Jungkook ilk başta duraksamış ve etrafını incelemişti. Annesi sadece şaşkın bir şekilde onu izlerken ,Taehyung ve babası çatık kaşları ile bu durumdan hiç memnun olmadıklarını gösteriyordu. Jimin mi? Jimin hala Taehyungun koluna yapışmış bir şekilde öylece oturuyordu. Omega oyunu bozmamak için Namjoonun yanına gidip ona sarılmıştı. Beklemediği şey ise Namjoonun ona sıkıca sarılmasıydı. Esmer adam yüzünü Jungkookun boynuna gömer iken sadece onun duyabildiği bir ses tonu ile konuşmuştu.
" Sakın bizi ele verme ufaklık. Yoksa bizim için bu oyunun sonu demek. Unutma bu oyunu ben istediğim de sonlandıracağız. Ve oyunun galibleri de biz olacağız. "
Jungkookun ağzından fısıldarmışcasına bir tamam kelimesi çıkmıştı. Ikili ayrılır iken Namjoon hala pişkin pişkin sırıtıyordu.
" Merhaba Jeon ailesi."
" Sen buraya ne hakla gelirsin?!"
Namjoon kolayını bulsa ona saldıracak olan Taehyunga bakıyordu.
" Ve sana da merhaba Jeon ailesine katılmış ama hala ayak uydurmamış olan Kim Taehyung. "
Namjoon kolunu Jungkookun beline yerleştirip omeganın gözlerinin içine bakarak konuşmuştu.
" Bana ne hakla burada olduğumu sordun öyle değil mi? Ben buraya Jungkookun nişanlısı ve hatta çok yakında mühürle bağlı olan alfası olarak buradayım. "
Bayan Jeon söz de baygınlık geçirir iken bay Jeon oğlunun habersizce yaptığı yüzünden sinirlenmiş ve ilk defa ses tonunu yükseltmişti.
" Jeon Jungkook bu ne anlama geliyor?!"
" Oğlunuzun benimle bir ilişki içerisinde olduğunu gösteriyor. Neden bu kadar tepki gösterdiğinizi anlamıyorum bay Jeon. Sizin zengin ve güçlü alfaları damat olarak sevdiğinizi sanıyordum. Yoksa bu sadece Taehyunga özel mi?"
" Bu nasıl bir konuşma şekli ?!"
" Bay Jeon benim kim olduğumu bilmediğiniz belli. Size kendimi tanıtmama izin verin. Ben Kim Namjoon. Kim Cooperation şirketinin tek mirasçısı ve sahibi. "
Bay Jeon Kim Cooperation ismini duyunca susmuştu. Bu şirket ülkenin ilk beş büyük şirketlerinden biriydi. Bayan Jeon ise hemen yüzüne bit gülümseme yerleştirip Namjoon ve Jungkookun yanına gitmişti.
" Ah demek ki akşam Jungkookumuzu eve getiren beyefendi sizdiniz. Tanışmamız biraz ani olsa da ben Jungkookun annesi."
" Tanıştığımıza memnun oldum bayan Jeon."
Taehyung ve Bay Jeon hala sinirle ikiliye bakar iken Jimin hiç bir şey olmamışcasına gidip esmer adama selam vermişti.
" Merhaba ben de Jungkookun kardeşi Jimin."
" Senin hakkında çok şey duydum Jimin."
Jimin bu sözler üzerine cilveli bir şekilde konuşmuştu.
" Umarım abim beni fazla övmemiştir."
Namjoon başını olumsuz bir şekilde hafifçe sallamıştı.
" Jungkook ile senin hakkında hiç konuşmadık. Seni övenler daha çok alfalardı. Aralarında bayağı popülersin."
Namjoon bilerek bunları söyler iken Taehyungun gözlerinin içine bakıyordu. Jimin bunları duyunca gülümsemeyi kesmişti.
" Bu nasıl bir konuşma şeklidir?! Hem benden izinsiz oğlum ile nişanlanmışsın hem de gelip burada hiç bir şey olmamış gibi konuşuyorsun."
" Zaten bu ailede hep öyle olmaz mı baba? Herkesin kusurları ve hataları görmezden geliniyor, hiç bir şey olmamış gibi hayatımıza devam etmiyor muyuz?"
Bay Jeon büyük oğlunun bu sözlerine sinirlenir iken Bayan Jeon durumu yumuşatmak için tekrar araya atlamıştı.
" Belli ki Jungkook bize sürpriz yapmak istemiş. Bunu abartmaya gerek yok. Hem Namjoonda çok zarif bir alfaya benziyor. Bence kızmaya veya kavga etmeye gerek yok."
" Anneme katılıyorum baba. Hem burada abimden bahsediyoruz. Sonunda evlenecek birini bulduğu için mutlu olmalıyız. "
Jimin kendince abisine laf soktuğu için mutluydu. Namjoon Jungkookun yanağına bir buse kondurduktan sonra konuşmuştu.
" Jungkook sevgilim kendimi çok şanslı hissediyorum."
" Hm neden ki?"
" Ya senin yerine küçük erkek kardeşin ile tanışıp, sonra seni görüp aşık olup , seninle yasak aşk yaşasaydım. O zaman ailenle bu kadar rahat bir şekilde konuşamazdım. "
Jungkook gülmemek için alt dudağının iç kısmını dişliyordu. Bayan Jeon ise kıyamet kopmasın diye tekrar alakası olmayan bir cümle kurmuştu.
" Namjoon ve Jungkook bana çay ve tatlı servisinde yardım eder misiniz? Hem yeni damadımı daha yakından tanımış olurum."
"Beni seveceğinizden şüphem yoktu Bayan Jeon."
Namjoon kadının kumar düşkünü olduğunu biliyordu. Eşi tüm gün şirkette iken o söz de çay içmeye gittiği arkadaşları ile aralarında kumar oynayıp duruyordu. Hatta şuan borçtan olduğunu da. Bu samimiyetin sadece onu kullanmak için olduğunu da biliyordu ama oynadıkları oyunda bu gerekliydi. Eğer kazanmak istiyor ise bazen böyle şeylere göz yummalıydı alfa. Ne de olsa sonunda intikam yeminini tutmak vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
FanficJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.