35.Bölü(M)

452 34 28
                                    

" Hoş geldiniz efendi Kim"

Hana saygıyla eğilerek iş vereneni selamlamıştı.

" Merhaba Hana. Jungkook uyudu mu?"

" Evet efendim. Emrettiğiniz gibi odanızı gösterdik, sıcak süt içtikten sonra kitap okuyarak uyuyakalmış."

" Biri eve geldi mi?"

" Hayır efendim. Evin etrafına bile yaklaşılmadı. "

" Tamam. Artık dinlenmek için odana çekilebilirsin. "

" Peki efendim."

Kız tam gidecek iken kendini tutamayıp efendisine seslenmişti.

" Şey bu diyeceklerim için umarım kızmasınız ama size bir şey söylemem gerek efendim."

" Ne oldu Hana?"

" Jungkook bey sizin dönmenizi dört gözle bekliyordu. Hatta bize ilk gece hakkında bir kaç soru bile sordu. Bu belki benim haddimi aşıyor ama yinede bilmeniz gerektiğini düşündüm. Iyi geceler efendim."

Kadın çok hızlı bir şekilde eğilip iyi geceler diledikten sonra utanmış bir şekilde ellerini eteğine bastırarak oradan uzaklaşmıştı. Namjoon ise duyduklarına hem şaşırmış hem de heyecanlanmıştı. Hızlı adımlar ile üst katta bulunan odaya gitmişti. Hananın dediği gibi Jungkook mışıl mışıl uyuyordu. Sol tarafına uzanmış, ellerini yanağının altına koymuş, ağzından nefes aldığını belli etmek için dudaklarını hafif aralamış bir şekilde uyuyordu. Namjoon az önceye kadar ona sahip olmak istiyordu ama onu bu kadar masum bir şekilde görünce kendini tutması gerektiğine karar vermişti. Üstündeki ter ve pis kokuyu gidermek ve tabiki hafif sertleşmiş olan erkekliğini de sakinleştirmek adına duş almaya gitmişti.

Dikkat +18 öğeler içerir!

Duşun altında iken Jungkooku düşünerek kendini rahatlatmaya çalışmıştı ama nedense başaramamıştı.

" Sikeyim bugün her şey nedense bana karşı!"

Adam duştan çıkıp sadece alt kısmını bir havlu ile sarmış, bir eline de saçlarını kurutmak için bir havlu almıştı. Odaya geçince küçük tavşanın huzurlu bir şekilde uyuduğunu görünce gülümsemişti. Jungkookun yanında kendini normal hissediyordu. Sanki tüm o yaşadıkları ve yaşattıkları olmamış gibi. Saçlarını hızla kuruladıktan sonra Jungkookun yanına uzanmıştı. Omegaya arkasından sarılıp, ona ait olduğunu gösteren mühürden öpmüştü. Jungkook buna karşılık bir şeyler mırıldanmıştı. Alfa onun hala uyuduğunu biliyordu. Bu yüzden yüzünü onun boynuna gömüp kokusunu içine çekmişti. Omeganın banyo yaptığını kokusundan anlamıştı. Resmen ona kokuyordu. Bu Namjoonun içindeki arzuyu tekrar tetikler iken Jungkookun alt kısmını ona doğru bastırması alfa için  her şeyi daha da zorlaştırıyordu. Namjoon isyan ve sinir ile karışık bir inleme ile karşılık vermişti.

" Neden benim için bu geceyi zorlaştırıyorsun ufaklık?"

Sanki Jungkook onu duyuyormuş gibi bu defa da kalçasını onun erkekliğine doğru  sürtmüştü.

" Siktir! "

Namjoon dişlerini sıkarak alçak bir ses tonu ile küfür etmişti. Jungkook ise rüya gördüğü için etrafında olup bitenden haberi yoktu. Namjoon yataktan kalkmak için yeltenir iken Jungkook tekrar kendini ona bastırmış ve hatta bu defa inleyerek bir şeyler söylemişti.

" Mhm Namjoon b-biraz mhmm yavaş ıhm ol hahğ."

Alfa şuan rüya gördüğünü düşündü. Hormonları ona oyun oynuyordu. Esmer adam kendisine gelmek için yüzünü tekrar soğuk su ile yıkaması gerektiğinin kanaatına varmıştı. Yataktan kalkmak için bir hamle yapmaya çalışır iken Jungkook bu defa yüzünü ona doğru dönüp ona sarılmıştı. Omega yüzünü alfanın boynuna gömmüş ve burnunu  esmer tene sürtmeye başlamıştı. Namjoon dişlerini sıksa da ağzındaki inlemeyi tutamamıştı. Alfa koynundaki omegayı hafifçe sarmaya başlamıştı.

Karma (Namkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin