20.Bölüm

287 20 10
                                    

" Jungkook böyle rahat olduğuna emin misin?"

Tabiki de rahat değildi hoşlandığı adam onu sadece iç çamaşırı ile küvete sokmuş ve vücudunu yıkamıştı. Şuan da saçını yıkıyordu.

" E-Evet."

" Bundan emin misin? Yaran acıdığı için mi ellerimden kaçıp duruyorsun?"

Bana dokunduğunda kalbim deli gibi atıyor ve afalıyorum diye çığlık atmak istiyordu omega ama bunun için şuan fazla utangaçtı.

" Evet Namjoon eminim. Sadece şu soğumaya başladı ve artık çıkmak istiyorum."

" Bunu daha önce söylemeliydin Jungkook. Seni iyileştirmeye çalışır iken daha da hasta etmek gibi bir niyetim yok ufaklık."

Jungkook daha ne olduğunu algılayamadan esmer beden onu kucağına alıp küvetten dikkatlice çıkarmıştı.

" Namjoon ben kendi başıma da çıkabilirdim. "

Esmerin ona karşı bu kadar dikkatli ve düşünceli olması tabiki de onun hoşuna gidiyordu. Ama bu kalbi için çok fazlaydı.

" Lütfen dışarı çıkar mısın üstümü değiştirmek istiyorum."

" Bunu yalnız başına yapabileceğinden emin misin ufaklık?"

" Namjoon ben 23 yaşında yetişkin bir omegayım ve kendi başıma giyinebilirim. Bana iki de bir velet veya ufaklık demen bu gerçeği değiştirmiyor. Eğer bana yardım etmekte ısrarcı olmaya devam eder isen ,bunu beni çıplak görmek istediğin için yaptığını düşünmeye başlayacağım. "

Esmer adam karşısında ona sol kaşını kaldırmış bir şekilde bakan omegaya ne cevap vermesi gerektiğini düşünür iken telefonu çalmıştı.

" Bu telefonu yanıtlamalıyım. Eğer bana ihtiyacın olursa banyo kapısının önünde olacağım. Seslenmen yeterli."

Namjoon dışarı çıkınca Jungkook sonunda rahat bir nefes alabilmişti. Omega bugünün artık son bulmasını istediği için elinden geldiği kadar hızlı bir şekilde üzerini giyiniyordu. O sırada Namjoon Jun ile konuşuyordu.

" Efendim sanırım onu bulduk."

" Jun emin olmadan beni arama demiştim! Elini hızlı tut ve beni emin olduğunda ara ! Yoksa senin de canın yanar!"

Esmer alfa sinirle telefon konuşmasını sonlandırır iken Jungkook aralanmış banyo kapısından ürkek bir tavşan gibi başını göstermişti.

" Ben hazırım. "

Namjoon onu yüz ifadesi görünce yumuşamıştı.

" O zaman uyku vakti."

Alfa genç bedeni kucağına almaya yeltenince ,omega onu durdurmuştu.

" Kendim yürüyebilirim. "

" Pekala."

Namjoon ağır adımlar ile yatak odasına doğru giderken ,Jungkookta onu takip ediyordu. Omega büyük yatağa uyanınca, esmer adam onun üzerini örtmüştü.

" İyi geceler. "

Namjoon odayı terk etmeyi düşünür iken Jungkook onun bileğini tutmuştu.

" Şey bana hikaye anlatır mısın? Hoseok hyung benim uyumam için her akşam bana hikayeler anlatırdı. "

Esmer buna gülümseden edememişti.

" Tamam ama ben Hoseok gibi fantastik ve bir sürü hikaye bilmiyorum. Iyi bir anlatıcı olduğum da söyleyemem. Benim tek bildiğim hikaye Hades ve Persephonenin hikayesi."

Karma (Namkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin