6.Bölüm

397 45 52
                                    

Jungkook yanında Namjoon elindeki içkisi ve çatık kaşlar ile etrafı gözlemliyordu. Bugün beraber bir şeyler yapmaya karar vermiştiler ama Jimin yine burnunu sokup ailecek bir davete gitmeleri hakkında onları ikna etmişti.

" Seni de bu sıkıcı davete zorla getirdikleri için özür dilerim."

Namjoon boş eli ile Jungkookun saçlarını okşamıştı.

" Senin bir suçun yok ufaklık. Sadece ailen fazla gösteriş meraklısı aptallardan oluşuyor. Ama şunu da söylemeliyim ki çevreleri de  kendileri gibi fazla geniş ve rahat. Yani düne kadar o adam senin nişanlın olarak bu davetlere gelir iken şuan senin kardeşinin eşi olarak geliyor ve kimse bunu tuhaf karşılamıyor. "

" Ne diyebilirim ki? Jimin her zaman herkesin gözdesi olduğu için kimse onun yaptıklarını tuhaf bulmaz veya onu yargılamaz. "

Namjoon kolunu Jungkookun beline sarıp ,omegayı kendine doğru çekmişti.

" Öyle mi? Benim için ise Jiminin diğerlerinden farkı yok. Basit ve sıkıcı bir omega."

Namjoon yüzünü Jungkookun yüzüne yaklaştırarak konuşmaya devam etmişti.

" Sen ise çok özel birisin ufaklık. Nereye gidersem gideyim gözlerim herkes arasında ilk seni seçiyor."

Jungkook Namjoonun bunları ilişkilerini daha gerçekçi görünmesi için yaptığını bilse de ,kendini kaptırmaktan alıkoyamıyordu. Alfanın nefesi resmen dudaklarına vurur iken  kıkırdama  sesleri Namjoonun geri çekilmesine neden olmuştu.

" Bakıyorum da yeni nişanlın ile bayağı samimisin Jungkook-ah."

"Seulgi noona. Senin burada olduğunu bilmiyordum ."

" Aslında ben de senin burada olacağını düşünmemiştim ama o çok sevgili kardeşin yine herkesin ilgisini çekmeye çalıştığını görünce kesin sen de buradasın diye seni aramaya çıkmıştım. Ama sizi bu şekilde yakalayacağımı düşünmemiştim. "

" Ş-Şey bu nişanlım Kim Namjoon. Namjoon bu da çok sevdiğim bir noonam olan Kang Seulgi ."

Kadın gülümseyerek elini uzatmıştı. Namjoonda aynı asil şekilde kadının elini tutup ona selam vermişti.

" Sonunda tanışabildik. Jungkook ile nişanlandığınızı duyalı günler oldu."

Jungkook buna şaşırmamıştı. Namjoonun tanınmış biri olmasına alışmıştı. Hatta Jacksonın imalarından sonra uzun araştırılmalar sonucu hakkında bir sürü bilgiye sahip olmuştu. Canını sıkan şey esmer adamın bir sürü güzel omega ile dedikodusunun çıkmış olmasıydı. Hepsi ya model , ünlü
ya da zengin ailelerin üyeleriydi.

" Böyle tanışmayı istemezdim ama Jungkook ile ani bir karar verdik. Boşuna aşkın gözleri kör demiyor insanlar."

" Aslında sizden daha iyi bir performans beklerdim bay Kim. Onca insanla dedikodunuz çıktı. Paparazziler boy boy fotoğraflarınızı çekmiş hatta ama Jungkookun parmağına bir yüzük takıp işi olup bitmişe getirdiniz ."

Jungkook kadının sarf ettiği bu sözlerden biraz utanmıştı. Kendisi gösteriş meraklısı biri değildi zaten.

" Noona lütfen böyle konuşma. Ben böyle olmasını istedim. Namjoon da beni bu konu hakkında kırmadı."

" Aslında böyle konuşmakta haklısınız bayan Kang. Böyle güzel bir omegaya sahip olup bunu tüm dünyaya duyurmamak çok yanlış. Ama benim kıskanç bir yanım da var. Bu mücevheri sadece kendime saklamak istiyorum. "

" Sizi anlıyorum bay Kim ama Jungkook gibi birini yalnız bırakırsanız başka biri onu elinizden almaya çalışır."

" Bakın burda kimler varmış."

Jungkook duyduğu tanıdık ses ile ürpermişti. Omega sese doğru dönmek istemiyordu.

" Ne o Jeon Jungkook artık beni kardeşin gibi tanımazdan mı geliyorsun?"

Jungkook bu diyaloğun kaçınılmaz olduğunu anlayarak sese doğru gergin bir şekilde dönmüştü.

" Ne istiyorsun Minseok?"

Hafif sarhoş olduğu belli olan adam yüzünde alaycı bir gülümseme ile konuşmuştu.

" Ne mi istiyorum? Cidden bana bu soruyu sorar iken, istediğim her şeyi gerçekleştirebileceğini mi düşündün? Eğer cidden bunu düşünerek sordu isen , senden istediğim Jiminin bana geri dönmesi?"

" Jungkook sevgilim bu adam kim?"

Sarhoş adamın gözleri hayret ile açılmıştı. Birden bir kahkaha sesi duyulmuştu. Minseok dayanamayıp Jungkooka bakarak kahkaha atmıştı.

" Sevgilim mi? Vay canına! Demek ki sen de ailen kadar geniş biriymişsin. Eski nişanlının şuan enişten olmasına ses çıkarmadığın gibi hemen de yeni sevgili yapmışsın ! Ben de Jeon ailesinin sürtüğünün Jimin olduğunu sanıyordum. Biliyor musun? Aslında sen de iş görürsün. Benimle de biraz eğlenmeye ne dersin? "

Minseok elinin tersi ile Jungkookun yanağını okşamaya kalkınca Namjoon dayanamayıp adamın elini tuttuğu gibi sertçe burkmuştu. Sarhoş adam acıdan boğuk bir ses tonuyla  inlerken ,Namjoon içindeki kurdu kontrol etmeye çalışıyordu. Esmer adamın ses tonundan Jungkookun tüyleri diken diken olmuştu.

" Sen ne yaptığını sanıyorsun?! Kimin ile konuştuğunun farkında mısın sen?! Benim omegama böyle seviyesiz ve aşağılıkca tekliflerde nasıl bulunursun?!"

Jungkook ve Seulgi Namjoonun elinin kurt pençesine dönüşmesini izlerken, sarhoş adamın kemikleri ezilmeye başlamıştı. Adam acıyla çığlık atınca herkes onları izlemeye başlamıştı. Namjoonun gözleri altın sarısına dönünce, Jungkook onun kurda dönüşmesine az kaldığını anlamıştı. Esmer az sonra avının boynunu koparmaya hazır bir kurt gibi hırlamış ve kurt dişlerini sergilemişti.

" Hemen Jungkooktan özür dile !"

" Ö-ah kolum ö-özür dilerim. Lütfen kolumu bırak!"

Sarhoş adam hala açıdan kıvranırken korumalar gelip onu Esmer adamın elinden almaya çalışmıştı. Ama Namjoon onu kolay kolay bırakacak gibi görünmüyordu. Jungkook Namjoonu sakinleştirmek adına ürkekce omzuna dokunmuştu.

" N-Namjoon lütfen bırak onu."

Namjoon omeganın sesini duyunca bir an duraksamıştı. Jungkook bunu fırsat bilip ona arkasından sıkıca sarılmıştı.

" Lütfen buradan gidelim Namjoon. Ikimizin olacağı bir yere gidelim ."

Alfanın gözleri tekrar kahverengiye döner iken tuttuğu bileği aniden bırakmıştı. Sarhoş adam çatlamış olan bileğini tutup, açıdan inlerken korumalar onu oradan uzaklaştırmıştı. Namjoon ise Jungkooku elinden tutup daveti terk etmişti.

Karma (Namkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin