19.BÖLÜM (ALINTI)

24K 544 34
                                    

OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...

DEVA KİTABIMADA ŞANS VERİR MİSİNİZ 💐

————————————————————————————————————————————————

Şirkete gelmiş Araf'ın odasında oturuyordum. Yaklaşık bir saattir burada can sıkıntısından patlamak üzereydim. Bana gönderdiği çikolatalı sütü bitirmiştim ama tekrardan canım istiyordu.  Midemin bulantısından kahvaltı yapmak istememiştim. Şimdi ise deli gibi karnım acıkmıştı. 

Araf'ın toplantıdan çıkmasını beklemekten başka çarem yoktu çünkü beni sıkı sıkı tembihlemişti. 

Dün akşam onu yatakta bıraktığım surat ifadesi aklıma geldiğinde ellerimi ağzıma götürüp kıkırdamıştım. Göreceksin sen Araf Efendi sana daha neler yapacağım.

Araf'ın sandalyesine oturmuş odanın etrafında dönüyordum. İçimdeki çocuk büyümeme engeldi sanki ama iyi ki vardı. Midemin bulunmasıyla sandalyeyi durdurup ayağa kalktım. Bu aralar nedense sürekli midem bulanıyordu. Araf'a söylemek istiyordum ama sonra yemek yemiyorsun, sürekli aç kalıyorsun, evin içerisinde çıplak ayakla dolaşıyorsun diyecek ve bana kızacaktı. O yüzden sesimi çıkartamıyordum. 

Dünden beri her önüne gelene bağırıp küfür ediyordu. Bu yüzden korksamda sesimi çıkartamıyordum. Dün onu odada bırakıp gittiğimde bir süre sonra aşağıya inmiş hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalışmıştı. 

Oysaki yüzündeki sinirle karışık şaşkın ifadeyi bir türlü hafızamdan silemiyordum.

Düşüncelerimi açılan kapıyla kesmiştim. Benim yakışıklı kocam tüm karizmasıyla yavaşça içeriye adımlayıp kapısını kapattı. Yerimden  kalkmamıştım. Gözlerini yüzüme sabitleyip yanıma doğru gelmeye başlamıştı.

Uzandığım koltuğa doğru eğilip alnıma dudaklarını bastırdığında yavaşça yerimde doğruldum. Araf'ta yerine koltuğuna geçmişti. Aklıma gelen sinsi fikirle Araf'ın yanına adımlayıp oturduğu koltuğun arka tarafına geçtim.  Ellerimi iki omzuna koyduğumda kafasını koltuğa yasladı.

Omuzlarını gücümün yettiği kadar sıkmaya başlayıp, dudaklarımı yavaşça kulağına değdirdim ve vücudunun sinirden kasılmasına neden olan cümleyi ağzımdan çıkarttım.

" Dün akşamki duş iyi gelmedi sanırım kovacağım, baya sinirlisin."

—————————————————————————————————————————————————

Öpüyorum sizi çok çok 💋💐

Yorumlarınızı bekliyorum🤎


BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin