah'a Sevdası (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin