45.Bölü(M)

104 12 9
                                    

Jangmi Jungkooku aradığında Namjoon telefondan ilk cinayet işleyen adam olarak tarihe girmesine ramak kalmıştı. Genç kadın binlerce defa özür dileyip amcasının bu tür işlerde parmağı olmadığı hakkında yeminler edip durmuştu. Jungkook buna içten inanırken Namjoonu ikna etmek için belgeler gerekiyordu. Jangmi amcasının tüm parasını yüzlerce yardım kuruluşuna bağışlayıp, amcasının kirli geçmişini bir röportaj ile tüm dünyaya yaydıktan sonra ikna edebilmişti esmer adamı. Tabi bir de Jungkookun tavşan bakışları ile ona yalvarması daha etkili olmuştu. Alfa hayalini gerçekleştirmek isteyen sevgilisine köstek değil destek olmak istediği için Jangmi ile çalışmasını kabul etmişti.

" Seni tekrar görmek güzel Jungkook-ah."

" İnan bana seni de görmek güzel Jangmi. "

" Eşini ikna etmek cidden zordu ama bir yandan ona da hak veriyorum. "

" Kendisi sadece bana karşı fazla koruyucu."

" Kontrol manyağı olmak ile koruyucu olmak arasında çok ince bir çizgi vardır. Namjoon da o ince çizginin tam ortasında gibi."

" Onun da kendine göre sebepleri var Jangmi. Bir insanın  davranışlarını anlamak için yaşadıkları öğrenmelisin. Ki bazen öğrenmekte yetmiyor çünkü o yaşanmışlıklar bir insanı tamamen değiştirebiliyor."

" Kısacası kocama laf söyletmem diyorsun."

" Sen istersen öyle algıla. Benim demek istediğim, benim durumumdan memnun olduğum."

" Seni bu kadar sevip,koruyup kollayan ve kıskanan adam acaba sen onun bebeğini taşımaya başladığında ne yapacak?"

Bu soruyu duyan Jungkook için bir an zaman donmuştu. Harbi gelecekte eşinden  hamile kalıp bebek doğuracak bir zaman dilimi gelecekti. Peki Namjoon o zaman nasıl bir kişiliğe dönüşecekti? Omeganın gözünde bir an geleceğe dair hayali sahneler canlanmıştı. Büyük karnı yüzünden eğilip ayakkabılarını giyemediği için ona yardım eden Namjoon. Koltukta uzanmış bir şekilde televizyon izlerken esmerin onun karnını okşayıp, minik buseler kondurması. Sırf televizyon da çilek gördüğü için alt dudağını ısıran Jungkook yüzünden çilek aramaya giden Namjoon. Omeganın birden gözleri dolmaya başlar iken Jangminin sesi onu o hayali dünyadan koparıp gerçek dünyaya geri getirmişti.

" Hey kime diyorum? Dünyadan Jungkooka! Dünyadan Jungkooka!"

Jungkook sanki hipnozdan yeni çıkmış gibi karşısındaki kadına bakıyordu.

" Huh? Bir şey mi söyledin?"

" Ohooo sen uçmuşsun. Hamilelik hakkında sadece bir soru sormam ile bu hale geldiysen gerçekten hamile kalınca ne olacak acaba ? Neyse sen hayali dünyaya tekrar dalmadan dosyaları şuraya bırakıp gidiyorum. Sana iyi çalışmalar."

Jangmi odadan çıkınca genç adamın gözünün önünde bir sürü renk ve tasarım canlanmıştı tek sorun hepsinin de bebekler için olduğuydu.

" Başka bir şey düşünmeliyim. Odaklan Jungkook, odaklan!"

Omega oturduğu sandalyede kaleminin yazmayan kısmını başına hafif ama sık bir şekilde vurarak konsantre olmaya çalışıyordu. Sonra nedense gözlerinin önünde 3 akşam önce Namjoon ile yaşadıkları gelmişti. Esmerin geniş ellerini onu kıvrımlı vücudunda okşayarak gezdirmesi. Parmakları ile onu hazırlar iken çıkan ıslak ama bir o kadar da şehvet dolu sesler. Omeganın avucunun altındaki sert ama bir o kadar da sıcak erkeklik. Namjonun içinde her hareketi ve Jungkook boynuna sarılarak inlemesi. Omega ıslandığını hissedince başını hızla sağ sola çevirip kendini bu düşüncelerden arındırmaya çalışmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karma (Namkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin