YILBAŞI ÖZEL 🎁

11.7K 538 77
                                    

Selam okuyan kişi 👋🏽

Bölüm öncesinde görüşmeye pek alışkın değiliz ama bu da zaten alışık olduğumuz bir bölüm değil, muhtemelen yılın ilk günlerinde kayıplara karışacak bir bölüm🙃

Bu bölüm YILBAŞI ÖZEL ve Yade ve Ömerin bizim evrenimizde, yani 2023e girerken yaşamalarını umduğum hayattan bir kesit paylaşmak istedim sizlerle 🥹

Bu hikayeyi ben 2021in sonunda yazmaya başlamışım ve bugün 2023e merhaba diyoruz, inanın bana zaman ne kadar hızlı geçiyor anlamıyorum bile 🥲

Umarım bu yıl hepimize sağlık, mutluluk, bereket, başarı ve güzellikler getirir 🎉

Sizleri çok seviyorum, seneye görüşürüz 😂🥰

🎁

"Şşşttt Ömer, sessiz olsana hayatım, kızımız uyanacak şimdi."

Ömer elindeki bardağı yavaşça yere bıraktığında sanki yeterince dip dibe değilmişiz gibi daha da sokulmuştu yanıma.

"Uyanmaz sevgilim, bugün çok yoruldu."

Bakışlarım yatakta masumca uyuyan can parçama döndüğünde içime huzurlu bir nefes çektim.

Sevdiğim adamın kollarında, bana evlilik teklif ettiği yerde, canımdan bir parçayla yeni bir yılı karşılayacağımı bana yıllar önce söyleseler asla inanmazdım.

Şimdi kanlı canlı yaşıyordum işte.

İnanması öyle güçtü ki, Ömer'le anne baba olmak şöyle dursun, daha ona abi diyemeden hitap etmenin peşinde olduğum günler geldi aklıma da gülümsemem genişledi.

"Ne geldi aklına da o güzel gülüşün belirdi yüzünde sevgilim?"

Dudaklarım daha fazla kıvrılırken bakışlarım da sevdiğim adamın kömür karası gözlerine mıhlanmıştı.

"Sana Ömer abi diye hitap etmek zorunda olduğum günlerden bu günlere nasıl geldik hala aklım almıyor."

Ömer'in göğüsü hafif bir gülüşle sarsıldı ve karnımdaki tutuşu mümkünmüş gibi daha da sıklaştı.

"Ben o zamanlar da emindim bir gün çocuklarımın annesinin sen olacağından."

Hafifçe kaşlarımı çatarak ifademi ciddileşirdim.

"Ha ben sana abi derken bile o kadar emindin yani bundan?"

Ömer'in yüzündeki gülüş hafifçe solduğunda biraz kederlendi yüz ifadesi.

"Ben senden emin olsam sensiz nefes aldığım- alamadığım bir gün daha geçirir miydim sence yavrum."

Mazi ikimiz içinde sıkıntıların var olduğu sancılı bir süreçti ve ikimiz de o günleri hatırladığımızda bu günlerimiz için ne kadar şükür etsek az gibi hissediyordum.

"Birlikte ilk kez yeni yılı karşıladığımız geceyi hatırlıyor musun?"

Ömer'in sesindeki muzip tını hem onun hem de benim içimdeki kasvetli havanın anında dağılmasına yetmişti.

"Hıhım."

Cevabım kısa ve netti fakat Ömer'in karnımda yavaşça hareketlenen eli konunun burda kapanmayacağının da kanıtı gibiydi.

"Seni o halde gördüğümde ilk kez kendime hakim olmakta bu denli zorlanmıştım Yade, rüya gibiydin gerçekten, yani yatağımdaki o halin-"

"Ömeeerrr" diye bir serzenişte bulundum.

Beyaz'ın Siyah'a Sevdası (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin