Jungkook bütün konsantrasyon ile arabayı süren Namjoona bakarak konuşmuştu.
"Beni o tımarhaneden kurtardığın için teşekkür ederim."
Esmer adam gözünü yoldan ayıramayarak sağ tarafında oturan omegaya cevap vermişti.
" Onlara yıllarca nasıl katlandığını bilmiyorum ama artık zorunda değilsin. Ki 21.yaş gününü doldurduğun günden beri o tımarhaneyi terk edebilirdin. Neden hala o psikolojik sorunları olan insanlarla beraber yaşadığını anlamıyorum Jungkook. "
Jungkook gergin hissetmeye başladığı için ellerini giydiği siyah kazağın içine gizlemişti.
" Çünkü korkuyorum. Ya kendi başıma hiç bir şey başaramaz ve şuan elimde olan her şeyi kaybedersem ? "
Namjoon sol eli ile direksiyonu tutarken sağ elinin işaret parmağı kalın alt dudağını okşuyordu.
" Bence senin korktuğun şey başarısız olmak değil Jungkook. İstesen her işin altından gelirsin. Bence senin korktuğun şey başka bir şey. "
" Bilmiyorum. Ben sanırım bu planlanmış hayata fazla alıştım. Gelecek hakkında aklımda hiç bir soru işareti ve korku olmaması bana iyi geliyor gibi."
" Nasıl yani?"
" Benim geleceğimi ebeveynlerim daha doğduğum günden itibaren en ince detayına kadar planlamış. İsmimi, hangi okullara gidip hangi özel dersleri alıp hatta hangi işe gireceğime kadar. Ben asla acaba yarın ne olacak veya gelecekte ne yapmam gerek diye düşünmedim. Tabi birde fazla toksik te olsalar onlarla yaşamaya alıştım sanırım."
" Ben senin sorununu buldum ufaklık. Sen rahata alışmış ve yalnızlıktan korktuğu için ailesine katlanan birisin."
Jungkook alfanın bu sözlerine itiraz edemezdi çünkü esmerin dedikleri gerçekti. Omega yalnız kalmaktan çok korkuyordu. O yüzden ona ilgi gösteren ilk alfa ile nişanlanmıştı.
" Aslında geleceği düşünmediğini sanıyorsun ama en küçük detayı bile kafanda saatlerce büyütüyorsun. Fazla düşünüp her şeyi kendi sorunun haline getirmeyi bırakmalısın ufaklık. Çünkü bu gidişle ya uyku sorunların olur ya da kansere yakalanırsın. "
" Bunu söylemek senin için kolay olabilir ama birine düşünmeyi bırak diyip sen söyledin diye bunu yapmasını bekleyemezsin."
" Aslında bu konu hakkında haklısın. Her insan konuşup diğerine bir şeyler emredebilir. Ama ben sadece konuşmayı sevmem. Söylediklerimin olması için harekete de geçerim. Ki zaten bu yüzden seni o evden çıkardım. "
Jungkook arabanın durduğunu yeni fark etmişti. Omega tanıdık evi görünce gülümsemişti. Namjoon onu arkadaşları ile tanıştırmak için bir defa buraya getirmişti.
" Yine arkadaşların ile zaman mı geçireceğiz?"
" Buna itirazın mı var yoksa?"
Omega başını hayır anlamında sallamıştı.
" Yok. Hoseok hyung çok eğlenceli biri."
" Sadece Hoseok mu? Arkadaşlarımdan sadece birini sevmenden şüphelenmeli miyim?"
" Hayır, hayır öyle demek istemedim. Sadece diğer hyunglar ile pek konuşmadığım için, onlar hakkında yorum yapamıyorum. "
Namjoon Jungkooka dönüp elini nazikçe onun çenesine yerleştirmişti. Esmer adam omeganın alt dudağını kaba baş parmağı ile okşar iken gözünü dudağının tam altında olan bene hayranlık ile bakıyordu.
" Biliyor musun Jungkook, vücudumuzdaki her benin bir anlamı vardır ve senin ki sevecen ve yardımsever insan olduğunu işaret ediyor. Bu tip insanlar her ortama ayak uydururlar. Ayrıca dürüst ve kendini adamış çalışanlardır. Her türlü sorumluluğu almaya isteklidirler. Tıpkı senin gibi. Bugün senden daha dikkatli davranmanı istiyorum çünkü bugün normalinden biraz daha fazla insan olacak. Sana güveniyorum ufaklık."
Esmer adam arabadan inip omeganın kapısını açmaya yeltenmişti. Jungkook ise birden hızlı atmaya başlayan kalbine anlam veremiyordu.
" Kendine gel Jungkook. Bu sadece intikam için oynanan bir oyun. Namjoon da rolünü iyi oynayan biri sadece."
Jungkook bu sözleri sadece kendi duyacabileceği bir ses tonunda söyleyip kendini avutmaya çalışır iken , esmer adamın onu duyduğundan habersizdi.
Omega bir konuda haklıydı. Namjoon iyi bir oyuncuydu. Bu yılların verdiği tecrübeden geliyordu. Ve bu yetenek ona bir çok konuda yardım etmişti. Tek sorun Namjoon kazanmak için her şeyi yapan bir oyuncu olmasıydı. Buna insanların duyguları ile oynamakta dahildi. Ikili kapının önüne varınca zile basmalarına bile gerek kalmadan kapı açılmıştı. Jungkook için yabancı olan sima ikiliye sert bakışlar atıyordu." Seni görmek güzel Lea."
Kadın bakışlarını Jungkookun yüzünden ayırmayarak esmere cevap vermişti.
" Aynısı senin için de geçerli Joon. Bu yanındaki bizden gizli tuttuğun ve bir den anons ettiğin şu meşhur nişanlın olmalı. Söylesene Namjoon . Gerçek olmayan bir nişanı magazine verecek kadar önemli olan ne? Nasıl bir şeyin peşindesin? "
Jungkook bir den dona kalmıştı. Ama az önce arabada konuştukları aklına geldiği için hemen kendini toparlamış ve onları yargılayıcı bakışlar ile izleyen kadına cevap vermişti.
" Belliki Namjoona beni sizden gizlediği için sinirlisin Lea ama bu sana aramızdaki ilişkiyi sorgulama ve hatta bunu gerçek olmayarak adlandırma hakkını vermiyor. Şimdi izninle. "
Jungkook Namjoonun elini tutup karşısındaki kadını umursamadan içeri girmişti. Omega çok iyi bir oyuncu olmasa da bu oyunu kazanmaya niyetliydi. Jungkookun tek istediği şey intikamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
FanfictionJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.