Jungkook dikkatlice odayı inceliyordu. Bir sürü tanımadığı yeni simalar vardı.
Birden biri onun boynuna sıkıca sarılması ile Jungkook neye uğradığını şaşırmış ama esmer adamın elini bırakmak yerine daha da sıkı bir şekilde tutmuştu." Kookie seni yeniden görmek o kadar güzel ki."
Omega bu sesin sahibini tanıyordu. Bu gülümsemesi ile her yeri aydınlatan Hoseok hyunguydu.
" Hobi hyung seni de görmek güzel."
Ikili birbirini sıcak bir şekilde selamlar iken bir sürü yabancı onları izliyordu. Jungkook selamlaşmanın normalden uzun sürmesi yüzünden rahatsız olmaya başlar iken Yoongi Hoseoku ensesinden tutup geri çekerek resmen onu bu durumdan kurtarmıştı.
" Görende Jungkookun Namjoonun değil de senin nişanlın olduğunu sanacak Hoseok. Sana biraz sert bir alfa gibi ayaklarının üzerinde dur ve Polyanalık yapma dedim."
" Ama ama şunun tatlılığına bakar mısın? Hem şirin hem de bizden küçük biri. "
" Utanmasan onu evlat edinmeyi bile düşünürsün Hosek"
Jackson her zamanki gibi boş şakalar peşindeydi.
" Aslında bunu çok düşündüm Jackson, ama eğer Kookieyi evlat edinir isem Namjoon benim damadım olur ve benimle yaşıt olan birinin ,oğlum ile evlenmesini kaldıramam."
" Bak bu çok doğru. Ben de olsam Namjoon gibi birini damat olarak istemem."
Yoongi ve Namjoon Jackson ve Hoseoka siz ciddi misiniz dermişcesine bakar iken Jungkook hala ona bakan gözler yüzünden rahatsız hissediyordu. Omega ismi Lea olan kadının onlara doğru geldiğini görünce tutmuş olduğu eli sıkmıştı. Esmer adam Jungkookun tutuşunun sertleştiğini ve avuçlarının terlemeye başladığını hissedince omeganın zorlanmaya başladığını fark etmişti.
" Hoseok ve Jacksonun bu beyin yakıcı düşüncelerini ayakta konuşmasak diyorum. "
Namjoon kanepeye doğru ilk adımları atarak onun elini tutan omegayı da peşinden sürüklemişti.
" Sen şuna omegan yorulmasın diye oturmak istediğini desene seni velet."
Ikili kanepeye oturunca Jungkook sonunda esmerin elini bırakmıştı. Namjoon da yeni boşalmış olan kolunu omeganın omzuna atmıştı .
" Bakıyorum da bugün de modundasın Yoongi hyung."
" Aslında seninle konuşmam gereken bir konu var ama bunu herkesin önünde yapmak istemiyorum."
" O zaman kimsenin bizi duymayacağı bir yere geçelim. "
" Yanlış anlamayın ama şuan resmen gizli ilişki yaşayan ikili gibi konuşuyorsunuz."
Namjoon Jacksona ölümcül bakışlarını sergilemeye başlamıştı.
" Jackson just shut your shitty mouth man. It's really important. "
Jackson Namjoonun İngilizce konuşması ile konunun önemli olduğunu anlayıp olduğu yere sessizce sinmişti. Hoseok ise durumu herkes için kolaylaştırmıştı.
" O zaman siz iki alfa sessiz bir yere gidip iş hakkında konuşun ve bizi Kookie ile biraz yalnız bırakın. Bir omega olarak ona sormak istediğim tonlarca şey var."
Jungkook şaşırdığını belli eden büyük gözler ve hafif açık olan ağzı ile Hoseoka doğru dönmüştü.
" Hobi hyung sen bir omega mısın?"
" Evet biliyorum bir alfa kadar yüce, güçlü ve yakışıklı gözüküyorum ama doğa ana benim omega olmam gerektiğine karar vermiş."
Esmer adam Jungkookun dikkatinin dağıldığını görünce ayağa kalkmıştı.
Namjoon Hoseoka durumu kurtardığı için minnet dolu bakışlar atar iken Yoongi çoktan sessiz ve boş olan bir yer aramaya koyulmuştu bile. Iki alfa göz önünden kaybolunca Hoseok tekrar tüm dikkatini Jungkooka vermişti." Söylesene Jungkook Namjoon ile tam olarak nasıl tanıştınız?"
" Bunu ben ve bu odadaki herkes senin kadar merak ediyor Hoseok-shi."
Jungkook karşı kanepeye oturan kadını görünce gerilmişti. Lea çetin cevize benziyordu ve merak ettiği soruların cevabını almadan genç omegayı rahat bırakmayacaktı.
" Aslında ben bir şeyler duydum ama yine Jackson boş boğazlık yapıyorsun diyeceksiniz diye susuyorum."
Jungkook Jacksonun kendisi hakkında ne duyduğuna veya bildiğini merak ediyordu.
" Ne duydun Jackson hyung."
" Namjoon-ah ile kardeşinin düğününde tanıştığınızı."
Buraya kadar her şey normal gibiydi.
" Evet bu doğru. Namjoon düğüne en son gelerek gözleri kendi üstüne toplamıştı. Ben de bu yabancı kim diye merak ettim. Benim şansıma da kendisi gelip benim masama oturdu."
Lea sanki bu sözleri kabul etmiyormuş gibiydi. Kadın daha fazla dayanamayıp konuşmaya başlamıştı.
" Jackson neden duyduklarının sadece yarısını anlatıyorsun? Yoksa hafıza kaybı falan mı yaşıyorsun çünkü bu hikayenin tamamını duyan asla unutamaz."
Hoseok Leanin bu sözlerine karşılık o sevecen ve sıcak kanlı olan tavırlarını bırakıp sert ve ciddi bir yüz ifadesi ile onu uyarmıştı.
" Lea pişman olacağın cümleler kurma. "
Kadın bu uyarıyı ciddiye almamış olacak ki konuşmaya devam etmişti.
" Doğrusu bu tanışma hikayesinde tek önemli olan Jungkook ve Namjoonun tanışması değil. Mesela Jungkookun kardeşi Jungkookun eski nişanlısı ile evlendiği kısım beni benden almıştı. Veya damadın Kim Taehyung olduğu gerçeği resmen nefes kesici. Hem düğün bir kaç hafta önce değil miydi? Nasıl bu kadar çabuk nişanlanma kararı aldınız? Aranızda nasıl tutkulu anlar geçtide Namjoon seni hemen kendi omegası yapmak istedi?"
Odadaki herkesin yüz ifadeleri değişmişti. Bazıları şok olmuş bir şekilde bakar iken bazıları sinirli veya iğrenmiş bir yüz ifadesi ile Jungkooka bakıyordu.
Hoseok daha fazla dayanamamış ve sesini yükselterek konuşmuştu." Bu kadar yeter Lea! Namjoon gelince bu rezilliğin hesabını vereceksin!"
" Ah hadi ama Hoseok-shi. Eminim ki şuan herkesin merak ettiği bir ton şey vardır.Ama benim merak ettiğim tek bir şey var . Söylesene Jungkook hangisinin altında yatmak daha zevk verici."
Jungkook onun gözlerinin içine bakarak alay eden kadına donmuş bir yüz ifadesi ile bakıyordu. Odayı bir kaç saniyeliğine ölümcül bir sessizlik kaplamıştı. Ama tabiki de Jungkook yüzünden bu fazla uzun sürmemişti.
" Ne o ? Yoksa Namjoona göz mü diktin?"
Kadının bu tür bir soruyu beklemediği değişen yüz ifadesinden belli oluyordu.
Jungkook ise onu doğru yerden vurduğunu anlayıp devam etmişti." Ah demek gerçekten de öyle. Eminim ki Namjoonun arkadaş çevresine girme nedenin ve kapıda bizi karşılar iken bile ilişkimizin gerçekliğini sorgulamanda bu yüzden. Ama sana kötü bir haberim var Lea. Namjoon benimle olduğu sürece onun tek bir saç teline bile sahip olamayacaksın. Şimdi burayı terk etmen için sana 3 dakika veriyorum çünkü Namjoonun omegası olaran şu andan itibaren onunla görüşmeni yasaklıyorum."
Kadın bu sözlerden sonra alaycı bir kahkaha atmıştı.
" Sen kendini cidden bir şey mi sanıyorsun? Üzgünüm ama sen Namjoonun ilk sevgilisi falan değilsin. Senden önce bir sürü sürtük gelip geçti. Sen de onlar gibi geçici bir hevessin. "
" Haklısın ben onun ilki değilim. Ama onun sonu olacağımdan emin olabilirsin. Şimdi burayı terk et yoksa seni kapıya kadar göndermesini de bilirim."
" Buna gerek yok hayatım."
Jungkook Namjoonun sesinden önce resmen nefesini boynunda hissetmişti. Bir insanın nefesi ve kokusu sesinden daha hızlı olabilir miydi?
" Jun bayan Leaya kapıya kadar eşlik et."
" Peki efendim. Lütfen zorluk çıkarmayın bayan Lea."
Jun kadını dışarıya çıkarır iken Namjoon hala Jungkookun arkasında duruyordu. Esmer alfa eğilip omeganın boynuna sıcak bir buse kondurmuş ve sonra kulağına fısıldamıştı.
" Iyi hamleydi ufaklık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
FanfictionJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.