Yemek yedikten sonra Jungkookun uykusu gelmişti. Tüm gün gergin bir şekilde dolaştığı için vücudu normalden fazla yorulmuştu. Günün sonunda her şey yolunda gittiği için ve Namjoonun itirafından sonra vücudundaki tüm gerginlik bir anda boşalmıştı. Alfa ona gitmelerini teklif etmişti ama Jungkook eve gidip Jiminin burnunu sürtmek istiyordu. Tabi ailesinin onu Namjoonun evinden tekrar zorla götürmesini de istemiyordu. Yan yana yürür iken elleri bir birine değmişti. Jungkook birden elini tutan sıcaklık ile şaşırmış ve Namjoona bakmıştı.
" Elini tutabilir miyim?"
Omega ona sorulan soruya karşı sessiz kalmayı tercih etmişti. Namjoon ise bir kaç dakika önce duygularını açıkladığı adamın rahatsız olup olmadığını çözememişti.
"İstiyorsan yani kendini rahatsız hissediyorsan elini bırakabilirim."
Jungkook başını hayır anlamında sallamıştı.
" Numaradan sevgili rolü yapar iken bu kadar hassas değildin."
Namjoon tutuşunu sıklaştırmıştı.
" Çünkü o zaman ne düşündüğünü veya hissettiğini umursamıyordum. Biz sadece bir takım da olan iki oyuncuyduk ufaklık."
Jungkook birden yerinde durmuştu. Yüzünü yanında yürüyen adama dönmüştü.
" Peki biz şuan neyiz Namjoon?"
Çok klişe bir soruydu. Ama bu sorunun cevabını bilmeliydi. Çünkü ancak böyle kalbini ve duygularını Namjoona tamamen acabilirdi.
" Ne olmamızı isterdin ufaklık?"
" Soruma soru ile cevap vermeni sevmiyorum Kim Namjoon. Sana ancak soruma cevap verdiğinde karşılık verebilirim. "
Namjoon ona doğru dönüp ellerini onun ellerine kenetlemişti.
" Anlaşılan sen de biraz eski kafasın. Biz Jeon Jungkook sevgiliden öte nişanlıyız. Onu da geçtim sen evlenmek üzere olduğum ve bile isteyerek mühürlediğim omegasın. Bu cevap yeterli oldu mu?"
Jungkook başını olumsuz bir şekilde sallamıştı.
" Bu çok yüzeysel bir cevap oldu. Sanki hala yaptığımız anlaşma için rol yapıyormuşsun gibi."
" Belliki biraz zoru oynayıp ilgi istiyorsun o zaman ben sana seni emin ve tatmin edecek bir cevap vereyim."
Jungkook bu defa alfanın ağzından nasıl cümle çıkacak diye onun kalın dudaklarına bakar iken belinde esmerin büyük ellerini hissetmişti. Daha ne olduğunu algılayamadan dudaklarının üzerinden sıcaklık hissetmişti. Namjoon kalın ve sıcak dudaklarını onun dudaklarına bastırıyordu. Omega şaşkınlığı üzerinden atıp, kollarını alfanın geniş omuzlarına yerleştirmiş ,gözleri kapatıp öpücüğün tadını çıkarmaya çalışıyordu. Taki Namjoonun ıslak ama bir o kadar da yakıcı dilini dudaklarını hissedene kadar. Korku ile aniden geri çekilmişti.
" Ne oldu ufaklık bu cevapta seni tatmin etmedi mi yoksa?"
Jungkook bakışlarını yere dikmiş bir şekilde ona ne cevap vereceğini düşünür iken Namjoon durumu anlamıştı.
" Siktir Jeon Jungkook bu kadar masum olmak zorunda mısın?!"
Jungkook aniden duyduğu sinirli sesin sahibine gözlerini dikmişti. Namjoon ise bunu fırsat bilip omegayı duvar ve kendi bedenin arasına sıkıştırıp hafif aralanmış dudaklar arasından dilini sokmuştu. Omega ise hem şaşkın hem de ürkek bir şekilde ellerini geniş omuzlara koymuştu. Ne olduğunu Namjoonun sıcak dilinin kendi dili ile buluştuğunda anlamıştı. Kendisi şimdiye kadar kimseyle böyle öpüşmemişti. Bunu anlayan Namjoonun ise kurt ve erkeklik iç güdüleri devreye girip ona bu ilki tattırmıştı. Jungkook ilk bir kaç saniye hareketsiz kalsa da bir zaman ona içindeki alaka ve şefkate aç olan omega kontrolü eline alıp alfaya karşılık vermeye başlamıştı. Ikili bir kaç dakika boyunca yolun ortasında kimseye aldırış etmeden şehvetli bir şekilde öpüşmüştü.
Jungkook nefessiz kaldığını hissettiğinde Namjoonu hafifçe itmişti. Esmer adam alnını onun alnına dayamış ve nefesini sıraya sokmak için hızlı bir şekilde nefes alıp veren oğlana bakmıştı." Cidden kontrolümü kaybetmeme sebep olan tek şeysin ufaklık. "
Namjoon hala göğüs kafesi kalkıp inen Jungkookun gözlerinin içine bakar iken omega bakışlarını kaçırmaya çalışıyordu. Bu onu ilk öpüşü değildi ama bu gerçek duyguları katarak onu öptüğü ilk defaydı. Insanların onlara baktığını görünce eli ile hafifçe alfanın göğsünün sol kısmına vurmuştu.
" Sen gerçekten berbat birisin Kim Namjoon. "
Namjoon ise gülerek elini omeganın beline sarmış ve yarım kalan yürüyüşlerini tamamlamak amaçlı hareket etmeye başlamıştı.
" Üzgünüm ama bugünden itibaren herkes buna sen de dahil senin bana ait olduğunu bilmeli ufaklık. Bu amacıma ulaşmak için gerekirse seni her gün her yerde öperim. Umarım bu cevabım senin soruna yeterli bir cevap olmuştur. "
Jungkook kıpkırmızı yüzü ve az önce öpüştüğü adam ile el ele arabaya kadar yürümüştü. Yol boyunca Namjoonun bir eli Jungkookun sağ bacağındaydı. Bazen baş parmağı ile onu hafifçe okşuyordu. Omega ise kendi dikkatini dağıtmak için radyoyu açmıştı. Şansına Ariana Grande 34+35 çalmaya başlamıştı.
Deli olduğumu düşünüyor olabilirsin
Arzulayışım
Eğer bunu açıkca söylüyorsam
Sadece bana bebeklerimi ver
Öyleyse bu gece ne yapıyoruz?
En iyisi "Seni" demen daha iyi olur
Film izliyoruz, ama bu gece hiçbir şey görmüyoruzSana ayak uydurmak istemiyorum (Sana ayak uydurmak)
Ama bana göster, buna ayak uydurabilir misin?
Çünkü o zamanlarda ayakta durmak zorunda olacağım
Siktir, belki seni ayakta tutmalıyım, oğlumNamjoon burnunun altında çapkınca gülümserken Jungkook kıpkırmızı bir yüz ile radyoyu durdurmuştu.
" Neden radyoyu kapattın ufaklık?"
" H-Hep aynı şarkılar çalıyor o yüzden. Neyse dışarıyı izlemek zaten daha eğlenceli!"
Jungkook yüzünü cama doğru çevirdiği için Namjoon ona nasıl bakıp gülümsediğini görmemişti. Omeganın vu halleri Namjoonu tekrar o eski ve heyecanlı aşığa döndürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karma (Namkook)
FanfictionJungkook ihanete uğramış bir omegaydı. Ona ihanet edenler bir şeyi bilmiyordu. Jungkook karmaya inan biriydi.