" Evet şimdi yeminleri etme zamanı. Omega ve alfa çiftimizi sahneye alalım. "
Herkes büyük bir sevinç ile alkışlar iken Jungkook bu sabah zor da olsa makyaj ile şiş ve kızarık gözleri ile etrafı inceliyordu. Aslında hiç bir şey ona yabancı gelmiyordu. Ne de olsa her şeyi kendi özenle seçmişti. Balonların renginden masadaki dekor çiçeklere kadar. Ne de olsa bugün o evleniyor olmalıydı.... Birden o ihanet günü omeganın gözünde canlanmıştı.
Geçmişe dönüş
Jungkook çok heyecanlıydı. Ne de olsa Taehung ile evlenmesine 5 gün kalmıştı. Genç omega sonunda onu anlayan ve kendisi olduğu için seven bir alfa bulduğu için mutluydu. Taehyung ile tanışmadan önce asla evlenemeyeceğini düşünüyordu. Çünkü Jungkook her omega gibi değildi. Fazla feminen ve narin bir vücut yapısı yoktu. Tabi bir de ruh hali çok çabuk değişen biriydi. Bu yaşadığı toplumda pek hoş karşılanmıyordu. Jungkook yıllarca en azından ailesi tarafından kabullenilmek için çok uğraşmıştı ama Taehyung ile tanıştığından beri buna ihtiyac duymuyordu. Çünkü alfa onu böyle kabulleniyor ve seviyordu. Omega yakında mühür ile bağlı olacağı alfaya sürpriz yapmaya karar vermişti.
" Taehyung sevgilim ben geldim."
Jungkook yüzünde büyük bir gülümseme ile Taehyung yatak odasının kapısını açmıştı. Alfanın çok sevdiğini söylediği o tavşan gülümseme omeganın yüzünden saniyeler içinde silinivermişti.
"J-Jungkook-ah burada ne işin var?"
Jungkook iki çıplak bedenin nasıl birbirini gizlemeye çalıştığını izlemişti bir kaç saniye. Kapıyı açmadan önce gözleri mutluluk ile parıldayan omega şuan cansız ve soğuk kanlı bir şekilde ikiliyi izlemeye devam ediyordu.
" Neden vücutlarınızı gizlemeye çalışıyorsunuz? Bu sizin işlediğiniz iğrenç hatayı da gizleyebileceğini mi sanıyorsunuz yoksa?"
" Jungkook-ah açıklayabilirim."
Jungkook elini havaya kaldırıp alfaya susmasını işaret etmişti. Sonra üstüne yatağın çarşafını çekip Taehyungun arkasına saklanmış olan bedene bakmıştı.
" Bu akıl almaz ve mide bulandırıcı durumu bana sen anlat sevgili kardeşim. "
Jungkook en yakınının ihanetine uğradığına inanamıyordu. Göz yaşları akmak üzere iken ellerini yumruk yaparak tırnaklarını avuç içlerine bastırmıştı. Böylelikle biraz da olsa o göz yaşları geciktirebilirdi.
" Sana diyorum Jeon Jimin! Öylece durma ve bana cevap ver! Onca alfa senin peşinde iken benim alfama neden göz diktin ?! "
Jungkookun kalbi sıkışıyordu. Hayatı boyunca küçük kardeşi ile karşılaştırılmıştı. Jimin her zaman daha beğenilen ve sevilen kardeş olmuştu.
" Sana her istediğini verdim! Çocukluğumuzdan beri her şeyi elimden almana rağmen sesimi çıkarmadım! Sana en iyi şekilde abilik yaptım! Ve sen bana nişanlım ile yatarak mı karşılık verdin?! Sana şimdiye kadar bir tokat bile atmadım ama sanırım bunun değişmesi gerek !"
Jungkook hızlı bir şekilde ikiliye doğru yürüyüp iki eli ile Jiminin saçlarına yapışmıştı .
" Aaaa bırak saçımı canım yanıyor!"
" Nişanlım ile yatarken zevk aldın mı?! Ha söyle aldın mı?!"
" Jungkook kes şu saçmalığı! O senin kardeşin!"
Jungkook elini kaldırıp Jimine tokat atacak iken kardeşinin boynundan akan kanı görmüştü. Bakışlarını çıplak omeganın boynuna yönelmişti. İç güdüsü onu yanıltmamıştı. Taehyung Jimini boynundan ısırarak mühürlemişti . O an Jungkook vücudundaki tüm gücün bir den boşaldığını hissetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
FanfictionJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.