11. BÖLÜM

42.1K 896 142
                                    

OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Yüzüme konan sayısız öpücüklerle yavaş yavaş gözlerimi aralamaya başlamıştım.

Araf'ın yüzüme kondurduğu öpücükler boynuma doğru inerken istemsizce kıkırdadım.

"Uyanma vakti yavrum. " Demesiyle yanaklarımı şişirip isyanla konuştum.

" Uyanmak istemiyorum ama ben " Dememle elinin birini bacağıma koymuş yavaş yavaş okşamaya başlamıştı.
Yoksa yine mi yapacaktık. Bunları düşününce Araf'ın keyifli sesi kulaklarıma doluştu.

"Bu kadar kızaracak ne düşünmüş olabilirsin, bebeğim." Demesi beni daha çok utandırmıştı. Üzerimizdeki yorganı yüzümü gizlemek için çekiştirirken Araf'ın elleri ellerimin üzerinde yerini alınca işlemim başarısız olmuştu.

"Dün geceyi mi düşündün yoksa karıcığım ?" Demesiyle utanç içerisinde çığlık atıp yumruk yaptığım elimle göğsüne vurdum. Tabii ki de hiç etkilenmemişti. Sonra aklıma gelen şeyle gülüp konuştum.

"Evet, bana sözün vardı onu hatırladım ?" Dememle gözlerini kısmış bana bakmıştı. Şimdi sen görürsün kocacığım. Yüzüme yerleştirdiğim gülüş büyürken gözleri dudaklarıma kaymış yutkunmuştu.

"Sen böyle gülersen ben seni bu yataktan çıkartamam yavrum." Dediği şeyle beraber yüzüme yerleştirdiğim gülüşüm sönmüş yerini kızarmaya başlamış yanaklar almıştı.

Beni sürekli utandırmak onun hoşuna gidiyordu ama bu sefer buna izin vermeyip konuşmaya başladım.

"Dün gece ne istersen yapacağım demiştin ya Araf." Dememle burnumun ucunu öpüp yorganı üzerimizden atmıştı.

Gözlerini bana dün giydirdiği tişörtünün açıkta bıraktığı bacaklarıma dikmiş, alt dudağını dişlerinin arasına almıştı. Bu işin sonunun nereye gideceğini tahmin edip dikkati üzerime çektim.

"Artık konumuza mı dönsek? " Dediğim de derin bir nefes alıp verdi.

"Beni sinirlendirmeyecek bir şeyler istersin diye düşünüyorum çiçeğim."

Bana dediği kelimeleri çok seviyordum. Kullandığı kelimeler kendimi özel hissettiriyordu ona karşı. Beni seviyor mu diye sürekli kendime sorup duruyordum. Derin bir nefes alıp konuştum.

"Pazarlık yok kocacığım ne dersem yapacağına dair söz vermiştin." Dememle gözlerinde anlamlandıramadığım bir duygu meydana gelmişti. Çenemi okşayıp konuştu.

"Senin kocacığım diyen ağzını yerim lan, ne istersen kabul söyle bakalım." Demesiyle aklımdakini bir çırpıda söyledim.

"Okula gitmek istiyorum." Cümlem biter bitmez gözlerimi Araf'ın tişört olmayan vücuduna kaydırdım.

BEYAZ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin