" İşte geldik."
Namjoon arabayı durduktan sonra sevdiğin adama doğru dönmüştü.
" Seninle gelmemi istemediğine emin misin ufaklık?"
" Eminim Namjoon. Bana ufaklık demen beni küçük bir çocuk yapmıyor. Hem sen tüm gün başımda olursan konsantre olamam."
" Neden? Ben bir köşede oturup ses çıkarmadan seni izlerim."
" Sorun da orada zaten. Odadaki varlığın ve bakışların düşünmeme engel olur."
Namjoon çapkın bir gülümseme ile Jungkookun yüzüne yaklaşmıştı.
" Konsantre olamayacak kadar sana ne düşündüre bilirim ki?"
Omega bir kaç santim uzaklığında duran dudaklara bakarak cevap vermişti.
" Bunu burada ve şuan konuşmak istemiyorum. "
Namjoon omeganın cevabından sonra hemen geri çekilmişti.
" Anlaşıldı. O zaman sana güzel ve eğlenceli bir iş günü diliyorum ufaklık. Akşama seni saat yedi gibi alırım. "
Eşi yanağına bir buse kondurduktan sonra omega arabadan inmişti. Esmer alfanın araba ile oradan uzaklaşmasını izlemişti bir kaç saniye. Sonra dev gibi olan binaya dönmüştü.
" İşte başlıyoruz Jungkook."
Jungkook derin bir nefes aldıktan sonra büyük binaya adımını atmıştı. Adımını atar atmaz çalışkan karıncalar gibi etrafta hızlı bir şekilde bir birine çarpmadan yürüyen insan kalabalığı ile karşılaşmıştı.
" Hoş geldiniz Bay Jeon . Bayan Jangmi sizi bekliyor."
O sıra onlara doğru gelen Jimin ve Taehyungu görmüştü. Burada ne işleri olduğunu zerre kadar merak etmiyordu. Sadece onun huzurunu bozmalarını ve onu rezil etmelerini istemiyordu. Ikili onu duyacak mesafeye gelince Jungkook sekreter kadına dönmüştü.
" Kim."
Kadın Jungkooka şaşkın bir gülümseme ile bakıyordu.
" Anlamadım efendim."
" Soy ismim diyorum. Artık Jeon değil. Artık eşimin soy ismi olan Kim'i kullanıyorum. "
" Tabi istediği Kim'i alamamış olsa da en azından soy ismine sahip oldu sevgili abiciğim."
Jungkook kardeşi olduğu için lanet ettiği kişiye doğru dönmeye bile zahmet etmemişti. Taehyung ise eşini binayı terk etmek için ikna etmeye çalışıyor gibiydi.
"Kim soy ismini duyunca akla gelen ilk isim benim alfamın ismi yani Namjoondur. Yani ben en iyi ve güçlü Kim'e sahibim. Kim Namjoonun omegası olarak anılmak ve ona ait olmaktan da gurur duyuyorum. Bence sende yanındaki eşine kulak verip buradan ayrılmalısın Jimin-shi."
Sekreter aradaki gerginliği hissetmiş ve korkudan ürpermişti. Jimin abisinin dibine kadar girmişti.
" Senin küçük bir sürtük olduğunu her zaman biliyordum abiciğim. Gidip zengin bir alfayı ayarttın diye kendini benden üstün görme sakın. Ne de olsa onun sayesinde bu işi aldın. Kim Namjoon olmasa senin gibi silik birine asla iş teklif etmezlerdi."
Eskiden olsa bu sözler Jungkookun kalbine hançer gibi saplanır ve canını çok yakardı ama karşındaki kişinin gerçek yüzünü ve karakterini göreli uzun zaman olmuştu.
" Bu ucuz numaraları senden öğrendim demek isterdim canım kardeşim ama ben senin gibi böyle şeylere asla baş vurmadım. Eğer eşimin ismini kullanıp bu işe girmişsem sana bir tek sorum var. Sen onca zaman yanındaki adamın ismini kullanmaya rağmen neden istediğin hiç bir iş yerine alınmadın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
ФанфикJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.