OKUMADAN ÖNCE YILDIZLAYALIM CİVCİVLERİM...
CANLARIM 'DEVA' ADLI KİTABIMA DA BİR ŞANS VERİN LÜTFEN <3
Sokulduğum sıcaklığın varlığını hissedemeyince gözlerimi açmıştım. Elimi Araf'ın tarafına uzattığımda sıcak olmayışıyla çok önceden kalktığını anlayıp dudaklarımı büzdüm. Bugün dersim olmadığı için onunla şirkete gitmek istiyordum.
Üzerimdeki örtüyü kenara çekip yataktan kalktım. Dün gece gözlerimin önüne geldiğinde utanıp alt dudağımı dişleyip üzerimdeki geceliğe baktım. Dün gece defalarca onunla birlikte olmuştuk, adı ağzımdan her çıkışında dudaklarıma kondurduğu öpücüklerle kendimden geçiyordum. Adını söylemem hoşuna gidiyordu. Odada çalan telefonun sesiyle düşüncelerimi yarıda kesip koltuktaki telefona yöneldim. Araf'ın aradığını görmemle bir elim geceliğimin eteğine gitti ve telefonu açtım.
"Günaydın, yavrum." Demesiyle hafif gülümseyip konuştum.
"Günaydın." birden aklıma gelen Irmak'la moralim bozulmuş dudaklarımı büzmüştüm. Bugün iş yemeği vardı ve birlikte gideceklerdi. Araf'a ne kadar gitme demek istesem de vereceği tepkiden korkup susmuştum.
"Ağrın var mı güzelim ?" Sorusuyla yanaklarım kızarmış kafamı iki yana sallayıp hayır demiştim.
"Güzel bir duş al kahvaltını et ve uslu bir kadın ol. Akşam karımla yemeğe gideceğim." Demesiyle gözlerim iyice açılmıştı. İş yemeği mi yoksa ?
"Irmak'la gidecektin ama." Dememle sözümü bitirmeden konuştu.
"Karımla gideceğim. Birkaç saate sana kıyafet getirmeye gelecekler. Beni çıldırmayacak bir kıyafet seç ve giyin. Aksi taktirde sinirlenirim ve seni cezalandırırım." Demesiyle oflayıp gözlerimi devirmiştim.
"Görüşürüz bebeğim." Demesiyle telefonu kapatması bir olmuştu öküz adam.
Irmak'la gitmeyecekti benimle gidecekti. Yüzümdeki gülümsemeyi biraz daha büyütüp hızla duşa girmiştim.
Duştan çıkıp hemen giyinme odasına girmiş bir şort ve tişört üzerime geçirip hızla odaya girmiştim. Çarşafları değiştirip odayı güzelce toplayıp hızla aşağıya indim.
Direkt mutfağa kızların yanına gitmek için yönelmiştim. Mutfağa girdiğimde kızların her zamanki gibi kavga ettiklerini görüp gülümsemiş adanın yanındaki sandalyeden birini çekip oturmuştum.
"Aç mısınız Güneş Hanım ?" Diye soran Gece'ye kötü kötü bakıp kafamı sallamıştım.
"Hani Hanım kelimesi yoktu ?" Dememle utanıp kafasını eğmişti. Daha fazla üzerine gitmeden önüme konan kahvaltıyı yemeye başladım. Kızlarla sohbet edip eğlenmiştim tüm gün.
Akşama doğru gelen kişilerle salonda bir defile ortamı kurulmuştu. Gelen iki kadın benimle tanıştıktan sonra hızlı bir şekilde tüm elbiseleri önüme sermişlerdi. Hepsi o kadar güzel elbiselerdi ki hayran olmuştum. Araf bu elbiseleri görse kesin beni keserdi ama kendisi göndermişti değil mi ?
Bir süre elbiseleri inceleyip birkaç tanesini denemiştim ama çok fazla dekolteleri vardı ve ben Araf'ı sinirlendirmek istemiyordum. Gözüme kestirdiğim beyaz saten elbiseyi hızla üzerime geçirip aynada kendimi süzdüm. Mini ve göbek kısmında hafif bir çapraz dekolte olan elbise üzerimde çok hoş durmuştu.
"Çok güzel oldunuz, Güneş Hanım" Diyen kızlara gülümsemiş aynada kendime bakmaya devam etmiştim. Yardımcı kadınlara dönüp teşekkür etmiş bu elbiseyi giymek istediğimi söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ (+18)
Teen FictionOnunla tanışmamız çok farklıydı zorla ona verilmistim. Şimdiyse iyi ki onunum diyordum.