22. BÖLÜM

26.9K 829 147
                                    

OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...

DEVA KİTABIMADA BİR BAKIN LÜTFEN...

GÜZEL ŞARKILAR YAZIN... (BEKLİYORUM)

--------------------------------------------------------

Hazırlanmış Araf'ın özel jetine gitmek için yola çıkmıştık. Işık'larla orada buluşacaktık. İlk defa tatile gideceğim için o kadar heyecanlıydım ki sanki kalbim yerinden çıkacaktı. 

"Sakin ol yavrum, bu kadar istediğini bilsem seni her gün tatile götürürdüm." Diyen Araf'a şirince gülümsedim. 

" Götürür müsün gerçekten ?" Diye sordum şaşkınca. Bu halime kahkaha atıp burnumu sıktı.

"İste yeter, yavrum." 

Yerimde ona doğru kayıp kocaman olan gövdesine sokuldum, hemen beni kollarının arasına alıp saçlarıma öpücük kondurdu.

"Bana hiç otelin olduğunu söylemedin Araf." Dedim küskün bir sesle.

"Bir sürü otel, ev, araba ve daha birçok mülk sahibiyim. Bunlar benim olduğu kadar senin de." 

"Uçağında varmış ?" Dedim soru niteliğinde.

"Evet uçaklarım hatta yatlarımda var. Hem de gittiğimiz yerde seni yata bindireceğim."

Sevinçten gözlerim kocaman açılmıştı. 

Burnumun ucunu ısırıp biraz sert sesle konuştu.

"Aldığın kıyafetlerin hiçbirini görmedim, beni delirtecek bir şeyler almadın değil mi yavrum ?" 

Evet kıyafetlerime bakamamış,  bunu zorda olsa başarmıştım. Bir sürü elbise, askılı ve şort almışken nasıl gösterecektim ki ?

Yüzüne bakıp şirince gülümsedim.

"Kocacığım sen varsın ya yanımda o yüzden birazcık açık kıyafetler aldım. Sırf sen varsın diye." 

"Sikeyim, şu kocacığım demen beni bitiriyor güzelim." Dedi.

Biliyordum. Ona kocacığım dediğimde kendinden geçiyordu resmen. Bir şey demeden kafamı göğsüne yasladım. Gideceğimiz yere Araf'ın adamları çoktan ulaşmıştı, Araf telefonla konuşurken duymuştum. Bizimle beraber Kadir ve Ali geleceklerdi.

Araba durduğunda Araf'tan biraz uzaklaştım. Işık'la Egemen bizi bekliyorlardı. Hızla kapıyı açacağım sırada Araf'ın beni durdurmasıyla oturduğum yerde kalakaldım.

"Bir öpücük vermeden nereye gidiyorsun güzellik?" Demesiyle utançla gülümseyip yanağına yaklaştığım sırada dudaklarıma kondurduğu öpücükle kafamı göğsüne koyup gülmesini sağladım.

"Deliriyorum sana." Dedi.

Bende. 

Bende sana deliriyorum güzel adam.

"İşte şimdi inebiliriz." Dedikten sonra açılan kapıdan indik. Işık hızla yanıma gelip beni kollarının arasına sardığında bende ona aynı şekilde karşılık verdim. Araf'la Egemen'de tokalaşınca gözüm onlara kaydı. Egemen ne dediyse Araf sinirlenmişe benziyordu, galiba artık bu hallerine yavaş yavaş alışıyordum.

"Eeee tatil başlasın o zaman, bir an önce kendimi suya atmak istiyorum. İlk önce denize mi? Yoksa havuza mı girsek?" Diyen Işık'la Araf'ın koluna dokunmuştum.

Ben yüzme bilmediğim için korkuyordum ama Araf vardı. Denize girmeyi isterdim. Sevinçle konuştum.

"Denize girelim."

BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin