20.KARAHANLI (ALINTI)

22.6K 548 50
                                    

OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...

DEVA KİTABIMADA BİR ŞANS VERİN LÜTFEN.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minik bedeni yorgun düşmüş vaziyette banyoda oturuyordu. Onu o şekilde görmek canımı nasıl yakıyordu tarif edemezdim. Bir haftadır sürekli kusuyordu, giydiği kıyafetlere sırf üzülmesin diye fazla ses etmemeye çalışıyordum ama bu şekilde kollarımın arasında olmasına katlanamayıp öfkeleniyordum.

Canının yanmasına katlanamamam normal miydi ?

Bir haftadır şirkette beni deli ediyordu. Bana kafa tutması aşırı derecede hoşuma gidiyorken bunu kullanıp beni arsız bir adama çevirmesi ise kesinlikle deli olmama yetecek sebepti.

Yavaşça yerden kaldırıp lavabonun önüne getirdim küçük kadınımı. Yüzünü incinmemesi için okşamaya kıyamayıp aynadan izledim. Göğsüme yasladığı başına küçük bir öpücük kondurup konuştum.

"Güzel kadınım, kurban olduğum." 

Güzel gözlerini halsiz olduğunu belli edecek şekilde kırpıştırdı. Ona söylediğim her lafta kalp atışları hızlanıyordu. Hızla yüzünü yıkayıp küçük bedenini kucağıma aldım.

 Üzerinde külot ve saten bir askılı vardı. Günlerdir ona dokunamıyordum, bana kızmış ve kırılmıştı.

"Araf."

Araf, adım bile onun ağzından çıktığında kulağa güzel geliyordu. Adım attığı, seslendiği her şeyi güzelleştiriyordu.

Kadın, şeytanı bile dize getiren bir varlıktı.

"Söyle kurban olduğum."

"Saçlarımı örer misin?" 

Dediği şey ile yatakta doğrulup onunda kalkmasına yardım ettim. Güzel saçlarını yavaşça okşayıp kokladım. Bu kadın benim sonumdu.

Saçlarını örüp tekrar onu yatağa uzandırdım. Yanına yattığımda küçük bir kedi yavrusu gibi  göğsüme yaklaşıp burnunu sürttü.

"Araf, bana okula gittiğin zamanlardan bahsetsene." 

Onu biraz sinir etmemde sakınca yoktu. Sinirlenince vahşi bir kaplana dönüyordu.

"Sevgilin var mıydı ?." Diye sordu.

Saçlarını okşayıp, öptüm.

"Olmaz mı yavrum. Her gün bir kızlaydım. Hocalar bile beni paylaşamıyordu." Dememle sinirle göğsümden uzaklaşıp yatakta oturur pozisyona geçti.

Bana şaşkınca bakan suratına gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Sakinleş yavrum. Bana saldıracak gibisin. Hem sen istedin anlatmamı." Dememle yumruk yaptığı elinin birini göğsüme vurdu.

"Hıh, şuna bak hocalar bile paylaşamıyormuş." Demesi üzerine dudaklarım kıvrıldı. Sinir bile yakışır mıydı bir insana ?

"Ben sana anlatıyor muyum hiç, okuldaki erkekleri ? Bana hep çok güzel olduğumu söylüyorlardı." 

Hızla yataktan doğrulup onu kendime çektim.

"Senin o ağzından çıkan erkek kelimesini sikerim. Ne diyorsun lan sen ?" Diye bağırmamla beni ittirdi.

Sikerler böyle işi. Kıskanmıştım. hem de deli gibi.

"Ne oldu kocacığım, senin vardı da benim neden olmasın ?" 

Bu kadın beni delirtecekti. 

Hızla belinden tutup bedenini kendime çektim. Ağzından çıkan küçük çaplı çığlık onu öpmemle son bulmuştu. 

"Sen benimsin, erkek kelimesi yasak sana." Dememle hızla dudaklarını öpmeye başladım. Bu gece bir haftalık mesafeyi kapatma zamanıydı.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEYYYYOOOOOO...

HADİ BAKALIM PAMUK ELLER CEBE YORUMLAR GELSİN.

SİZİ SEVİYORUM.


BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin