4.KARAHANLI

57.2K 1.2K 357
                                    

 OKUMADAN ÖNCE  YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...

ARAF 'IN AĞZINDAN...

Tam tamına beş ay önceydi onu ilk görüşüm. Toplantıdan çıkmış arabaya binmiştim. Bir an önce kendimi rahatlatmam gerekiyordu. Saat sekiz falandı Kadir'e mekana sürmesini söylemiştim. Çok trafik olduğundan ara sokakları kullanıyordu sokaklar ıssızdı biraz hız yapıp ilerliyorduk ki Kadir' in ani freniyle araba durdu. Kafamı kaldırmamla arabanın önünde bir kız gördüm. Ağlıyordu ama ağlaması bizden kaynaklı değildi bunu çok iyi anlayabiliyordum. Camlar filmli olduğundan bizi göremiyordu ama ben onun tüm yüzünü incelemiştim. O kadar içten ağlıyordu ki içimde ilk defa birine karşı vicdan duygusu ortaya çıkmıştı. Kadir'i kızın yanına gönderdim kendine gelememişti. Camı indirip konuşmalarını dinledim. Kadir nasıl olduğunu soruyordu ama kafasını asla yerden kaldırmadan ağlıyordu. Sonra birden telefonu çalınca korkuyla ağzından bir nida çıktı ve ağlaması şiddetlendi. Kim aramıştı da bu kadar korkmuştu. Ağladığında sanki bana bir şey olmuştu, onu ağlatanı bulup parçalara ayırmak istemiştim. Sonra Kadire bir kere bile bakmadan konuştu ses tonunu duymamla yüzümde bir gülümseme oluştu.

"Benim gitmem gerek." Dedi ve koşarak karşı sokağa  girdi.

Kadir arabaya bindiğinde arabanın farlarını kapatıp kızı takip etmesini istedim yavaşça peşinden ilerliyorduk sonra bir evin önünde duraksadı. Neden duraksadığını görmek için biraz öne doğru eğildim karşısında bir adam vardı kıza ne dediyse kız çok şiddetli ağlamaya başlamıştı sonra elini cebine atıp adama bir şey verdi. Adam memnun olmamış gibi bağırmaya başladı ne dediklerini duymak için camı açıp dinlemeye başladım.

"Bu ne lan ? Sen babanla dalga mı geçiyorsun ben senden para bekliyorum sen elime sadece bunu mu tutuşturuyorsun. Sen benden para mı gizliyorsun lan nerede maaşın ? Demesiyle sinirlenmiştim. Orospu çocuğu kızı ağlatan bu piç herifti demek. Kadir'e bakıp konuştum.

"Kim bunlar öğren hemen." Başını salladı biliyordum ki kısa zamanda her şeyleri elimde olacaktı. Kıza son kez bakıp Kadir'e arabayı sürmesini söyledim. 

Mekana geldiğimizde kimseye bakmadan kendi yerime geçtim. Hemen içkim elime ulaşmıştı. Kafamı geriye doğru atıp gözlerimi kapadım, ağlayan kız gözlerimin önüne gelmişti yine birden kafamı kaldırdım. O kızı görmek, dokunmak istiyordum. Hızla kafamı kaldırıp Kadirle göz göze geldim anlamıştım bilgileri öğrenmişti. Hemen kalkıp odama yürümeye başladım kız hakkında her şeyi öğrenmek istiyordum. Odama girdiğimde Kadir de arkamdan girdi elindeki dosyayı bana verip odadan çıktı.

İlk babasının dosyasını inceledi. vasıfsız adamın tekiydi çalışmıyor sürekli içen ayyaş biriydi ama dikkatimi çeken bir şey gördüm benim kumarhanemde oynuyor ve asla ödeyemeyeceği bir borcu vardı. Bunu kafama yazıp kızın dosyasını incelemeye başladım. Adı Güneş'ti 18 yaşında üniversite sınavına girmişti. Okul notlarına, öğretmenlerine, sevdiği sevmediği ne kadar şey varsa hepsini öğrenmiştim. Bir kafede çalışıyordu garson olarak. Sonra fotoğraflarını gördüm o kadar güzeldi ki sapsarı saçları, o güzel gözleriyle peri gibiydi. İçimde ona karşı bir istek belirdi o kızı istiyordum...


"Abi hayırlı olsun."

Kadir'in sözüyle düşüncelerimden ayrıldım, kafa sallamakla yetindim. Kadir ve Ali benim sağ kollarımdı korumam olmalarına rağmen onlara hiç söylemesem de benim can yoldaşlarımdılar...

Evlenmiştim, bana çok uzaktı bu evlilik işi onu gördüğümden beride istediğim tek şeydi.  Güneş'i istiyordum tüm kızlardan farklıydı benim olmuştu her zerresine kadar benimdi, gidemezdi izin vermezdim elinde sonunda bana alışması gerekiyor. Ona hazırlan deyip evden çıkmıştım arabanın içerisinde oturuyorduk bir anda aklıma gelen şeyle sinirle yumruk yaptığım elimi koltuğa vurdum. Bu tepkim karşısında Kadir ve Ali bana bakıp telaşla sorular.

BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin