OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...
DEVA KİTABIMADA ŞANS VERİN LÜTFEN...
HER SATIRDA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Son bir kez daha Araf'ın sinirden kızarmış şok olan suratına bakıp hızla giyinme odasına girdim. Hiç beklemediği bir durum onu oldukça bozguna uğratmıştı. yapacak bir şey yoktu mademki beni bu şekilde üzmüştü, bende onu en hassas yerinden vuracaktım işte.
Üzerime tekrardan şortlu bir takım giyip odadan yavaşça çıktım. Gözüm korkuyla odada gezerken Araf'ı odamızın balkonunda ellerini yumruk yapmış bir vaziyette gördüm. Bu adam harbiden deliydi. Çıplak bir şekilde orada duruyordu. Sanki orada olduğumu hissetmiş gibi arkasını döndüğünde onu biraz daha çıldırtacak bir şey yaptım.
"Sanırım soğuk hava duştan daha iyi geldi kocacığım." Deyip şirince gülümsememle;
"Seni varya." Dedi.
Hızla kıkırdayıp kendimi odadan dışarı attım. Merdivenlere yöneldiğimde Araf'ın "Sikerim lan böyle işi." Diye bağırmasıyla sesli kahkaha atıp merdivenlerden inmeye başladım.
Göreceksin Araf Efendi gittiği yere kadar süründüreceğim işte seni.
Mutfağa geldiğimde kızlarla oturup sohbet etmeye başladık. Bana yaptıkları kurabiyelerden hazırlayıp bir tabağa koydular. Hemen yanına Araf Bey'in emri üzerine her akşam içtiğim sütü de koyduklarında onlara kötü kötü bakmıştım. Çocuk muyum ben ?
Araf sürekli küçüksün deyip duruyor. Evlenmeseydin o zaman benimle öküz adam.
"Güneş !"
"Hih !" Manyak adam ödümü kopartmıştı.
"Ne bağırıyorsun manyak herif, ödümü koparttın." Diyerek mutfaktan çıktım. Merdivenlerin önünde kaşları çatık bana bakıyordu.
"O dilini kökünden kesmeme az kaldı." Diye beni tehdit edince susmuştum. Çok korkunç bakıyordu. Şirince gülümseyip konuştum.
"Kızma kocacığım."
Cümlemi bitiremeden kükredi.
"Buraya gelsene kızım. Uykum var."
"Benim uykum yok ama ben seninle uyumayacağım hem. " Dememle hızla bana doğru adımlamaya başladı. Korkudan yerimden kıpırdayamıyordum. Önüme gelip beni omzuna atmasıyla çığlık atmam bir olmuştu. Kalçama atılan tokatla çığlıklarımı kesmiş beline vurmuştum.
"Hadi bakalım şimdi de bağır, kim kurtaracak seni. Odamızda çok güzel seveceğim şimdi seni." Demesiyle beline yumruklarımı geçirdim.
Odaya geldiğimizde beni yavaşça yatağa bıraktı. Kafamı kaldırıp onunla göz göze geldiğimde ikimiz birden yutkunduk.
"Sana çok kırgınım. Beni aptal yerine koymandan nefret ediyorum." Dememle hızla gözlerini kapatıp derin bir soluk çekti.
"Bende kendimden nefret ediyorum kurban olduğum."
Neden yapıyorsun o zaman bunu bize? Böyle neden seviyorsun beni ? Kırılmak istemiyorum ki ben.
Ona cevap vermeden kendimi yatağa attım. En uç köşeye yattığımda sıkıntılı nefesini duymuştum. Kendisi de yatağa girdiğinde sırt üstü uzanıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ (+18)
Teen FictionOnunla tanışmamız çok farklıydı zorla ona verilmistim. Şimdiyse iyi ki onunum diyordum.