Jungkook Namjoonun ıslak elini ensesinde hissediyordu. Alfanın sol eli onun ensesini okşar iken sağ elini de onu kıvrımlı beline yerleştirmişti.
" İş günün nasıl geçti bebeğim?"
Omega dudaklarına vuran sıcak nefes yüzünden ona sorulan soruya odaklanamıyordu. Namjoon bunu dudaklarına hipnoz olmuş bir şekilde bakan Jungkookun yüzünden resmen okuya biliyordu. Bu yüzden dudaklarına en haylaz gülümsemelerinden birini takıp sorusunu tekrar etmişti.
" İş günün diyorum Jungkook-ah nasıl geçti?"
Jungkook yüzüne çarpan soru ile yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı.
" I-Iyi geçti. Pek bir şey yaptığım söylenemez zaten daha çok Jangmi ile fikir alış verişi yaptık."
Namjoon eşinin ciddileşmesine ve onu az önce soktuğu şehvetli hipnozdan çıkmasından hoşlanmamıştı. Tekrar o şehvetli atmosferi yaratmak adına odaya hafifçe feromonlarını salgılamaya başlamış bir yandan da eli ile Jungkookun kıvrımlarını okşamaya başlamıştı. Sıcak ve kalın dudaklar birden boynuna deyince omega hafifçe ürpermişti. Namjoon ise çilek kokan boynun her santimine ıslak öpücükler konudurur iken bir yandan da kalın ve istek dolu sesi ile omegasını hipnoz etmeye devam ediyordu.
" Düşündüm de yatak odamız ve banyomuzda iş konuşmamalıyız. Bunun yerine bence beraber ,baş başa olmamızın tadını çıkarmalıyız. Sence de öyle değil mi?"
Jungkook Namjoonun hareketlerine karşılık kollarını onun boynuna dolayıp, boynunu aç bir vampire susarmışcasına esmere doğru bastırıyordu. Alfa ıslak, geniş ve bir o kadar sıcak olan dili ile eşinin boynunu yalayıp sonra yumuşak et parçasını dişlerinin arasına alıp hafifçe ısırmıştı. Onun bu hareketine karşılık omega onun ismini inlemişti.
" N-Namjoon hahmmm."
" Efendim sevgilim."
Namjoon üzerindeki bedenin hafifçe titrediğini hissediyordu. Bunun arzu olduğunu biliyordu ama omegasınında artık kendi vücudunu tanımaya başlamasını ve gerçekten istediklerini kabullenmesi istiyordu. Ona her türlü şehveti tattırmaya hazırdı ama omegasının da buna hazır olması gerekiyordu. O yüzden bu şekilde onun açılmasını sağlamaya çalışıyordu. Jungkook ise hiç bir şeyden habersizdi çünkü altındaki büyük ve kaslı beden düşünmesini engelliyordu. Namjoon eşinin boynundan başlayarak öpücükler ile onun çenesine kadar bir yol çizmişti.
" Eğer bana ne istediğini söylemezsen sana yardım edemem."
Alfanın feromonları ve dokunuşları omeganın üzerinde etki göstermeye başlamıştı. Jungkook bunu deliğinde hissettiği ıslaklık ve sertleşme başlayan penisi sayesinde anlar iken Namjoon alnından çenesine kadar yol çizmiş o ter damlasından anlamış ve bir öpücük ile o ter damlasını kendi ağzında almıştı. Omega bilinçsiz bir şekilde alt kısmını hafifçe oturduğu karna doğru sürtüyordu. Namjoon bunu hissetse de Jungkook kendi ağzı ile bir şey demeden önce harekete geçmek istemiyordu. Bu yüzden sadece ellerini dolgun kalçaya yerleştirip okşamıştı. Arzu dolu bakışlarını omegasının yüzüne doğrultmuştu. Bunu hisseden omega utanarak bakışlarını kaçırmıştı.
" Bunu bana yapma Jungkook-ah. Sana adım atarken benden iki adım geriye kaçma sevgilim. "
Jungkook ellerini Namjoonun geniş kafes göğsüne yerleştirerek konuşmuştu.
" B-Ben utanıyorum Namjoon. Kendim daha vücudumu tamamen tanımaz iken senin bana böyle d-dokunman."
Namjoon onun sol bileğini nazik bir şekilde kavrayıp Jungkookun elini dudaklarının üzerine çekmişti.
" Vücudunu beraber keşfe çıkalım o zaman. Böylelikle ikimizde neden hoşlandığını öğrenmiş oluruz bebeğim."
Iri vücutlu adam eşinin orta ve yüzük parmağını ağzına alıp emmeye başlamıştı. Jungkook ise alt kısmını ona bastırarak inlemişti. Resmen beyni uyuşmuş ve artık sağlıklı bir şekilde düşünemiyor gibiydi. İçindeki arzu kontrolü eline almış ve onu hareket ettiriyordu. Namjoon bunun farkında olduğu için işine devam etmişti. Omegasının rahatlayıp kendinden hareket etmesi için elinden geleni yapıyordu. Dili ile iki parmağı kıvrak bit yılan gibi kavrayıp salyası ile ıslatıyor ve sonra emiyordu. Jungkook karşılaştığı bu şehvetli sahne ile kontrolünü tamamen kaybetmi gözüküyordu. Heyecandan hızla inip kalkan göğsüne aldırış etmeden üzerinde oturduğu bedene seslenmişti.
" B-Bana ö-öğret Namjoon. Sadece benim nelerden hoşlandığımı değil. Seninde nelerden hoşlandığını b-bana öğret."
Namjoon zafer gülüşü ile üzerinde oturan bedenin dudaklarına bir buse kondurur iken hala tuttuğu bileği bu defa nazik bir şekilde alt kısımlarına doğru yöneltmişti. Jungkook kendi parmaklarını kendi kalçasında hissedince ürpermişti. Namjoon ise boşta olan eli ile dolgun kalçayı tutup bir tarafa doğru çekip arzudan ıslanmış olan deliği ortaya çıkarmıştı. Sonrada Jungkookun parmaklarını deliğin üzerinde gezdirmişti.
" Hiç buraya yalnız dokundun mu Jungkook-ah? "
Jungkook pembeleşmiş yanaklar ile başını hayır anlamında sallamıştı.
" O zaman şimdi tam vakti. Ne kadar istemesem de bazen evden bir kaç gün uzak olabilirim ve ihtiyaçlarını yalnız bir şekilde karşılaman gerekecek güzelim. Veya bazen gözü dönmüş bir şekilde üzerine gelip sana hemen sahip olmak isteyebilirim ve sen kendini hazırlamış bir şekilde beni beklersen ikimiz içinde acısız hatta daha zevkli olacak."
Namjoon bunun kulağa biraz vahşi ve kaba geldiğini biliyordu ama omegasını her duruma karşı hazırlamalıydı. Alfa kızgınlığı omega kızgınlığından daha kötüydü. Alfa bir gün omegasına bunu yaşatacağı için kendinden nefret ediyordu ama elbette bir gün gerçekleşecek bir şeydi. O yüzden onu en iyi şekilde her duruma karşı hazırlamaya çalışıyordu. Jungkook ise hala kırmızı yanakları ile Namjoonun gözlerinin içine bakıp ondan gelecek emirleri bekliyordu. Bunu anlayan Alfa kendi parmağı ile deliğin etrafında daireler çizmeye başlamıştı.
" Burası ıslak ve gevşetilmiş olmalı ki canın yanmasın."
Namjoon orta parmağını sıcak ve ıslak deliğin içine yavaşça sokarken Jungkook başını onun omzuna koymuş kısık nefesler alıp veriyordu. Esmer adam işaret parmağını da ekleyip yavaşça gel git yaparak omegasının zevk noktasını arıyordu. Gel git yaparken kulağına gelen ıslak sesler onu zorluyordu ama eşinin güvenliği için kendini kontrol ediyordu.
" N-Namjoon!"
Jungkook vücudunu saran ani zevk dalgası ile titreyip kollarını üzerinde oturduğu adamın boynuna dolamıştı.
Namjoon beklenilen tepkiyi alınca gülümsemişti." Bu yeri unutma güzelim. Seni zevkin doruklarına getiren işte tam burası."
Namjoon parmakları ile o noktaya defalarca değer iken Jungkook inlemelerini kontrol edemiyordu. Parmaklar o tatlı noktadan çekilince gelmeye çok yakın olan omega hayal kırıklığı ile eşinin yüzüne bakmıştı.
" Üzgünüm ama gelirken senin yüzünü izlemek istiyorum bebeğim."
" O -O zaman odamıza geçelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
FanfictionJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.